Koripallo.com

NBA-pelien seuranta netistä - streamien kysely, lataus ja muut jupinat

hiilikuituantti

Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

Taitaapi jäädä game 3 näkemättä... ei toimi toi p2p sivusto mulla. Muilla sama ongelma?
 
Viestejä
1 447
Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

hiilikuituantti sanoi:
Taitaapi jäädä game 3 näkemättä... ei toimi toi p2p sivusto mulla. Muilla sama ongelma?

Ei näytä toimivan, ei, mutta se ei vielä tarkoita, että peli jäisi näkemättä.

Riittää, että joku muistaa Sopcastistä kanavan numeron, jolla se näkyy (itselläni ainakin viimeksi käyttämäni kanava jää aina muistiin).
 
Viestejä
48
Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

Toinen kova sivusto on

http://www.rojadirecta.com

Täältä löytyy myös erittäin paljon muuta urheilua streamina. Paljon löytyy myös eurokorista yms...
 
Viestejä
219
Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

nyt kun on nba kausi ohi niin onnistuiskohan formuloiden katsominen koneella? jollain tietoa?
 
Viestejä
31
Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

Formuloitakin voit katsoa samalla ohjelmalla www.myp2p.eu/Other.htm
 
Viestejä
316
Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

Näkyykö muuten kesäsarja netistä? ???
 

www.nba.com

Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

Wäpä sanoi:
Näkyykö muuten kesäsarja netistä? ???

Siellä oli jotain juttua, että ne näyttäisä ainakin Las Vegasin-kesäliigaa webcastinä ilmaiseksi. Menkää NBA-kotisivuilla ja sieltä kesäliiga 2007 ja siellä se juttu onkin.
 
Viestejä
1 277
Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

siis voiko sen kattoa ilmaseks tuolta nba:n sivuilta jälkeenpäin ilman mitään lisäohjelmia?
 

#20

Viestejä
147
Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

bass sanoi:
siis voiko sen kattoa ilmaseks tuolta nba:n sivuilta jälkeenpäin ilman mitään lisäohjelmia?
Joo nba.comista mutta musta tuntuu että ne on taas sellasia leikkauksia. :-\
 

evo

Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

latasin SopCastin, mutta ei näy ohjelmat vaikka ruutu tuohon tulee esiin mutta siinä lukee: Sop impression.
Mitä teen neuvokaa?
 
Viestejä
1 277
Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

kun te tuolta http://bt.davka.info/ lataatte pelejä niin kuinka kauan teillä kestää se?
 
Viestejä
1 277
Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

Uusi kysymys. Onko mahdollista ostaa nba.comista se league pass ja katsoa nba pelejä nba.comissa samalla tavalla kuin kesäliigaa?
 

Iso Erkki

Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

Jo viime kaudella onnnistui, itse odotan kuitenkin että joku televisiokanava saa tänä vuonna aikaiseksi sopimuksen NBA:n kanssa. Käsittääkseni tämän vuoden osalta auki, mutta kaudella 2008-2009 vahvoilla on ESPN:n sopimuksen myötä NASN, ja silloin pelejä tulisi varmaan riittävästi. Tämä taitaa olla osittain sukupolvikysymys, ja minä olen sen verran vanha jäärä, etten tahdo taipua tietokoneella pelien katsojaksi, mutta varmaan tuo Leaguepass on muuten hyvä ratkaisu, ja pelejä näkee niin paljon kuin jaksaa katsoa.
 
Viestejä
1 277
Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

Iso Erkki sanoi:
Jo viime kaudella onnnistui

En löydä tuolta sivuilta sitä :(
löydän vaan jotain juttua et voi tilata tv:seen nba kanavan mutta en muuta.
 
Viestejä
128
Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

bass sanoi:
kun te tuolta http://bt.davka.info/ lataatte pelejä niin kuinka kauan teillä kestää se?

En lataa ( ;D ) mutta kaverit on kertonut, että jos on normaalin 500-600 megan kokoinen peli ja sellainen suht uusi et on lataajia niin menee 1 megan netillä sellaiset 4-5 tuntia normaalisti. Joskus vähemmän joskus enemmän.
 
Viestejä
354
Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

mamba24 sanoi:
En lataa ( ;D ) mutta kaverit on kertonut, että jos on normaalin 500-600 megan kokoinen peli ja sellainen suht uusi et on lataajia niin menee 1 megan netillä sellaiset 4-5 tuntia normaalisti. Joskus vähemmän joskus enemmän.

No mulla 8 megan netti ja menee 700mb tiedostoon yleensä noin 30-100min. Paljoltihan se riippuu lähettäjistä....
 
Viestejä
1 277
Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

mulla on 1-2 megan netti(en oon varma) tulee jotain 1-10 kb/s ja kestäisi päiviä ja muutaman tunnin päästä se loppuu kokonaan viimeistään.
 
Viestejä
1 330
Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

Näkeeköhän 256kt:lla edes pätkivää kuvaa? Entä voiko torrentilla ladata vanhoja pelejä?
 
Viestejä
2 459
Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

Wa$hington Po$t sanoi:
Näkeeköhän 256kt:lla edes pätkivää kuvaa? Entä voiko torrentilla ladata vanhoja pelejä?
Ei voi, mutta tulevien pelien lataus onnistuu sitäkin paremmin.
 
Viestejä
319
Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

Tietoa tän päivän tarjonnasta? Kahdelta spursseja jostain? :eek:
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös