Koripallo.com

Kouvot 2016-2017

Viestejä
2 782
Vs: Kouvot 2016-2017

Kouvot Forever sanoi:
Ensinnäki sulla vähän faktat hukassa...

Toisekseen, se ei ole huhu. Oon itse ollu mukana tässä kuviossa ja tunnen kaikki osapuolet jotka neuvotteluja kävi. Kyseessä siis tuttu kaveri suomikorikselle. Pieti vaan päätti et ei ni sehän on ei Toivotaan et onnistuu muissa hankinnoissa sitten. Vielä ei hirveästi ole vaikuttanut
Vakuuta meidät nyt vaikka nimillä. Näin alkuun.
 
Viestejä
596
Vs: Kouvot 2016-2017

Mac sanoi:
Vakuuta meidät nyt vaikka nimillä. Näin alkuun.

Varsinkin kun väität olleesi "mukana kuvioissa". Eikö salassapitovelvoite koske riittävästi...

Ps. Totta toki sekin, että Pietillä melkoinen paikka aloittaa mestaruuden jälkeen. Paineita riittää..
 
Viestejä
7 517
Vs: Kouvot 2016-2017

Kouvot Forever sanoi:
Ensinnäki sulla vähän faktat hukassa...

Toisekseen, se ei ole huhu. Oon itse ollu mukana tässä kuviossa ja tunnen kaikki osapuolet jotka neuvotteluja kävi. Kyseessä siis tuttu kaveri suomikorikselle. Pieti vaan päätti et ei ni sehän on ei Toivotaan et onnistuu muissa hankinnoissa sitten. Vielä ei hirveästi ole vaikuttanut

Minäpä kerron minun faktat aiheesta. Nimimerkki kp.comissa jonka tiedetään hakanneen peleissä rumpuja hysteerisesti, kertoo Pietin sössineen pelaajahankinnan. Tästä saa kuvan että asia oli tahatonta. Myöhemmin sama nimimerkki sanoo Pietin päättäneen että pelaajaa ei hankita. Nämä on kaksi täysin eri asiaa. Päävalmentajan tehtävä suomessa on valita vahvistukset. Tätä kutsutaan päättämiseksi ei sössimiseksi.
 
Viestejä
120
Vs: Kouvot 2016-2017


Jos on ollut mukana kuvioissa ja tuntee kaikki neuvottelevat osapuolet, niin silloin pitäisi ymmärtää pitää suunsa kiinni ja olla lojaalinen seuraa kohtaan. Miellytti päävalmentajan päätös tai ei.
 

mie

Viestejä
304
Vs: Kouvot 2016-2017

Nyt tulee sellasta tarinaa ettei tiiä itkeäkö vai nauraa. Tämän takia ei tänne oo viime vuosina viittiny kirjotella pahemmin mitään, kun ihmiset jotka ei asioista tiedä syyttävät toisia valehtelusta ja vaikka mistä. Selvennettäköön muutama asia. Missä olen ollut mukana, niin niistä asioista voin kertoa ilman mitään salassapitohommia, kun niihin se ei liity. Se onko seuralle uskollinen on eri asia kuin se hyväksyykö/pitääkö yhden ihmisen toimista. Mutta se mennyttä nyt.etiäpäin ja katsellaan, voihan tästä hyvä tulla kaikesta huolimatta. Tästä taas kerran oppineena voi todeta et täällä ei mikään kelpaa edes tiedot/vihjeet. Jätänpä taas kirjoittelut sitten muille..
 
Viestejä
7 517
Vs: Kouvot 2016-2017

Kouvot Forever sanoi:
Mutta se mennyttä nyt.etiäpäin ja katsellaan, voihan tästä hyvä tulla kaikesta huolimatta. Tästä taas kerran oppineena voi todeta et täällä ei mikään kelpaa edes tiedot/vihjeet. Jätänpä taas kirjoittelut sitten muille..

Jaa sitä heitetään heti marttyyriviitta tiukasti harteille. Se kävi selväksi että faniryhmän keulahahmo ei arvosta mestarivalmentajaa (joka on vielä Kouvojen oma kasvatti) sen vertaa, että kun on hetken ollut hommissa, niin jo heitellään "No Pietiltä voi odottaa vaikka mitä aivopieruja. Hetken ollut Kouvojen perämessä ja jo yhden kovan jenkin tulon sössi..." kommentteja. Tämmöinen kommentti ei ole tieto eikä vihje varsinkaan ilman minkäänlaista tukea kommentin pohjaksi.
 

mie

Viestejä
304
Vs: Kouvot 2016-2017

Korisukka sanoi:
voit vaihtaa seuraa tai vaikka samantien lajia johonkin sellaiseen, mistä ymmärrät tarpeeksi.

Enköhän kuule ymmärrä lajista ja seurasta enemmän kuin sinä. Ja kukaan ei ole arvostellut uuden valmentajan tekemisiä kuin tämän yhden asian suhteen. Turha siis lähtä ketään syyttelemään ja haukkumaan ja vielä luullen tietävänsä kuka täällä kirjoittaa
 

mie

Viestejä
304
Vs: Kouvot 2016-2017

raappa sanoi:
Jaa sitä heitetään heti marttyyriviitta tiukasti harteille. Se kävi selväksi että faniryhmän keulahahmo ei arvosta mestarivalmentajaa (joka on vielä Kouvojen oma kasvatti) sen vertaa, että kun on hetken ollut hommissa, niin jo heitellään "No Pietiltä voi odottaa vaikka mitä aivopieruja. Hetken ollut Kouvojen perämessä ja jo yhden kovan jenkin tulon sössi..." kommentteja. Tämmöinen kommentti ei ole tieto eikä vihje varsinkaan ilman minkäänlaista tukea kommentin pohjaksi.


Ensinnäkin, tämä keulahahmo on seuran ja kaikkien joukkueeseen kuuluvien takana ja tukena aina, on tilanne mikä tahansa! Minä ja minun mielepiteeni yksittäisestä casesta on aivan eri asia. Se, että yksi tilanne mennyt miten mennyt ja siitä en ole pitänyt ni sen voi kyllä sanoa ääneen. Se ei tarkoita etteikö esim valmentajaa voisi muuten arvostaa tai tukea uudessa pestissä. Kun ei tiedä kaikkia faktoja ni helppo huudella sieltä ja syytellä. Ja se että kertomani asia ei sinusta tunnu uskottavalta ni that's fine. Mutta kaikki totta. En lähde tässä jenkin nimeä kirjoittamaan, mutta jos oot itse perillä asioista niinkuin annat ymmärtää, niin nimi pitäis olla sinunkin tiedossa.
 
Viestejä
7 517
Vs: Kouvot 2016-2017

Ei en todellakaan ole perillä asioista ja kuten olen täällä usein sanonut, niin vaikka tiedän/vähän tunnen Kouvojen väkeä olen silti täysin ulkopuolinen eikä ole oikeastaan edes kiinnostusta udella Kouvojen edustuksen asiosta kun muissa merkeissä asioista jotain tietäviä sattuu tapamaan. Mikä sinun kommentissasi on ongelma on se, että väität kertovasi meille faktaa, mutta minä näen tekstissäsi vain oman mielipiteesi ilman yhtään faktaa. Turha puhua kaikista faktoista, kun et ole kertonut yhtään. Ellei sitten sitä pidetä faktana, että Pieti ei ole hyväksynyt jotain mahdollista tulevaa jenkkivahvistusta, minkä tämänkin ilmaisit ensin sössimiseksi. Jos ilmaiset myös niinkin vahvasti että "Pietiltä voi odottaa vaikka mitä aivopieruja", kuvastaa kyllä laajempaakin arvostuksen puutetta kuin yhdessä asiassa. Mutta toki sitä voi jälkeenpäin paikkailla ja korjailla. Ja kyllä kuvaus, että Pieti on tyrmännyt jonkun jenkin on ihan uskottava, mutta silloin se on edelleen päätös, ei välttämättä sössiminen. Nyt jos heittäisit tai joku muu asiat tietävä heittäisi nimen ilmoille, niin olisi helpompi itse pohtia oliko se Pietiltä virhevalinta vai ei, mutta kp.comin tuttuun malliin täällä vaan vihjaillaan että asioista tiedetään, mutta kukaan ei paljasta todellisia faktoja tai edes vahvoja huhuja. Minä en ole piireissä tai edes niiden laidoilla, jotta näitä vahvoja huhujakaan kuulisi tai silloin kun olisi ehkä mahdollista kuulla, niin intressit on muualla...
 
Viestejä
596
Vs: Kouvot 2016-2017

Nyt kun tämä syytön-syyllinen- syytön -syyllinen osio senkun jatkuu, niin kysyisin ihan asiallisesti tähän väliin... Jatkaneeko Madsen ja DJR? Vai kutsuuko rahakkaammat parketit? Madsenilla sopimus, mutta?
 

mie

Viestejä
304
Vs: Kouvot 2016-2017

Betteri sanoi:
Nyt kun tämä syytön-syyllinen- syytön -syyllinen osio senkun jatkuu, niin kysyisin ihan asiallisesti tähän väliin... Jatkaneeko Madsen ja DJR? Vai kutsuuko rahakkaammat parketit? Madsenilla sopimus, mutta?

DJ ei jatka. Mennellä kaudella saadut meriitit nostaa miehen hintalappua ja kysyntää sen verran et ei Suomeen tule. Mies itse jo tietää seuraavan osoitteensa, julkaisee varmaan sen piakkoin.

Madsenilla sopparia 2-vuotta jäljellä, jatkosta ei vielä tietoa. Jos saa hyvän tarjouksen ja haluaa lähteä, päästää Kouvot miehen lähtemään. Ei vielä ainakaan julkisessa tiedossa lähteekö vai ei.
 
Viestejä
596
Vs: Kouvot 2016-2017

Ilari tuli,voitti mestaruuden ja meni ....Katajaan. No haasteita nämä nuoret ukot tarvitsee. Onnea jatkoon ja kiitos vuosista meillä :)
 
Viestejä
1 677
Vs: Kouvot 2016-2017

No voi suti! Vaikka olihan tämä Sep Pälän lyhyt paluu vain Doerin teutaroinnin seurauksia.

Ei yllätä että Sep Pälä muutti organisaatioon joka pelaa europelejä kun Kouvolassa ei uskalleta kehittää omaa toimintaa vaikka siihen olisi mahdollisuus.

Kerrankin kun on vähän ylimääräistä massia Kouvolassa niin ne käytetään itseruoskintaan eli vanhojen velkojen nopeutettuun maksuun, olisi niitä voitu maksaa takaisin niin kuin tähänkin asti.
Kukaan ei muista kymmenen vuoden päästä kuinka topakasti velkaa maksettiin 2016.
Mutta se että otettaisiin ensimmäiset askeleet suomen mestarina euroopassa olisi ikimuistoista.
No ehkä sitten 2026, toivottavasti 82mafia on silloin pois ruorista.

Toivon olevani väärässä. Jotain seura voisi tiedottaakin kun mestareita ollaan.
 
Viestejä
1
Vs: Kouvot 2016-2017

Betteri sanoi:
Nyt kun tämä syytön-syyllinen- syytön -syyllinen osio senkun jatkuu, niin kysyisin ihan asiallisesti tähän väliin... Jatkaneeko Madsen ja DJR? Vai kutsuuko rahakkaammat parketit? Madsenilla sopimus, mutta?


DJ lähtee ensikaudella belgiaan pelaamaan ja madsenista ei ole vielä ihan 100 varmaa tietoa
 
Viestejä
19 541
Vs: Kouvot 2016-2017

Jaa, ettei Kouvot Seppälälle muka jatkoa tarjonnut? Itse luulen, että tarjosi, mutta liian vähän ja kuten RKM:n mainitsi, niin europelitkin varmasti painoivat Ilarin vaakakupissa. Lieneekö vielä saanut opiskelupaikankin Joensuusta, kun kerran kolmen vuoden sopparin teki?

Kouvojen europelit olikin sitten vain niitä visioita. Kyöstilän ja Jyrin haaveita.....

Mutta totta sekin, että jos rahaa ei yksinkertaisesti ole, niin turhahan sitä päätänsä on hakata muun euroopan puihin, kun niitä puita on ihan kotoisissakin maisemissa.
 
Viestejä
105
Vs: Kouvot 2016-2017

JOEN SUU sanoi:
Jaa, ettei Kouvot Seppälälle muka jatkoa tarjonnut? Itse luulen, että tarjosi, mutta liian vähän ja kuten RKM:n mainitsi, niin europelitkin varmasti painoivat Ilarin vaakakupissa. Lieneekö vielä saanut opiskelupaikankin Joensuusta, kun kerran kolmen vuoden sopparin teki?

Näin mies itse sanoi. Oli pettyneen oloinen.
 
Viestejä
307
Vs: Kouvot 2016-2017

No sinne joensuuhunhan nää ylijäämät Kouvoista (Toijala, Laaksonen, Jaakkola, Seppälä...oliko muita vielä?) aina menee. Mitään eivät ole voittaneet siellä.
 
Viestejä
19 541
Vs: Kouvot 2016-2017

Ymmärrän kyllä, että Hakkia kismittää..... pahasti sinä kyllä puukotat näitä mainitsemiasi kavereita selkään, mutta koetahan kestää. Kun on niin kaunis ilmakin ja kesäloma. Ainakin mulla.
 
Viestejä
307
Vs: Kouvot 2016-2017

JOEN SUU sanoi:
Ymmärrän kyllä, että Hakkia kismittää..... pahasti sinä kyllä puukotat näitä mainitsemiasi kavereita selkään, mutta koetahan kestää. Kun on niin kaunis ilmakin ja kesäloma. Ainakin mulla.
Seppälän siirto ei harmita yhtään. Ainakin menetysten määrä laskee reilusti Kouvojen sarakkeessa. Katajalla taas nousee.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös