Koripallo.com

Lahti Basketball 2023-2024

Viestejä
7 419
Heitätetään frisbeetä ja palloa joihin kaverit valittu että saavat sämpylää ja lättyä .
ifuknowwhatimean.jpg
 
Viestejä
1 238
Ovatko Lahden lehdistötilaisuudet jossakin katsottavissa? Youtube -kanavalla viimeinen on julkaistu 22.3.2023....
 
Viestejä
55
Tapahtuma lahdessa ei ole kehittynyt viidessä vuodessa mihinkään. Heitätetään frisbeetä ja palloa joihin kaverit valittu että saavat sämpylää ja lättyä .
Voisin kuvitella että Lahessakin tapahtuma saisi uusia sävyjä, mikäli organisaatiolla olisi enemmän voimavaroja satsata näihin. Luulen että pari viime kautta on mennyt erilaisia tulipaloja sammutellessa. Toivon että säilytään sarjassa ja saataisiin yksi ’ehjä’ kausi ilman tarpeettoman suuria yllätyksiä ja pettymyksiä. Sitä odotellessa, itse edelleen sitä mieltä että lahessa ehdottomasti koko korisliigan parhain tapahtuma, tunnelma ja yhteisö. Brändistä tai brädistä en keksi mitään nillitettävää.
 
Viestejä
95
Tulipa pitkästä aikaa käytyä Lahdessa katsomassa peliä. Itse peli oli mitä oli mutta nyt hieman ottelutapahtumasta.

1300 ihmistä paikalla, todella hienoa.
Mutta se Kuulutta ja dj??? Eikös tämä kuuluttaja poika ole joku tähtiartisti Spärdäri vai mikä lie?

Ei kyllä osaa yhtää laittaa yleisöä kannustamaan. Ei sitten yhtää!!! Dj soittaa sunnuntai jazzia!!!! Mielestäni heillä on suuri vastuu saada tunnelmaa aikaan? Vaikka olenkin jo vanhamies niin kyllä kuuluttaja ja musiikki on todella isossa roolissa.

Tapahtuma lahdessa ei ole kehittynyt viidessä vuodessa mihinkään. Heitätetään frisbeetä ja palloa joihin kaverit valittu että saavat sämpylää ja lättyä .
menikö näin pahasti tunteisiin kun et saanut reissumiestä erätauolla?
 
Viestejä
123
Voisin kuvitella että Lahessakin tapahtuma saisi uusia sävyjä, mikäli organisaatiolla olisi enemmän voimavaroja satsata näihin. Luulen että pari viime kautta on mennyt erilaisia tulipaloja sammutellessa. Toivon että säilytään sarjassa ja saataisiin yksi ’ehjä’ kausi ilman tarpeettoman suuria yllätyksiä ja pettymyksiä. Sitä odotellessa, itse edelleen sitä mieltä että lahessa ehdottomasti koko korisliigan parhain tapahtuma, tunnelma ja yhteisö. Brändistä tai brädistä en keksi mitään nillitettävää.
Eihän tuo kauheasti vaadi voimavaroja jos olemassa oleva kuuluttaja ja erillinen dj osaisivat luoda tunnelmaa. Samalla rahalla saa. Jos taas kuuluttajakin masentuu joukkueen suorituksista niin sitten ollaan vaikeassa tilanteessa.

Ehkä olen liikaa käynyt Jääkiekko-peleissä jossa musiikilla luodaan tunnelmaa. Toki myös isommat yleisömäärät
 
Viestejä
115
Tästä voisi jonkin skaban laittaa pystyyn eri paikkakuntien välillä eli järjestykseen tapahtumat laadukkuuden perusteella. Sen voin sanoa, että sen listan viimeiseltä sijalta ei löydy Lahti vaan erittäin todennäköisesti pirkanmaalainen joukkue...

Brädistä sen verran, että usein näillä todellisilla DJ-ammattilaisilla ja musiikin experteillä voi lähteä vähän lapasesta tuo hifistely ja silloin ei välttämättä enää nichemeiningillä palvella sitä paikalle saapuvaa suurta yleisöä. Tätähän saa naureskella myös erilaisissa lounge bareissa, joissa todella spesifiä ja aallonharjalla olevaa trendimusaa soittavat DJ:t tarjoavat loppukäyttäjien eli baarin asiakkaiden korvaan kuuluen käytännössä hissimusiikkia.
 
Viestejä
533
Eihän tuo kauheasti vaadi voimavaroja jos olemassa oleva kuuluttaja ja erillinen dj osaisivat luoda tunnelmaa. Samalla rahalla saa. Jos taas kuuluttajakin masentuu joukkueen suorituksista niin sitten ollaan vaikeassa tilanteessa.

Ehkä olen liikaa käynyt Jääkiekko-peleissä jossa musiikilla luodaan tunnelmaa. Toki myös isommat yleisömäärät

En kyllä vois olla enempää erimieltä asiasta! Brädi on loistava ottelukuuluttaja ja luo nimenomaan sitä tunnelmaa.
Vaikka viime peli olikin yhtä jaksoa lukuunottamatta kaamea, hallissahan oli erittäin hyvä tunnelma. Dj:n soittama musiikki koristapahtumaan erittäin hyvää, sopivaa ja vaihtelevaa... Niinno jos Viki sinne kaipasi jotain Portion Boyssin junttipumppua, ni sitte varmasti pettyy. Mä toivon että Lahessa ei ikinä korismatsissa kuulla samoja biisejä, mitä lätkäpuolella soitetaan!
 
Viestejä
55
Se on varmasti totta että Lahtelainen yleisö ja kuuluttaja taisi olla alkuun vähän hämillään, että mitä helvettiä kentällä tapahtuu. :D siinä oli loistava hetki Loimaalaisille rummutella ja tunnelmoida
 
Viestejä
123
En kyllä vois olla enempää erimieltä asiasta! Brädi on loistava ottelukuuluttaja ja luo nimenomaan sitä tunnelmaa.
Vaikka viime peli olikin yhtä jaksoa lukuunottamatta kaamea, hallissahan oli erittäin hyvä tunnelma. Dj:n soittama musiikki koristapahtumaan erittäin hyvää, sopivaa ja vaihtelevaa... Niinno jos Viki sinne kaipasi jotain Portion Boyssin junttipumppua, ni sitte varmasti pettyy. Mä toivon että Lahessa ei ikinä korismatsissa kuulla samoja biisejä, mitä lätkäpuolella soitetaan!
Hah! Mä olen sen verran vanha että dallape'kin on jo rajua kamaa
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
123
Se on varmasti totta että Lahtelainen yleisö ja kuuluttaja taisi olla alkuun vähän hämillään, että mitä helvettiä kentällä tapahtuu. :D siinä oli loistava hetki Loimaalaisille rummutella ja tunnelmoida
Oli tosiaan erikoinen tilanne, eikä varmasti ihan normi.
Jotenkin vaan tosi outoa jos kuuluttaja masentuu yleisön kanssa.
Ja vastustajan kannattajat pitää tunnelmaa yllä
 
Viestejä
5 500
Se on sellainen tilanne, että Loimaan on hävittävä tänään Kotkassa. Muuten menee liian vaikeaksi.

Tuo ottelutapahtumahan on hoidettu erittäin hyvin. Samoin Brädi on ihan omassa kastissaan kuuluttajaskenessä. Harmi vaan, että joukkueen pelaaminen on usein kotikentälläkin luokattoman huonoa, halutonta ja hengetöntö.

Noita viime matsin kaltaisia ohipelejä on tullut aivan liikaa. Enemmän kuin millekään liigajoukkueelle sinä aikana, kun minä olen korista seurannut.
 
Viestejä
446
Se on sellainen tilanne, että Loimaan on hävittävä tänään Kotkassa. Muuten menee liian vaikeaksi.

Tuo ottelutapahtumahan on hoidettu erittäin hyvin. Samoin Brädi on ihan omassa kastissaan kuuluttajaskenessä. Harmi vaan, että joukkueen pelaaminen on usein kotikentälläkin luokattoman huonoa, halutonta ja hengetöntö.

Noita viime matsin kaltaisia ohipelejä on tullut aivan liikaa. Enemmän kuin millekään liigajoukkueelle sinä aikana, kun minä olen korista seurannut.
Usein Labaa arvostellut organisaationa, mutta ottelutapahtuma on kyllä hyvin järkätty. Tietty se, että se on ollut käytännössä samanlainen jo vuosia tuo mieleen, että sitä voisi vähän muuttaa/kehittää. Sitä miten, en osaa kyllä sanoa :D

Mutta tosiaan kun itse on lähes kaikilla muilla paikkakunnilla ollut Korisliigaa (tai divaria) katsomassa, niin ei Lahdella mitään hävettävää tosiaankaan ole
 
Viestejä
5 500
Ei mitään muutosta. Luulis, että ammattiylpeys näkyis edes yrityksenä säilyttää sarjapaikka. Ekassa erässä sellaista ei ole näkynyt.
 
Viestejä
5 500
Ei vaan voi esiintyä näin, kun sarjapaikka katkolla. Toivottavasti oli myös viimeinen kerta, kun Henderson esiintyy liigassa. Nyt tarvitaan kovempia kundeja kentälle.
 
Viestejä
168
Saarijärven kommentit Kouvot-matsin jälkeen... Mielestäni ihan samaa laulua ollut koko kausi eikä mikään ole korjaantunut: "Kouvot haki 18 hyökkäyslevypalloa ja lisäksi pääsi tekemään ihan vapaita ajoja korille".
Laban pelaajien osaaminen eikä jalat ei vaan riitä, ei pakissa eikä hyökkäyksessä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös