Koripallo.com

Piip-testi

Kyseessä on siis todella lahjomaton testi. Edut esim. cooperin testiin verrattuna ovat ne, että tässä todella juostaan niin kauan kuin jaksetaan, eikä juoksija voi asettaa määränpäätä itselleen joka saattaisi heikentää tulosta. Myöskään vauhdin rytmittämisestä ei tarvitse kantaa huolta, koska nauha tekee sen. Kuinkas Kp.comilaiset ovat tässä pärjänneet? Maajoukkue systeemeissä vedetään vain 11 tai 13 minuuttia mutta onko kukaan vetänyt loppuun asti?

Vs: Piip-testi

En tiedä ajasta, mutta liikkatunnila 80 kertaa juoksin edestakaisin kipeillä polvilla.
Uskon että nyt menis paremmin.

Viime kerralla joku 12 minsaa elämäni ehkä toisiksi paskimmassa kunnossa reilu vuosi sitten. Yllätin todella itseni.

Paskin kunto löytyy nykyhetkestä.

Saisinko lisätietoa tästä testistä? Mistä on kyse?

Eli kyseessä on testi jossa on 20 metrin väli merkitty kenttään, ja sitä juostaan edes takas ääninauhan tahdissa. Eli aina piippauksen kohdalla pitää olla toisessa päässä 20 m matkaa. Piippausten väli lyhenee kuitenkin minuutti minuutilta, joten jossain vaihessa jokainen tipahtaa nauhan kyydistä. Minkäänlaisten tavoitteiden ottaminen tyyliin "mä juoksen 11min se on kova juttu ja sit mä lopetan" ei ole suotavaa koska silloin tiedät että kuntosi on riittävä, mutta et kuitenkaan sitä mitä se todella on.

koris<3

Mitäs luulette kuinka paljon C-tyttö ikäiset juoksevat? Mikä olisi kova tulos? Liitollahan on rajana 10min...

Liitolla muka joku raja tässä testissä? En oo kyllä kuulukkaan.Paitsi että Tuomareilla on jokin raja.

tässä

LatenBosse sanoi:
u15 mj raja on jtn 97 kertaa se 20m väli.

w ww.koris.net/1/artikkeliarkisto/?num=179016

w ww.fiba.com/pages/eng/fc/expe/refe/p/openNodeIDs/1062/selNodeID/1062/faq20072211131516.html

mmmmmmo

TarmoShooter sanoi:
Liitolla muka joku raja tässä testissä? En oo kyllä kuulukkaan.Paitsi että Tuomareilla on jokin raja.
joo,10 min on minimi jos maajoukkueeseen haluu. :)

sapeed sanoi:
Kyseessä on siis todella lahjomaton testi. Edut esim. cooperin testiin verrattuna ovat ne, että tässä todella juostaan niin kauan kuin jaksetaan, eikä juoksija voi asettaa määränpäätä itselleen joka saattaisi heikentää tulosta. Myöskään vauhdin rytmittämisestä ei tarvitse kantaa huolta, koska nauha tekee sen. Kuinkas Kp.comilaiset ovat tässä pärjänneet? Maajoukkue systeemeissä vedetään vain 11 tai 13 minuuttia mutta onko kukaan vetänyt loppuun asti?

Itse kelaan pyörätuolilla viivoja tasolle 16 asti.

mikapa

ite juoksin yläasteelle (noin 5-7 vuotta sitten) aina 13-14 -tasolle, tosi paljon pidin testistä. muistan ku olin seiskalla ja juoksin just jollekki 14 -tasolle ja luulin et olin kova niin yks ysiluokkalainen vetäs koko nauhan läpi. mut hän pelaski jalkapalloa yms urheillu koko ikäsä ei tupakoinu. ite en pelannu jalkapalloa ja tupakoin jne

jokuásd

itse painelin seuran testeissä 141.. :), minuuteissa en tiedä..

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.