Koripallo.com

Korihait 2024-2025

Viestejä
15
Eipäs siinä mennytkään kun viikko lukea yksi lause. Kotkassa ilmeisesti kaikki eivät omaa lukutaitoa?ny
Juu, viikossa olin kykeneväinen oppimaan. Sinun toverisi ei ole kyennyt vastaamaan vieläkään. Itse tahdoin ajatella, että voi olla muutakin tekemistä ja viime viikolla kelitkin ollut kohdillaan. Ehkä se tosiaan on niin, että täällä kirjoittelevat kaikki Uudenkaupunginkin lukutaitoiset korisfanit. Aika porukka teitä on. Lippis syvemmälle, rantaan istumaan ja odottamaan kun kylästä taas viimeinen sammuttaa valot tehdasta myöten. On aikaa kirjoitella enemmän.
Ja sama sirkus jatkuu.
Jatkoitko sinä vai minä?
 
Viestejä
161
Juu, viikossa olin kykeneväinen oppimaan. Sinun toverisi ei ole kyennyt vastaamaan vieläkään. Itse tahdoin ajatella, että voi olla muutakin tekemistä ja viime viikolla kelitkin ollut kohdillaan. Ehkä se tosiaan on niin, että täällä kirjoittelevat kaikki Uudenkaupunginkin lukutaitoiset korisfanit. Aika porukka teitä on. Lippis syvemmälle, rantaan istumaan ja odottamaan kun kylästä taas viimeinen sammuttaa valot tehdasta myöten. On aikaa kirjoitella enemmän.

Jatkoitko sinä vai minä?
UU voittaa!
 
Viestejä
520
Juu, viikossa olin kykeneväinen oppimaan. Sinun toverisi ei ole kyennyt vastaamaan vieläkään. Itse tahdoin ajatella, että voi olla muutakin tekemistä ja viime viikolla kelitkin ollut kohdillaan. Ehkä se tosiaan on niin, että täällä kirjoittelevat kaikki Uudenkaupunginkin lukutaitoiset korisfanit. Aika porukka teitä on. Lippis syvemmälle, rantaan istumaan ja odottamaan kun kylästä taas viimeinen sammuttaa valot tehdasta myöten. On aikaa kirjoitella enemmän.

Jatkoitko sinä vai minä
Ihan oikeesti @Ylläpito eikö tätä jatkuvaa sekoilua saa loppumaan ?
 
Viestejä
15
Ihan oikeesti @Ylläpito eikö tätä jatkuvaa sekoilua saa loppumaan ?
Siis, jos luet minun kirjoittamani viestin tähän lankaan ja vastaukset jota sain sinun bändiltäsi, niin oikeastikko, sinä itket Ylläpidon perään, kun vastaan tämän tyylisiin viesteihin? Ja kutsut minun viestittelyäni "jatkuvaksi sekoiluksi" :cool:?
Mihin perustat näinkin oppineen väitteen? Pelkästään se, että olet opetellut kirjoittamaan paremmalla ulkoasulla kuin joku toinen ei mielestäni riitä tälläisten asioiden laukomiseen. Sinulla on varmasti omassa päässäsi isokin niskalenkki Kotkan kirjoittajasta.

Vai väitätkö tosiaan, että Ukissa treenataan paremmin kuin muualla?

Mikael Aallosta on myöskin turha ottaa yhtään kunniaa kenenkään, hänhän olisi ollut valmis liigatasolle paljon aikaisemmin ja pois lukien pari kärkiseuraa, samankaltainen rooli kuin Ukissa olisi mahdollistanut "kukkaan puhkeamisen". Nyt kävi tuuri, että saatiin sponsoreilta rahaa ja kerrankin pullon pohja sijainnista kartalla oli hyötyä.

Olivat Kotkan kasvatteja tai ei, niin oliko Kotka tässä sitten hyvä ponnashdulauta? Tuliko sieltä pohja kavereiden menestykselle? Lähtijöiden perusteella Ukihan on aivan helvetin moinen state-of-art fasiliteetit omaava koriskaupunki, kun lasketaan mukaan Valtoset, Ogit jne. Huh!

Totuus kuitenkin on se, että pelaajat kehittyvät eri aikaan, ja ei ehkä noin aikuisiällä ole merkitystä missä pelaa, kunhan pelaa. Roolitus kohdilleen jne. Vai uskotko että Poharilla treeni menee paremmin perille kuin Kotkassa?

Totuus on kuitenkin se, että siellä on monina kausina tuskiskeltu että saadaan kaikkii treeneihin 5v5 pelit ja nytkin penkillä istuu maskotti. Onneksi, lajina ja kotimainen liiga sallii n. 5:llä ammattilaisella sarjan pelaamisen vielä jonkinlaisella "menestyksellä". Siitä syytä tätä lajia pelataan Ukissa, Salossa, Kotkassa ja mm. Lapualla.

Uki is bäck ja sä voit nyt suksia takaisin KTP lankaan, kotkalainen maskotti.

Eipäs siinä mennytkään kun viikko lukea yksi lause. Kotkassa ilmeisesti kaikki eivät omaa lukutaitoa?
Pitääkö minun nyt vuorostani parkua näistä viesteistä ylläpidolle? Oliko minun alkuperäinen viesti jotenkin kovin epäasiallinen?
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 625
Viime keskiviikkona jo annoimme yleisen varoituksen tähän ketjuun. Ei selvästi mennyt perille ainakaan nimimerkille @stifado, joka lähtee viikon huilille. Tämä on Korihaiden ketju, ei KTP:n. Jos toisinpäin kotkalaisten ketjuun tultaisiin tähän tapaan provosoimaan ja käyttäytymään asiattomasti, olisi sillä myös seurauksia.
 
Viestejä
261
Nyt kun Gordon Herbert jättää Saksan päävalmentajan tehtävät etuajassa jo kesän olympialaisten jälkeen, niin enää ei ole estettä siirtyä Korihaihin. :)
Siitä Ivanovicille ilmoitus, että hommat jatkuu vielä apukoutsina ja Gordie puikkoihin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös