Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä on HL Coleman?victor sanoi:Porvossa tilanne puoliajalla 39-39
Moore 13p
Riihehä 12p
Bailey 10p
Kulha 3p
Pekkola 1p
Hullued sanoi:Missä on HL Coleman?
Alkaa näyttää huolestuttavalta ilman Pekkolaa. Ollaanko voitettu yhtään harjoitusottelua? Ei auta vaikka Moore väsää itse 37p., tai Bailey sen päälle 20. Takaa täytyisi löytyä lisää apuja, muitakin kuin Riihelä.victor sanoi:Lopputulos Tarmolle 90-83. Tilastoista ei hajua.
Kun ei muuten hallista ääntä löydy, täytyy ruveta itse siihen hommaan.jiiri sanoi:Suosittelen lämpimästi Edille, että paukuttaa niitä rumpuja, mutta muuten voisi pitää suuta soukemmalla.
Se olikin viimeinen harjotusottelu. Liigan alkaessa, voin siis jatkaa. Periaatteenahan on saada häirittyä vastustajien pelaajien keskittymistä itse otteluun, ei ole luultavasti kiellettyä vai?jiiri sanoi:Harjoitusottelut pelataan yleensä hyvässä hengessä ja molemmat joukkueet ajavat sisään omia kuvioitaan. Lopputulos ei välttämättä pelissä ole se tärkein asia. Omia voit kannustaa niin paljon kuin jaksat, mutta jätä ne asiattomat "täynnä tarmoo"-tyyliset huudot pois.
Hullued sanoi:Se olikin viimeinen harjotusottelu. Liigan alkaessa, voin siis jatkaa. Periaatteenahan on saada häirittyä vastustajien pelaajien keskittymistä itse otteluun, ei ole luultavasti kiellettyä vai?
Ei ole kiellettyä, mutta kehen se kohdistuu? Tarmon nykyisessä joukkueessa ei ole yhtään pelaajaa, huoltajaa tai valmentajaa jotka kuuluivat Tarmon joukkueeseen "Täynnä Tarmoa" aikaan. Eikä heitä ole muuallakaan Tarmon johtotehtävissä, ko. pelaajia ja valmentaja löytyy kyllä tällä hetkellä, mutta ihan eri joukkueista.Hullued sanoi:Se olikin viimeinen harjotusottelu. Liigan alkaessa, voin siis jatkaa. Periaatteenahan on saada häirittyä vastustajien pelaajien keskittymistä itse otteluun, ei ole luultavasti kiellettyä vai?
Minusta "Täynnä Tarmoa"-dokumentin koomisimmat hahmot olivat aivan muita kuin pelaajia, huoltajia tai valmentajia. Vai pitäiskö sanoa tragikoomisimmat. Sisiliskojen ja rottien lailla osa näistä hahmoista selviytyy kaikista mahdollisista ja mahdottomista tilanteista ja putkahtavat taas vähän päästä esiin jossain uudessa "vastuullisessa tehtävässä".Korista sanoi:Ei ole kiellettyä, mutta kehen se kohdistuu? Tarmon nykyisessä joukkueessa ei ole yhtään pelaajaa, huoltajaa tai valmentajaa jotka kuuluivat Tarmon joukkueeseen "Täynnä Tarmoa" aikaan. Eikä heitä ole muuallakaan Tarmon johtotehtävissä, ko. pelaajia ja valmentaja löytyy kyllä tällä hetkellä, mutta ihan eri joukkueista.