Koripallo.com

Korihait 2019-2020

Viestejä
533
Kylläpä voitto maistui hyvältä. Tästä on hyvä jatkaa. Yleisökin oli mukana kannustamassa joukkuetta:) Pelipaidoista ei niin väliä kunhan peli kulkee ja tulee voittoja....Hyvä korihaiden pojat;)
Hienoa seurata Haiden nousua mariaanienhaudasta, son kataja ketä hai järsii seuraavaksi. :rolleyes:
 
Viestejä
4 063
Korihailla on nyt iloinen peli ilme, palloa syötetään toisille heti jos tuntuu että kaverilla olisi parempi paikka. Ei olla kiinostuneita niinkään omasta piste rivistä halutaan pelata joukkueelle. Pelaajat kanustava toisiaan ja vastustajan käydessä johdossa, ei jäykkä kakka ilmesty pöksyyn.

Koko joukkue pelasi hyvin, kellään ei ollut musta päivä. Ja sen tuntee katsomossa, että koko joukkue on kasvanut sen kuuluisan kymmenen senttiä lisää pituutta.

Henryn ja zaiglerin ansiosta suomi pelaajat ovat tekemässä sitä mitä pitää, sanoisin että yksi tärkeä osa sitä positiivista muutosta on juurikin tämä asia.

Jarmolle todella hieno voitto onneksi olkoon :)

Jarmila Kratochvilova? Jarmila Kratochvílová – Wikipedia
 
Viestejä
180
KORISLIIGAN SARJAMÄÄRÄYKSET 2019-20 12(17) Liittohallituksen vahvistama 19.6.2019

Joukkueella tulee olla vähintään kahdet pelipaidat.
• Peliohjelmassa ensin mainittu joukkue (kotijoukkue) pelaa tummissa paidoissa.
• Peliohjelmassa toisena mainittu joukkue (vierasjoukkue) pelaa vaaleissa paidoissa.
Kuitenkin joukkueiden niin sopiessa paitojen värit voidaan vaihtaa.

On totta, että Korihailla ei ole kuin yhdet peliasut(noloa). Silti tässäkin tapauksessa oli etukäteen sovittuna, että korihait pelaa valkoisella. ;)

No, aivan sama millä asuilla siellä pelataan, jos peli-ilme näyttää tältä. Mukavaa poistua pohitullista hyvän pelin, ja vieläpä voitetun pelin jälkeen.
 
Viestejä
378
Tätä olin juurikin sanomassa tälläkertaa se syy ei ollut meissä. Mutta moni luule tällähetkellä, että voi uki mikään ei toimi. :)
voiko tam avata tietämätömäle kenen vika on kun ei punaista paita saatu uutenkaupunkin asti ? jos ei ole sis korihain vika. eikö joukkuen ole itse hommatava peli asunsa kauden aluksi. eikö hän punainen peli asu tule samalta toimitajalta kuin valkoinenkin. eli tuskin on toimitajasta kiini. oli miten oli . hyvä voito taas eilen. olin eilen paikan päälä katsomassa peliä ja pohi tullilla alka suun pielet käntymän ylös päin hyvä .
 
Viestejä
365
voiko tam avata tietämätömäle kenen vika on kun ei punaista paita saatu uutenkaupunkin asti ? jos ei ole sis korihain vika. eikö joukkuen ole itse hommatava peli asunsa kauden aluksi. eikö hän punainen peli asu tule samalta toimitajalta kuin valkoinenkin. eli tuskin on toimitajasta kiini. oli miten oli . hyvä voito taas eilen. olin eilen paikan päälä katsomassa peliä ja pohi tullilla alka suun pielet käntymän ylös päin hyvä .

Elikäs yleinen sääntö/käytäntö on kotijoukkue pelaa vaaleassa peli asussa. Nyt kun vastustaja tuli yksillä peliasuilla jotka ovat myös valkoiset oli soppa valmis. Korihaitten sponssi/yhteis työ kumppani on macron. Tuolta pitäisi toisen värin peliasutkin tulla vaan eivät ole tulleet. Tästä syystä olemme pelanneet valkoisilla paidoilla koko kausi tai niin kauan kun ovat olleet käytössä. Siitä miksei toista peli varusteita ole tullut en tiedä, korihaista se ei pitäisi olla kiini.

Se mikä itseä harmittaa on se, että tämä pieni asia saa kohtuuttomasti huomiota. Siltä tosi asialta, että pelimme on kääntynyt kolailla päälaelleen. Itse koen tämän peliasu asian jokseenkin turhana. Ja koko asia ei olisi edes noussut esille ellei Kouvoilla olisi tullut väärän väriset peli paidat mukaan. Mutta jos kääntäisimme katsemme shortseista sunnuntaile ja Kataja matsia kohden. :)
 
Viestejä
318
Elikäs yleinen sääntö/käytäntö on kotijoukkue pelaa vaaleassa peli asussa. Nyt kun vastustaja tuli yksillä peliasuilla jotka ovat myös valkoiset oli soppa valmis. Korihaitten sponssi/yhteis työ kumppani on macron. Tuolta pitäisi toisen värin peliasutkin tulla vaan eivät ole tulleet. Tästä syystä olemme pelanneet valkoisilla paidoilla koko kausi tai niin kauan kun ovat olleet käytössä. Siitä miksei toista peli varusteita ole tullut en tiedä, korihaista se ei pitäisi olla kiini.

Se mikä itseä harmittaa on se, että tämä pieni asia saa kohtuuttomasti huomiota. Siltä tosi asialta, että pelimme on kääntynyt kolailla päälaelleen. Itse koen tämän peliasu asian jokseenkin turhana. Ja koko asia ei olisi edes noussut esille ellei Kouvoilla olisi tullut väärän väriset peli paidat mukaan. Mutta jos kääntäisimme katsemme shortseista sunnuntaile ja Kataja matsia kohden. :)
Voi olla, että paitojen väristä oli sovittu ja Kouvoilla oli siten väärän väriset paidat mukana, mutta Korisliigaan tuli tälle kaudelle sääntö, että vierasjoukkue pelaa vaalealla paidalla ja kotijoukkue saa pelata omassa värissään.

Korihaiden peli näyttää tosiaan kääntyneen ja onnittelut siitä!
 
Viestejä
3 094
Voi olla, että paitojen väristä oli sovittu ja Kouvoilla oli siten väärän väriset paidat mukana, mutta Korisliigaan tuli tälle kaudelle sääntö, että vierasjoukkue pelaa vaalealla paidalla ja kotijoukkue saa pelata omassa värissään.

Korihaiden peli näyttää tosiaan kääntyneen ja onnittelut siitä!
No ei se "sääntö" nyt ihan noin mennyt. Vaan idea oli, että seurat saavat kotiasunsa valita "oman värin" mukaan. Esim meillä siis kotona punainen ja vieraissa valkoinen.
Esim Nokialla kotiväri on keltainen ja vierasasu on musta. Karhulla koti oranssi vieras musta. Eli kotijoukkue valitsee millä kotonaan pelaan ja vierasjengi ottaa mukaan sitten sen "vastavärin" sille. Tästä on ihan selkeä kartta tehtynä millä asulla lähet vierasmatsiin.
Kaikkihan ois aivan selkeää, jos Uki ois ne punasensa saanu (viininpunainen varmaan erikoistilausväri) ja Kotka ois ymmärtänyt alkuperäiset ohjeet oikein ;)
 
Viestejä
676
No ei se "sääntö" nyt ihan noin mennyt. Vaan idea oli, että seurat saavat kotiasunsa valita "oman värin" mukaan. Esim meillä siis kotona punainen ja vieraissa valkoinen.
Esim Nokialla kotiväri on keltainen ja vierasasu on musta. Karhulla koti oranssi vieras musta. Eli kotijoukkue valitsee millä kotonaan pelaan ja vierasjengi ottaa mukaan sitten sen "vastavärin" sille. Tästä on ihan selkeä kartta tehtynä millä asulla lähet vierasmatsiin.
Kaikkihan ois aivan selkeää, jos Uki ois ne punasensa saanu (viininpunainen varmaan erikoistilausväri) ja Kotka ois ymmärtänyt alkuperäiset ohjeet oikein ;)
Kuinkas se Pyrintö, vai oliko se vain viime vuonna, kun käyttivät pelkkää punaista? Olen tästä kaikesta #aina niin sekaisin.
 
Viestejä
3 094
Kuinkas se Pyrintö, vai oliko se vain viime vuonna, kun käyttivät pelkkää punaista? Olen tästä kaikesta #aina niin sekaisin.
Viime vuonna
 
Viestejä
365
No ei hitto lainen, kyllä tuo ohje jonka kirjoitin oli muistaakseni lukenut 2017 jostakin. Mutta jos olen ollut väärässä niin kiitoksia oikaisusta.

No joka tapauksessa toivottavasti su peli rullaa niin paitojen kuin pöksyjen osalta.
 
Viestejä
365
Niin ja noin yleisesti mitä mieltä olette olleet uudesta vahvistuksesta, Reggie Dillard kun on nyt pelannut muutaman pelin. Välillä itsestäni tuntuu että kaveri rakastaa sitä palloa ehkä hiukan likaa. Tietysti miehellä on kovat halut näyttää osaamistaan, jotenka tietty sitä palloakin tarvitaan. Antoi kuitenkin viime pelissä palloa muilekin kun tajusi että nyt ei päästä etiä päin. Itse nyt näyttäisin peukkua ylös päin, mitä mietteitä muila on.
 
Viestejä
365
Niin ja *Missä on Wimi, onko äkillinen taso nosu ollut likaa. Alan olla huolissani ?????????
 
Viestejä
89
Niin ja noin yleisesti mitä mieltä olette olleet uudesta vahvistuksesta, Reggie Dillard kun on nyt pelannut muutaman pelin. Välillä itsestäni tuntuu että kaveri rakastaa sitä palloa ehkä hiukan likaa. Tietysti miehellä on kovat halut näyttää osaamistaan, jotenka tietty sitä palloakin tarvitaan. Antoi kuitenkin viime pelissä palloa muilekin kun tajusi että nyt ei päästä etiä päin. Itse nyt näyttäisin peukkua ylös päin, mitä mietteitä muila on.
Omasta mielestä RD ei vielä ole säväyttänyt mitenkään , mutta eipä cookkikaan niin ihmeitä saa aikaiseksi ku silloin tällöin , missä cookin tasaisuus on . Mitä sen pääkopassa liikkuu , ku välillä väläyttelee nopeutta ja taitoja , pääosin puhditon ja ponneton pas...
Semmoinen vähintään 10 pts jenkki tarvis olla joka pelissä .
Jokatapauksessa annetaan uu uun jatkaa mainioita esityksiä kun vauhtiin ovat päässeet eikä anneta enää yhtään periksi peleissä . Su kaadetaan kataja , vaikka taitaa kataja olla jossain määrin rauhoitettu
 
Viestejä
378
Niin ja noin yleisesti mitä mieltä olette olleet uudesta vahvistuksesta, Reggie Dillard
ei herätä minusa hurraa huutoja . mutta jos vain cookk palaa parketile edes tammikun alussa nin eikö hän dillarin voi siihen asti pitä. itse en pitäsi häntä loppu kauta vaika ilmeisesti halpa kaveri onkin.

eilen jalen henri sanoi lehdistöle, nyt heillä on puolustuksesa idea mitä tekeevät ja mitä yritävät parhan mukaan toteutaa. ja eikö hän hyökäyskin ole muutunut selkeemäksi/organisoidumaksi jordin lähdön jälken. alku peleisä cook ei tienyt mitä tehdä kentällä. odotan innola hänen paluuta parketin parta veitseksi uuden päävalmentajan alaisuteen. jospa nyt pääsisi pelaman oikeata roolia organisoidumpan hyökkäyksen. potentialia hänessä on, tam kin sen tietää.
 
Viestejä
5 339
Niin ja *Missä on Wimi, onko äkillinen taso nosu ollut likaa. Alan olla huolissani ?????????


Elä turhaa ole . On on ollut kiireitä . Työ ja asuntoon . Mutta eikö olekin hienoa viininpunainen tulee takaisin. No joulun alla . Ja korihailla on nyt hyvä vahvistus . ehkä paras moneen vuoteen.
 
Viestejä
5 339
Ei ole tarvinnut kirjoittaa kun Siiri lukee mun ajatukset .no melkein hieno piristystä . Vaikka jelekäine kaipaa totista kirjoiteltu ilman virheitä ja punaviiniä . Niin en ole käynyt kaatamassa punaviiniä valkoisten paitojen päälle .
 
Viestejä
5 339
Kysytään näin sitten . Cuuk on pelannut 12 ottelua . Yhdessä oli hyvä . Sen korvaaja on pereestä . Lehtonen olisi sen hoitanut . No lennot sille Amerikkaan ja takaisin. Minä luulin että hän majailee Salossa . .
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös