Koripallo.com

Korisliigan televisiointi

Viestejä
699
Vs: Korisliigan televisiointi

PikkuMikko sanoi:
Melkoisella varmuudella voisin väittää että kyseessä on erilainen järjestelmä kuin runkosarjan fanseat peleissä. Todennäköisesti ihan ihmiskäsi kameran takana ja kameranakin jotain muuta kuin perinteiset lelut.

Juurikin näin, automaattikameroita ei niin vain siirrellä, ja veikkaisin että käytössä on Mestis-pelien kuvaamiseen käytetty kalusto.
 

42

Viestejä
3 365
Vs: Korisliigan televisiointi

Oliskohan jostain liiennyt käsikamera tai pari Pyynikille? Jotenkin säälittävää, että Fossassa divarifinaalista tulee useampaa kertaluokkaa parempaa kuvaa.
 
Viestejä
1 677
Vs: Korisliigan televisiointi

Tämän päiväinen esitys oli teknisesti varmasti parasta mitä ilmaiseksi näkee. Katselin Monopoli-TVn lähetystä. Hyvä laatu kuvassa ja äänessä. Laaksonen on yllättävän hyvä kommentaattori, ylekin voisi harkita hänen käyttämistä. Puoliajan läppäkornerista plussaa. ;D
 

42

Viestejä
3 365
Vs: Korisliigan televisiointi

Jotenkin jäi sellainen mutu, että Veikkaus-TV:n kuva ei pätkinyt niin paljon kuin Fanseatin. Mistähän tuo taas johtui?
 
Viestejä
3 142
Vs: Korisliigan televisiointi

Näyttääkö YLE finaalit vai onko pelkästään fanseatin heiniä?
 
Viestejä
1 677
Vs: Korisliigan televisiointi

42 sanoi:
Jotenkin jäi sellainen mutu, että Veikkaus-TV:n kuva ei pätkinyt niin paljon kuin Fanseatin. Mistähän tuo taas johtui?

Tälläkin Fanseat pätkii mutta Veikkaus-TV rullaa hyvin.

Soosi sanoi:
Näyttääkö YLE finaalit vai onko pelkästään fanseatin heiniä?

Yle näyttää finaalit neljännestä(vai kolmannesta?) pelistä alkaen. Areenalta ehkä jo aikaisemmin.
 
Viestejä
1 677
Vs: Korisliigan televisiointi

Tappoiko Fanseat Veikkaus-TV lähetykset? Yhteistyö osoittautui liian laadukkaaksi verrattuna Fanseatin yksin puuhasteluun?

Selostajat voisivat edelleenkin olla jotain muuta kuin kotijoukkueen fanipoikia. Ottakaa mallia Kouvojen otteluiden tasopuolisesta selostuksesta ja kommentoinnista.
 
Viestejä
60
Vs: Korisliigan televisiointi

RahanKeruuMies sanoi:
Tappoiko Fanseat Veikkaus-TV lähetykset? Yhteistyö osoittautui liian laadukkaaksi verrattuna Fanseatin yksin puuhasteluun?

Selostajat voisivat edelleenkin olla jotain muuta kuin kotijoukkueen fanipoikia. Ottakaa mallia Kouvojen otteluiden tasopuolisesta selostuksesta ja kommentoinnista.

Sulle se ei kyllä ikinä mikään kelpaa ja Kouvolassa kaikki on aina hyvin. Olettaen, että viittasit kommentillasi tämäniltaiseen selostukseen. Nokialla selostaja on aina tullut Fanseatin/VeikkausTV:n puolesta, sillä Nokialle ei ole saatu toimitettua liiton puolesta edes selostuslaitteita.
 
Viestejä
1 677
Vs: Korisliigan televisiointi

Kettener sanoi:
Sulle se ei kyllä ikinä mikään kelpaa ja Kouvolassa kaikki on aina hyvin. Olettaen, että viittasit kommentillasi tämäniltaiseen selostukseen. Nokialla selostaja on aina tullut Fanseatin/VeikkausTV:n puolesta, sillä Nokialle ei ole saatu toimitettua liiton puolesta edes selostuslaitteita.

Liitto sitä ja liitto tätä. Ei ole liiton vastuulla Nokian selostuslaitteet.
 
Viestejä
60
Vs: Korisliigan televisiointi

RahanKeruuMies sanoi:
Liitto sitä ja liitto tätä. Ei ole liiton vastuulla Nokian selostuslaitteet.

Meinaat siis että Nokian pitäisi itse ostaa laitteet, jotka liiton pitäisi joukkueelle toimittaa? ;D
 
Viestejä
1 677
Vs: Korisliigan televisiointi

Kettener sanoi:
Meinaat siis että Nokian pitäisi itse ostaa laitteet, jotka liiton pitäisi joukkueelle toimittaa? ;D

Mitä liiton muka pitäisi toimittaa? Mikrofonit ovat kotiseuran vastuulla. Kamerat tulee Fanseatilta. Selostajatkin ovat kotiseuran vastuulla. Nyt voit rauhassa istua torspoon. ;D

Suomalaiset on niin lammaskansaa että aina pitää olla joku liitto tai auktoriteetti joka hoitaa kaiken kun itse ei osata tai on kasvatettu siihen että näin pitäisi olla. Sellaistakin on väitetty että seurojen paska talous on liiton syytä, tälläistä älykääpiö Mäkäläinen on urputtanut, talousdouppariseuran pelaaja, ettäs kehtaa. Tampereella alkaa olla jo legendaarisen paskat pressit, alkukaudesta niitä ei saatu nettiin mitenkään kun ei vissiin ollut kameraa, nyt kun sellainen on jostain löydetty niin ei ole mikkiä kellään joten se on ihan vitun sama kuvataanko niitä ollenkaan kun ääni ei kuulu kunnolla. Pitääkö tähänkin liiton tehdä joku pakkolaki kun puuhastelijat ei itse tajua vai peräti ostaa mikki ja kamera apinoille kun eivät sitä itse osaa?
 
Viestejä
100
Vs: Korisliigan televisiointi


Mikä ihme herraa nyt riepoo? Ensiksi valitat huonosta kuvanlaadusta ja selostuksen puutteesta tai sen laadusta. Kun lähetysten laatu paranee katsottavalle tasolle molempien osalta, taas löytyy uutta valittamisen aihetta. Kiinnostaisi siis tietää mikä on riittävä taso Sinulle kun paketin hinta on alle 10€/kk ja ilmaiseksi käytössä Elisa Viihteen omistajille. ??? ???


RahanKeruuMies sanoi:
Mitä liiton muka pitäisi toimittaa? Mikrofonit ovat kotiseuran vastuulla. Kamerat tulee Fanseatilta. Selostajatkin ovat kotiseuran vastuulla. Nyt voit rauhassa istua torspoon. ;D

Suomalaiset on niin lammaskansaa että aina pitää olla joku liitto tai auktoriteetti joka hoitaa kaiken kun itse ei osata tai on kasvatettu siihen että näin pitäisi olla. Sellaistakin on väitetty että seurojen paska talous on liiton syytä, tälläistä älykääpiö Mäkäläinen on urputtanut, talousdouppariseuran pelaaja, ettäs kehtaa. Tampereella alkaa olla jo legendaarisen paskat pressit, alkukaudesta niitä ei saatu nettiin mitenkään kun ei vissiin ollut kameraa, nyt kun sellainen on jostain löydetty niin ei ole mikkiä kellään joten se on ihan vitun sama kuvataanko niitä ollenkaan kun ääni ei kuulu kunnolla. Pitääkö tähänkin liiton tehdä joku pakkolaki kun puuhastelijat ei itse tajua vai peräti ostaa mikki ja kamera apinoille kun eivät sitä itse osaa?
 
Viestejä
1 009
Vs: Korisliigan televisiointi

RahankeruuMies puhuu tältä osin asiaa, että seuroista lähtee ymmärrys markkinoinnista ja yksi osa sitä on vaikkapa lehdistötilaisuuksien laatu.
Kommentaattorit ja selostajat ovat yksi osa tätä kokonaisuutta ja varmaankin seurojen pitäisi tätä hoitaa. Vanhat pelimiehet sinänsä ovat ihan yes mutta jotakin juonikkaampaa jujua pitäisi heistä löytyä. Huonoimmillaan se menee tähän " jormaovaska" muisteluun miten kaikki oli 80 luvulla kuin elokuvista ja nykytuomarit ovat robotteja- huuhaa- han.
Pieti Poikola MM kommentaattorina on parasta a ryhmää, sellaisia löytöjä pitäisi vaan tehdä eri puolella Suomea.
 
Viestejä
100
Vs: Korisliigan televisiointi


Tampereen Saari & Heinämäki. Siinä hyvä löytö fanseatille!

leka sanoi:
RahankeruuMies puhuu tältä osin asiaa, että seuroista lähtee ymmärrys markkinoinnista ja yksi osa sitä on vaikkapa lehdistötilaisuuksien laatu.
Kommentaattorit ja selostajat ovat yksi osa tätä kokonaisuutta ja varmaankin seurojen pitäisi tätä hoitaa. Vanhat pelimiehet sinänsä ovat ihan yes mutta jotakin juonikkaampaa jujua pitäisi heistä löytyä. Huonoimmillaan se menee tähän " jormaovaska" muisteluun miten kaikki oli 80 luvulla kuin elokuvista ja nykytuomarit ovat robotteja- huuhaa- han.
Pieti Poikola MM kommentaattorina on parasta a ryhmää, sellaisia löytöjä pitäisi vaan tehdä eri puolella Suomea.
 
Viestejä
7 517
Vs: Korisliigan televisiointi

Olen tässä hetken kiroillut pätkivän fanseatin kanssa, kunnes huomasin että olen alkanut jossain vaiheessa katsoa sitä cromella. Jostain syystä cromella katsoessa kaappaa koneesta kuin koneesta prossun tehoista 100%. Explorerilla toimii jouhevammin... ajattelin vaan tuoda esiin, jos jollain muullakin olisi sama onkelma..
 

42

Viestejä
3 365
Vs: Korisliigan televisiointi

Saas nähdä onko Fanseatilta tänään yhtään parempaa luvassa. Eilen oli aika raskasta katsoa kun streami pysähtyi jatkuvasti. Välillä sekunniksi tai pariksi, välillä oli melkein puli minuuttia pimeänä. Olkoon halpa, mutta pitääkö sen silloin olla ihan helvetin huonokin?
 
Viestejä
2 441
Vs: Korisliigan televisiointi

42 sanoi:
Saas nähdä onko Fanseatilta tänään yhtään parempaa luvassa. Eilen oli aika raskasta katsoa kun streami pysähtyi jatkuvasti. Välillä sekunniksi tai pariksi, välillä oli melkein puli minuuttia pimeänä. Olkoon halpa, mutta pitääkö sen silloin olla ihan helvetin huonokin?

Ei mulla kyllä pätkinyt kertaakaan eilen. Taitaa olla sun omissa yhteyksissä vikaa.
 

42

Viestejä
3 365
Vs: Korisliigan televisiointi

shaqtin a fool sanoi:
Ei mulla kyllä pätkinyt kertaakaan eilen. Taitaa olla sun omissa yhteyksissä vikaa.

Jaa, miksi sitten juurikaan mikään muu nettistriimi ei pätki yhtään? Ei ole pätkinyt VeikkausTV, ei EuroliigaTV eikä esimerkiksi Elisa Viihde tai YLE Areena.

Tänään sitten eka jakso hyvällä kuvanlaadulla (varmaan sen monikameratuotannon takia?) täysin pätkimättä. Nyt kun toinen puolisko alkoi, niin kuvanlaatu on vanhaa paskaa Fanseattia ja pätkii ainakin minuutin välein. Mun nettiyhteyskö tuon kuvanlaadunkin huononsi?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös