Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pieni korjaus paikallaan tähänkin ketjuun; ei ole herrasmiessopimusta. Herrasmiessopimuksen kaatoi kaksi seuraa. Arvaa ketkä.YoungHoop sanoi:Eiköhän Seppo sen verran kunnioita herrasmiessopimusta, että peluuttaa vain kolmea kerrallaan. Toisin kuin Forssa.
Ja silti väännät vähän lisää mutta niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan eli niikuin kirjotin, ulkomaalaisnimikkeellä pelaavia pelaajia eli joihin Reshetko ei lukeudu eli häntä ei edelleenkään lasketa ulkomaalaispelaajaksi koripalloliiton eikä minun järjenjuoksuni mukaan. Nyt suljen suuni ja nautin tän päivän loistavan kissaesityksen jälkilämmöstäGoldenCatille sanoi:Sen verran on pakko GodenCatin sokeaa uskoa kopaista, vaikka tästä on täällä ennenkin väännetty:
Murphyn tullessa Catz pelasi VIIDELLÄ ulkomaalaisella. Tänä vuonna KOLMELLA. Reshetko tulkitaan kyllä suomalaisstatukseksi, mutta se ei tee hänestä suomalaista enempää kuin KTP:n Sarcevicistäkään. Jos Lena joskus maajoukkueessa pelaa, tämän hetkisen tilanteen mukaan se on Venäjän, ei Suomen.
GoldenCat sanoi:Ja silti väännät vähän lisää mutta niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan eli niikuin kirjotin, ulkomaalaisnimikkeellä pelaavia pelaajia eli joihin Reshetko ei lukeudu eli häntä ei edelleenkään lasketa ulkomaalaispelaajaksi koripalloliiton eikä minun järjenjuoksuni mukaan. Nyt suljen suuni ja nautin tän päivän loistavan kissaesityksen jälkilämmöstä![]()
Itse olen samaa mieltä, mutta Kurki aamun paikallislehdessä sanoi että joukkueelle olisi parempi mikäli pääsisi levänneenä suoraan välieriin.Harmaa sanoi:Eikös se ole hyvä kun pääsee pelaamaan puolivälieriä. Muutenkin niin laiskaan ottelutahtiin mikä naisten sarjassa on.
YoungHoop sanoi:Itse olen samaa mieltä, mutta Kurki aamun paikallislehdessä sanoi että joukkueelle olisi parempi mikäli pääsisi levänneenä suoraan välieriin.