Koripallo.com

NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

Viestejä
112
Vs: NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

Kaupunginkomeinpoikamies sanoi:
Mites te muut onnistutte noiden treidien teossa?

Mun treidiehdotuksista ei kuulu mitään vastausta, eli oletan että kaikki on hylätty GM:n taholta?

Itse olen tehnyt niitä vain ihmisten kanssa ja ollaan tavoiteltu aina molempien etua..
Olisiko sinulla irrotettavissa Love tai Peko?

PS. Rondo on irrotettavissa Nykin joukkueesta, ei aivan täydellisesti luonnistu pelitapaan..
Ei kuitenkaan lähde pilkkahintaan!!
 
Viestejä
32
Vs: NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

BlackMamba#24 sanoi:
Se putki katkesi hienosti... Viimeinen erä menossa Heatia vastaan niin netti katkeaa. Ja jostain syystä peli simuloidaan alusta asti ja tappiohan sieltä tuli. Lievästi vituttaa.

Sama on ilmeisesti jos lyöt ihmispelaajaa vastaan kesken pelin virrat pois pleikkarista, näin yksi liigan ihmisjäsen meikäläistä vastaan teki ja simuloinnilla täpärä 2 pisteen voitto.
 
Viestejä
32
Vs: NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

Jos tälläisellä manööverillä joku tappioasemassa lopettaa ja sitten saavuttaa voiton niin minun puolesta voidaan poistaa sarjasta, sen verta ikävä temppu.
 
Viestejä
247
Vs: NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

Pohatta sanoi:
Itse olen tehnyt niitä vain ihmisten kanssa ja ollaan tavoiteltu aina molempien etua..
Olisiko sinulla irrotettavissa Love tai Peko?

PS. Rondo on irrotettavissa Nykin joukkueesta, ei aivan täydellisesti luonnistu pelitapaan..
Ei kuitenkaan lähde pilkkahintaan!!
Olen tainnut ihmispelaajallekin jotain tarjota, mutta trade finderin kautta koittanut hiukan katsoa, mitä saattaisi olla tarjolla.

Rubio, Pekovic ja Williams Minnesotasta kaupan. Turha kuitenkaan mitään älyttömiä treidejä tarjota. Avauksen pelaajat vaatii toiseenkin suuntaa Pekosta ja Rubiosta.

Kaikkea voi tarjota takaisin päin. Ensisijaisesti toki PF ja PG kiikarissa paikkaamaan lähtijöitä, mutta muitakin paikkoja voi tarjota.

ps. Toki Lovekin on lähdössä oikean tarjouksen tullessa. Tämä toki vaatisi jotain todella hyvää takaisin päinkin.
 
Viestejä
112
Vs: NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

Dappi sanoi:
Jos tälläisellä manööverillä joku tappioasemassa lopettaa ja sitten saavuttaa voiton niin minun puolesta voidaan poistaa sarjasta, sen verta ikävä temppu.

Kuka pelaaja teki tämän?
Julistan sinut pelistä voittajaksi ja kyseiselle pelaajalle annetaan varoitus tälläisestä toiminnasta!
Toisesta pihalle.
 
Viestejä
32
Vs: NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

Voitin onneksi sen simuloidun tai ainakin simuloidulta se vaikutti kun yli 15 pisteen johto olikin lopputuloksessa todella täpärä voitto. Enkä usko että tätä kaveri tahallaan, tullut itsekkin onlinematseista välillä poistuttua vaan rämpyttämällä pleikkarin virtanappia
 
Viestejä
112
Vs: NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

KUULUTUS!!

TimeOut-- Pacers
Zackett-- Spurss

Missä olette?
 
Viestejä
3 675
Vs: NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

KUULUTUS !!

Clippersin äijä esiin. Poissaolollasi aiheutit ottelumme simuloimisen ja sait ilmaisen voiton.. Tule korjaamaan virheesi.
 
Viestejä
26
Vs: NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

Jaxuhali edille. katsotaan asiaa huomenna
 
Viestejä
112
Vs: NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

Hullued sanoi:
KUULUTUS !!

Clippersin äijä esiin. Poissaolollasi aiheutit ottelumme simuloimisen ja sait ilmaisen voiton.. Tule korjaamaan virheesi.

Edillä pallo punaisena ja Clipsun kaverin naama tikkatauluna?
Kieltämättä nuo tarjotut Jaxuhalit tulevat tarpeeseen...
 
Viestejä
8
Vs: NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

Pahoittelen etten ole ehtinyt pelaamaan, liityn liigaan nyt. Voin ottaa pelinkin jotakuta vastaan jos joku haluaa tehdä sen heti.
 
Viestejä
343
Vs: NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

Meikä otti eilen Prismasta pelin kainaloon ja kerkein jo huimat 2 peliä pelaamaan joten enköhän ole valmis taistoon :) Voisin valita itselleni jengin illalla kun pääsen vähän tutkailemaan rostereita. Alustavasti Brooklyn/Chicago.

ps. Sunsien on kaaduttava ;)
 
Viestejä
112
Vs: NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

Kottii sanoi:
Meikä otti eilen Prismasta pelin kainaloon ja kerkein jo huimat 2 peliä pelaamaan joten enköhän ole valmis taistoon :) Voisin valita itselleni jengin illalla kun pääsen vähän tutkailemaan rostereita. Alustavasti Brooklyn/Chicago.

ps. Sunsien on kaaduttava ;)

Tervetuloa svengiin!

Ikävä kyllä Bullsit ovat jo menneet, en vain ole kereennyt/muistanut päivittää listaa..
Merkkaanko sinulle kuitenkin Brooklynin?

PS. Human VS Human pelit voidaan determinoida molempien niin halutessa/ minun harkinnalla.
Kuitenkin molempien on oltava läsnä pelatakseen pelin kyseisenä päivänä, ettei se simuloidu uudestaan heti seuraavana yönä.
 
Viestejä
247
Vs: NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

Joku peleille?

Timberwolves odottelee...

Vittu mikä matsi Grizzliesiä vastaan. Johdan koko pelin, mutta lopussa kaveri ohi. Bayles aivan liekeissä ja heitot sisään 17/19.
 
Viestejä
26
Vs: NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

clippersit kriisissä. kaikki myynnissä. saa tarjota
 
Viestejä
26
Vs: NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

Pohatta sanoi:
Jaxuhali Sulolle!

Rondo,Shumpert-- Paul
anna carmelo. kiitos jaksuhalista. tuo häviöputki oli voimaannuttava kokemus. sain muuten napattua ensimmäisen voiton. nyt rillataan!!!
 
Viestejä
247
Vs: NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

Timberwolves alkanut päästä jyvälle. 3-13 tilanteesta noustu jo 8-15 statseihin.

Saas nähdä riittääkö enää taistelemaan pudotuspelipaikoista. Vihdoin saanut B.Royn mukaan peliin, kun alkukaudesta en millään meinannut saada kaveria sopimaan kuvioihin.
 
Viestejä
247
Vs: NBA 2K13 Online association, Koripallo.com oma liiga!

Viddu mikä matsi Cavaliersia vastaan.

Olin koko matsin hiukan perässä, mutta onnistuin nousemaan 3 pinnan johtoon viimeisellä minuutilla. Cavaliersin sisäänheitto 5s jäljellä aikaa. Saan suoraan katkaistua sisäänheiton ja yritän syöttää nopeasti Rubiolle, joka on menossa yksinläpi. No syöttö lähteekin 90 astetta eri suuntaa, mihin painoin tattia ja Waiters? katkaisee sen 3-4 metriä kolkin takana. No yllättäen siitä sukkana sisään ja jatkoajalle.

Jatkoajan alussa mulla kesti hetken aikaa saada kasetti kasaan ja Cavaliers karkaa jo 9p johtoon. Pikku hiljaa kirin johtoa kiinni ja pääsen viimeiseen hyökkäykseen lähtemään 2p takaa-ajoasemasta. Haen voittoa ja Love saakin vapaan kolkin, mutta tämä jääpalikka osuu juuri ja juuri rautaan. Pallo kimpoaa kuitenkin Rubiolle, joka nostaa pallon koriin. HOMOTUOMARI kuitenkin hylkää tämän korin ja Cavaliersille pisteet. ::)

Matsi olisi ollut täysin mun käsissä mutta Loven kolkit 1/15 vaikka suurimman osan sai heittää suht vapaasti.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös