Koripallo.com

Korisliiga ja Ruutu

Viestejä
2 238
Tuleekohan Ruutuun myös noita Saksan ja Espanjan matseja kuten Elisalla oli? Elisa ainakin nyt lähettää vielä jotain Espanjan supercupin pelejä. Tai jospa nuo jäävät Elsalle.....

Espanjan ja Saksan liigat jää Elisalle. :/

Harmi, sillä itse en varmastikaan enää Viihde sporttia noiden takia tilaile.
 
Viestejä
340
Niin jos Petteri K.:n sopimus päättynee.....jospa Iisalot poimivat....eli voi siellä seurata mm. Iisalon veljesten matkaa isompien seurojen kiusaamisessa....
 
Viestejä
4 028
Niin jos Petteri K.:n sopimus päättynee.....jospa Iisalot poimivat....eli voi siellä seurata mm. Iisalon veljesten matkaa isompien seurojen kiusaamisessa....

Eikös tuo jo varmistunut? Sen Barcelonan 2016 auto-onnettomuuden jälkeen Petskulla ollu vähän alamäkeä. Tietysti heitto uppoaa edelleen ja onhan sitä ikääkin.
 
Viestejä
1 862
Aika hyviä studioita Ruudulla Veikkausliiga-matseissa. Toivottavasti jotain vastaavaa olisi tulossa myös Korisliigaan, vaikkapa yhteen matsiin per kierros. :)
Juurikin samaa mietin. Valmentajien kommentit ois ollu kiva kuulla.
 
Viestejä
1 862
Olin vain malttamaton. Sieltä ne heti tuli.

Lisäksi tänään tulee futiskierros Jimiltä. Olen joskus sitä katsonut ja levottomaksi todennut, kun kerroksella hypitään pelistä toiseen maalin tullessa.
 
Viestejä
340
Futiksesta: tänään taitaa olla tynkäkauden huipentumaa niin studiossa kuin kentälläkin. Voisi arvella maaleja syntyvän. Näkee tässä ilman mitään cmoreakin, kun MTV3-kanava ystävällisesti mukana. Oispa vielä isoego Ibra PSG:ssä.
 
Viestejä
4 028
Harmilliset otteluvalinnat Ruudulla tänään. ;) Tosiaan Latvian poika oli pois koko matsin ja nilkkavaiva ei pahemmin haitannut. :)
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
4 028
Eikö ens yönä tuu yhtää ottelua? Vai onko Ruutuki liittynyt BLM-protestiiin? Tai kuten yhteiskunnallisista asioista perillä oleva hokimies sanoisi, Ruudun toimistossa on pientä mellakantynkää?
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1 818
Miksei Mil vs. Mia -matsia voi näyttää? Vai onko kyseessä joku 50% matseista -diili?

Joku jossain lähetyksessä kyseli, miten tai millä perusteella Ruutu valitsee näytettävät ottelut? Niin Palotie sanoi/väitti, että NBA (tai joku iso kiho, en enää muista mikä se taho nyt oli) päättää mitä pelejä Euroopaan lähetetään, Ruutua ei siis voi muka syyttää. Viimeistään konfressien finaaleista lähtien näytetään kaikki pelit.
 
Viestejä
4 028
Joku jossain lähetyksessä kyseli, miten tai millä perusteella Ruutu valitsee näytettävät ottelut? Niin Palotie sanoi/väitti, että NBA (tai joku iso kiho, en enää muista mikä se taho nyt oli) päättää mitä pelejä Euroopaan lähetetään, Ruutua ei siis voi muka syyttää. Viimeistään konfressien finaaleista lähtien näytetään kaikki pelit.


Juu, jotain sellasta arvelinkin, kunhan viisastelin. Ajattelin, että ois edelleen näytetty kaksi matsia illassa, kuten parin viikon ajan on ollut tapana.
 
Viestejä
6 444
HUOM! "Pitkäaikaisille" Urheilulehden tilaajille Ruutu+ on kytkykauppana ilmainen.

En tiedä mitä pitkäaikainen tilaaja tarkoittaa, mutta itselleni Veikkaaja/Urheilulehti tullut varmaan vuosituhannen alusta.

Eli jos olet Urheilulehden tilaaja niin ei kannata tilata Ruutu+:aa erikseen, vaan soittaa asiakaspalveluun ja pyytää aktivoimaan palvelu.
 
Viestejä
1 168
HUOM! "Pitkäaikaisille" Urheilulehden tilaajille Ruutu+ on kytkykauppana ilmainen.

En tiedä mitä pitkäaikainen tilaaja tarkoittaa, mutta itselleni Veikkaaja/Urheilulehti tullut varmaan vuosituhannen alusta.

Eli jos olet Urheilulehden tilaaja niin ei kannata tilata Ruutu+:aa erikseen, vaan soittaa asiakaspalveluun ja pyytää aktivoimaan palvelu.
No hemmetti, mä oon maksanut kiltisti molemmista vaikka kuinka pitkään.

Kiitos!
 
Viestejä
196
HUOM! "Pitkäaikaisille" Urheilulehden tilaajille Ruutu+ on kytkykauppana ilmainen.

En tiedä mitä pitkäaikainen tilaaja tarkoittaa, mutta itselleni Veikkaaja/Urheilulehti tullut varmaan vuosituhannen alusta.

Eli jos olet Urheilulehden tilaaja niin ei kannata tilata Ruutu+:aa erikseen, vaan soittaa asiakaspalveluun ja pyytää aktivoimaan palvelu.
Itsekin pitkäaikainen lehden tilaaja ja viime kaudella toimi ihan ok, mutta nyt ei enää näy. Vaatiiko tosiaan erillisen soiton asiakaspalveluun?
 
Viestejä
6 444
Vaatiiko tosiaan erillisen soiton asiakaspalveluun?

Vaatii. Sanoivat mulle just eilen puhelimessa, että laittavat maaliskuun alkuun asti Ruutu+:n toimimaan ja mikäli se ei jatku siitä eteenpäin automaattisesti, niin "soittelet sitten uudestaan tänne". :cool:

Ja olihan siellä jossain Sanoman sivuillakin ohje, että Urheilulehti - Ruutu+ -kytky vaatii soiton aspaan.

Feels like 2007.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös