Tuo kuvan oranssi matto on paha. Siihen kyllä kompastuu jos noin leveellä askeleella kaatuu. Niin ja mitä tulee vastustajien huuteluun, paras lääke on pitää turpansa kii ja voittaa ja sitten vähän kuitata isällisesti.

Ei saisi mennä tunteisiin. Jos minulle nuoret kuittailee pelikentällä, niin totean, että kylläpä testoaterooni täällä tuoksuu
Huhu, kylläpä nukutti hyvin. Samalla pystyi hieman järjellä prosessoimaan peliä.
Plussat:
-Fayne. Pääsi yksi vastaan yksi Hopkingsia vastaan ja pakko todeta, että Pyrintö näytti ensimäistä kertaa sarjassa olevan pulassa korin alla. Loistavaa ja jopa hieman hämmentävää dominointia 32p muodossa. Jos saadaan Semple takaisin, niin tiedän mihin minä hänet sijoittaisin hyökkäyspäässä.
-Puolustus. Se repi ja raatoi ensimäistä kertaa kunnolla koko kaudella. Pyrsä toisik puski väkisin korin alle ja teki tyhmiä ratkaisuja, mutta hei kaikki lasketaan. Puolustus oli aktiivista ja tunteella vedettiin. En tiedä oliko sd organisoitua, mutta toimi hyvin.
-Mattila. Rautaista tekemistä, eleetöntä. Tätä Nikoa minä odotin Katajaan ja hei, mies on kun eri kaveri joka pelasi syyskaudella.
-Walton oli tasaisen hyvä
Miinukset:
-tatkiikka. Taas meinattiin sössiä helppo työvoitto...