Koripallo.com

Korisliiga ja Ruutu

Viestejä
146
Pätki aluksi vähän kokoajan ja sitte katkesi kokonaan ilmoituksella "tallenne päättynyt" vaikka siis yritin katsoa suoraa lähetystä. Mukaan pääsin suoraan ekan erän 6 minuutin kohdalla niin jäi KTP:n hyvä alku näkemättä...
 
Viestejä
669
Onko Ruudn joulupäiväpelissä kommentaattorilla maski päässä vai miksi hänen puheestaan saa tosi heikosti selvää?
 
Viestejä
4 070
Mutta huomasitteko, että Palotie veti VIISI matsia putkeen, aika kova suoritus! Toki kolmessa ekassa taisi apuna olla tämä Lohikoski.

Ja Linnalaakso myös mainio selostaja.

Ja olen noiden kolmen kaverin inkarnaatio.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1 864
Kukas oli tämä eilisen Miami - Orlando pelin selostaja? Todella miellyttävä ääni ja toivottavasti hän on useamminkin.

Moikka Aaro.

Ääni on niin mielyttävä että sen äärellä on kiva nukahtaa. Eikä ollut tarkoitus nyt kritisoida, en osaa vielä antaa Aarosta tuomiota mihinkään suuntaan, kai kahdesti tätä NBA-pelissä kuullu ja molemilla kerroilla unimaailmaan olin vahvasti sukeltamassa.
 
Viestejä
669
Moikka Aaro.

Ääni on niin mielyttävä että sen äärellä on kiva nukahtaa. Eikä ollut tarkoitus nyt kritisoida, en osaa vielä antaa Aarosta tuomiota mihinkään suuntaan, kai kahdesti tätä NBA-pelissä kuullu ja molemilla kerroilla unimaailmaan olin vahvasti sukeltamassa.

Wau
 
Viestejä
552
Onko joku onnistunut kelaamaan Ruutu+ livelähetystä niin ettei aina hyppää livetilanteeseen? Eli jos aloitan ottelun katsomisen myöhässä ja haluan kelata esim aikalisät niin ainakin minun iphonella hyppää suoraan liveen. Raahamalla pallukkaa aikajanalla voi joskus onnistua kelauksessa mutta useimmiten myös tuolla päätyy livetilanteeseen. Käytössä iphone.
 
Viestejä
1 645
Nyt vois tämän päivän Kataja-Karbubasket selostajaparin laittaa kanssa koronalomalle.
Sekavin sähellys ja höpötys tällä kaudelle ellei vuosikymmenellä....kannattaa ihan kuunnella kauden huonointa 'läpänheittoa'
 
Viestejä
552
Vika ilmeisesti sitten mun luurissa, kun painaa kerran +15sek niin joko hyppää suoraan liveen tai jonkun 10 minuuttia eteenpäin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös