Koripallo.com

Perjantai 13. Uudenkaupungin Korihait Vs Tampereen Pyrintö Klo:18.30

Okei nyt tulossa Peli jossa kyllä Riittää panosta kummallekin joukkueelle tärkeä Pudotuspelien kannalta,mutta ehkä vielä tärkeämpi Pyrinnölle,mutta miks ei myös Korihaille Luulen että tästä on tulos Kova ottelu.Aloitus on mun mielestä parempi Pyrinnöllä,mutta Penkki on parempi Korihailla Veikkaan,että tästä pelistä on tulossa aika tasainen Veikkaan kuitenkin Korihaitten voittoa 81-78 jotain tommosta vaikka Kannustan Pyrintöä ja haluisin,että Pyrintö voittaa niin en ihan usko vielä Pyrinnön Voittoon Korihaista Uudessakaupungissa.

Vs: Perjantai 13. Uudenkaupungin Korihait Vs Tampereen Pyrintö Klo:18.30

Nyt jos koskaan on Korihaiden kolmosten osuttava sillä yli 40 prosentin tarkkuudella jos Pyrintö meinataan selättää. Pyrintö tulee tod.näk. jatkamaan hyväksi kokemallaan paikkapuolustus linjalla, joten kolmosia sinkoutuu paljon perjantaina Pohitullin ilmoille. Pääsisiköhän Heikki kokeilemaan kätensä kuumuutta? Jos Pyrintö vaihtaa miespuolustukseen, niin mielestäni menettävät samalla aloitusviisikon materiaaliylivoimansa ainakin puolustuksessa.

Timi sanoi:
Nyt jos koskaan on Korihaiden kolmosten osuttava sillä yli 40 prosentin tarkkuudella jos Pyrintö meinataan selättää. Pyrintö tulee tod.näk. jatkamaan hyväksi kokemallaan paikkapuolustus linjalla, joten kolmosia sinkoutuu paljon perjantaina Pohitullin ilmoille. Pääsisiköhän Heikki kokeilemaan kätensä kuumuutta? Jos Pyrintö vaihtaa miespuolustukseen, niin mielestäni menettävät samalla aloitusviisikon materiaaliylivoimansa ainakin puolustuksessa.

Luulenpa että Jyri pyrkii kehittämään paikanmurtoon jotain muutakin kuin vain kolmenpisteen heittoja. Kouvothan yritti heittää Pyrinnön nurin Mansikka-aholla, Kouvot heitti todella paljon kolmosia ja osui muistaakseni aika hyvin mutta kun sisäpeli puuttui kokonaan, Pyrba vei helposti. luulen Jyrin painottavan nopeita hyökkäyksiä ja sisäänajoja, pelikillä kolmosilla ei pärjää. Pyrinnön paikkapuolustus on poikkeuksellisen liikkuva, Lowe ja Hester on pirullisen hyvin myös heittäjiä häiritseviä jenkkejä. Kovin monta avointa kolmosta ei ole tarjolla.

Minä luulen Pyrban vievän 10 p.

PikkuMikko sanoi:
Luulenpa että Jyri pyrkii kehittämään paikanmurtoon jotain muutakin kuin vain kolmenpisteen heittoja. Kouvothan yritti heittää Pyrinnön nurin Mansikka-aholla, Kouvot heitti todella paljon kolmosia ja osui muistaakseni aika hyvin mutta kun sisäpeli puuttui kokonaan, Pyrba vei helposti. luulen Jyrin painottavan nopeita hyökkäyksiä ja sisäänajoja, pelikillä kolmosilla ei pärjää. Pyrinnön paikkapuolustus on poikkeuksellisen liikkuva, Lowe ja Hester on pirullisen hyvin myös heittäjiä häiritseviä jenkkejä. Kovin monta avointa kolmosta ei ole tarjolla.

Minä luulen Pyrban vievän 10 p.

Aivan varmasti tarvitaan jotain muitakin poppaskonsteja, mutta edes voitosta haaveilu tämän hetken Pyrintöä vastaan edellyttää onnistunutta kolmos iltaa! Kumpun, Zollerin ja Heinosen on pystyttävä tekemään korinalle tilaa ja Kallion, Bojanin ja Gonnerin on kyettävä pitämään kovaa vauhtia yllä koko pelin ajan.

Itse uskon myös Pyrinnön voittoon, mutta numeroita en uskalla lähteä arvailemaan!

Veikkaus tarjoaa Pyrinnölle ihan mukiin menevää kerrointa, 2.10

Tässä ennakko:
http://www.korihait.fi/ottelut/ennakko-121

Korihait voittaa tämän 83-72.

Eipä ole Korihaiden kolmosprosentti mikään ihmeellinen joten uskon että vaikeaa on tulossa. Jos Pyrintö onnistuu ja voittaa pelin niin +20 Pyrinnölle. Jos taas Lehtonen on tauon aikana saanut joukkueen valmistumaan oikein peliin niin Korihaille +5-10.

J_V

Mielenkiintoinen ottelu tulossa!
Jos Pyrintö on lennossa niin Hailaumaa ei pelasta mikään! Toisaalta Pyrintö on kaikkea muuta kuin täysipäiväinen ammattilaisjoukkue, joten kaikki on mahdollista. Jos homma ei heti alussa luista, niin kelkkaa on vaikea kääntää..

Veikkaan edellisen tavoin joko reilua Pyrinnön voittoa tai niukkaa tappiota.

tiukka alku

Jenkit kyllä aika kovassa iskussa kummallakin joukkueella,mutta Pyrinnön levypallo peli kyllä surkeaa

Nikkilästä kyllä huomaa ettei ole mikään turha pelaaja. Jos ei korin alla mahdu pelaamaan niin kolmoset uppoavat kyllä.

Voisko joku päivittää tänne pelin tilannetta, kun en liveseurantaa saa puhelimella käyntiin ?

appelsiini sanoi:
Voisko joku päivittää tänne pelin tilannetta, kun en liveseurantaa saa puhelimella käyntiin ?
Kolmatta pelattu kohta kaksi minsaa, tilanne 40-45. Ylen teksti-tvlle päivittyy ainakin, niin sieltä pystyy seuraamaan...

Kiitos tuloksesta. Se on vaan mulle hankalemman puoleista kun tsägällä sain ees koripallo.comin auki kännykällä ;D

paremmilla vapari prosenteilla peli olisi jo ratkennut pyrinnön eduksi!

2:40 peliä jälellä tilanne 73-70. Näyttäis vähän siltä, että tänäänkin saadaan nähdä kommentteja paskoista tuomareista, sen verran paljon on korihaille tullu virheitä.

Hienoa Pyrintö :D Todellä tärkeä voitto jälleen kerran. Tiukaksi menee silti tämä homma, koska Forssa voitti taas.

Pietin puolesta pitää olla tyytyväinen. Hienoa että pystyy kääntämään tämmöisen viimehetkille menevän ottelun voitoksi.

JayKay sanoi:
Tiukaksi menee silti tämä homma, koska Forssa voitti taas.
Runkosarjan viimeinen tv-peli on mielenkiintoinen, sillä siinä kohtaa Pyrintö ja Fokopo. Siinä pelissä ratkaistaan paljon...

JayKay sanoi:
Hienoa Pyrintö :D Todellä tärkeä voitto jälleen kerran. Tiukaksi menee silti tämä homma, koska Forssa voitti taas.

En pitäisi täysin mahdottomana semmosta skenaariota, missä LrNMKY sekä Topo tippuisi vielä viivan alapuolelle ja Fokopo ja Pyrintö tilalle.

raappa sanoi:
En pitäisi täysin mahdottomana semmosta skenaariota, missä LrNMKY sekä Topo tippuisi vielä viivan alapuolelle ja Fokopo ja Pyrintö tilalle.
Topo on pelannut sen verran hyvin, että en usko Kamisen porukan enää ulos pudotuspeleistä repsahtavan. Tasapisteissä Pyrintö häviää Lappeenrannalle ja todennäköisesti myös Forssalle.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.