Koripallo.com

NBA Draft 2010

Viestejä
1 511
Vs: NBA Draft 2010

D-Wade sanoi:
Mitääh?! Gordon Hayward Utahiin numerolla 9, itse olisin uskonut hänen nimensä kuuluneen vasta lottery pickien jälkeen..
Larry Bird pettyi tuohon. ;D
 
Viestejä
308
Vs: NBA Draft 2010

Ei hitossa Granger & George tule pelaamaan ensi kaudella yhdessä. Treidiä apparently, odotan mielenkiinnolla

Edit. Givonyn mukaan ei treidiä.. Hmm
 
Viestejä
308
Vs: NBA Draft 2010

Aldrich kuulemma menossa OKC:hen treidin kautta? Ymmärsinkö oikein
 
Viestejä
308
Vs: NBA Draft 2010

Ei Davisia Torontoon!! Noo.... Toivottavasti todistaa minut vääräksi...
 
Viestejä
520
Vs: NBA Draft 2010

Magic Man sanoi:
Houston saa ensi vuoden parhaan rookie PF:n.

Houstonin korinalusta tulee olemaan kiven kova ensikaudella (Yao pienellä kysymysmerkillä).
Scola, Yao ja Patterson voivat hyvin jakaa korinalus minuutit kolmistaan.

E. Tietenkin siinä tapauksessa, jos Scola jatkaa Houstonissa.
 
Viestejä
308
Vs: NBA Draft 2010

D-Wade sanoi:
Houstonin korinalusta tulee olemaan kiven kova ensikaudella (Yao pienellä kysymysmerkillä).
Scola, Yao ja Patterson voivat hyvin jakaa korinalus minuutit kolmistaan.
Pystyykö Scola pelaamaan 5:sta Pattersonin vierellä? Yaon ei pitäisi pelata suuria minuutteja ensi kaudella IMO.
 
Viestejä
520
Vs: NBA Draft 2010

Magic Man sanoi:
Pystyykö Scola pelaamaan 5:sta Pattersonin vierellä? Yaon ei pitäisi pelata suuria minuutteja ensi kaudella IMO.
Ainakin menneellä kaudella Scola pelasi sentteriä, Yaon puuttumisen takia, puolustuspäässä oli paikoitellen ongelmia.
Scola 6'9 - Patterson 6'8 olisi kyllä aika undersized.
 
Viestejä
308
Vs: NBA Draft 2010

Miksi Minny varaisi Babbitin kun varasivat jo Johnsonin.. Ennemmin ottaisivat back-up sentterin (Ortonin tai Alabin).

Kuulemma treidiä Portlandin kanssa, Martell Webster mukana treidissä (tieto Chad Fordilta)
 
Viestejä
308
Vs: NBA Draft 2010

D-Wade sanoi:
Ainakin menneellä kaudella Scola oli sentterinä, Yaon puuttumisen takia.
Kiitos tiedosta. Ei tullut katottua oikein Houstonia..
 
Viestejä
943
Vs: NBA Draft 2010

Magic Man sanoi:
Miksi Minny varaisi Babbitin kun varasivat jo Johnsonin.. Ennemmin ottaisivat back-up sentterin (Ortonin tai Alabin).

Babbit matkalla Portlandiin. Vaihdossa Wesbter ja jotain muuta
 
Viestejä
308
Vs: NBA Draft 2010

Seraphin oli vissiin paaljon lahjakkaampi kuin minulla oli tietoa :eek:
 
Viestejä
308
Vs: NBA Draft 2010

Bledsoe ja Bradley kuulemma seuraavat kaksi valintaa.
Maynor lähdössä OKC:stä? Tämmöistä huhua olin lukevinani ennen draftia..

Edit. kuulemma Clippereihin for future 1st rounder
 
Viestejä
308
Vs: NBA Draft 2010

Spurs pitää mainettaan loistavana draftaajana yllä jos nyt varaavat Andersonin:p
 
Viestejä
308
Vs: NBA Draft 2010

Booker kuulemma Washingtoniin for 30 and 35th. Aika yllätyksellinen veto..
 
Viestejä
308
Vs: NBA Draft 2010

Memphisin 2nd unitin takakenttä näyttää aika mahtavalta! Tuohon vielä Alabi 28. pickillä niin mahtava drafti IMO olisi.

No se oli Vasquez. En oikein tiedä miksi toinen pallonkäsittelijä piti varata.. Alabi needs to get picked!

Edit. Jones lähetettiinkin Dallasiin. nvm
 
Viestejä
308
Vs: NBA Draft 2010

2. kierros tulee olemaan erittäiin mielenkiintoinen. Ei malta mennä nukkumaan...

Pakko luovuttaa..
Robinson, Ebanks, Lawal, Alabi, Orton ovat toisen kierroksen riistoja.
 
Viestejä
381
Vs: NBA Draft 2010

En oo kyllä niin aktiivisesti näitä seurannut, mutta noiden muutaman seuratun NCAA pelin perusteella hiukan kummastuttaa ettei Brian Zoubek kelvannut kenellekään 2. kierroksen pikeillä. Olisi ainakin atleettisuuden puolesta täydellinen backup-sentteri.... noh, nyt saa sitten itse päättää, minkä seuran kesäliigaan lähtee näyttöjä antamaan. Odottelin myös, että joku nappaa jämävuoroilla Omar Samhanin, mutta ilmeisesti leveyttä draftclassissa kuitenkin oli.
 
Viestejä
561
Vs: NBA Draft 2010

Magic Man sanoi:
Seraphin oli vissiin paaljon lahjakkaampi kuin minulla oli tietoa :eek:
Seraphinin valinta ei ollut, ainakaan meikäläiselle, mikään yllätys vaan täysin odotettu. Muutaman kerran pojan peliä livenä nähneenä, olen vakuuttunut että lahjoja löytyy. Ehkä ensi vuosi vielä euroopassa, miel Espanjassa, ja sitten isoon liigaan !
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös