Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
She-Man sanoi:Minä luulen, että Rannikon tuleva seura on Maccabi. Voisin jopa lyödä parit lantit sen puolesta.
yppu sanoi:Kerro mistä löytyy sloveniaa ymmärtävä translatori. Babel fish ei löydä, enkä googlettamallakaan löytänyt. Olisi mielenkiintoista lukea haastattelu edes jollain tasolla.
-eeteecee sanoi:Möttölä katui raskaasti Venäjän vuottaan ja riitelee vieläkin lakiteitse saamattomista palkoista.
Omituinen valinta Rannikolta!
Boriz sanoi:Muistan että urheilulehdessä oli Hanno Möttölän haastattelu juuri ennen tuota venäjän kautta. Silloin Möttölä oli elämänsä kunnossa ja oli omasta mielestään parempi pelaaja kuin NBA aikoina. Siirto Venäjälle oli Möttölälle erittäin huono veto, toivottavasti Rannikolla on enemmän tuuria matkassaan.
Boriz sanoi:Muistan että urheilulehdessä oli Hanno Möttölän haastattelu juuri ennen tuota venäjän kautta. Silloin Möttölä oli elämänsä kunnossa ja oli omasta mielestään parempi pelaaja kuin NBA aikoina. Siirto Venäjälle oli Möttölälle erittäin huono veto, toivottavasti Rannikolla on enemmän tuuria matkassaan.
Miehen tuttua vaatimattomuutta, eiköhän jo viime kaudella viimeistään näyttänyt kuuluvansa Euroopan PG-eliittiin. Mies on niin monessa tervassa keitetty, että varmasti pärjää jatkossakin. Mielenkiintoinen seura tuo Khimki tai suomalaisittain Himki,, kun nyt olen tutkinut rosteria. Nuori joukkue, jossa runko jatkaa. Uusia Teemun lisäkis tällä hetkellä kaksi, kovat taustat omaava Forward Mike Wilkinson ja combo-guard Daniel Ewing, joka tulee Clipperseistä, varttisatasia iältään molemmat.Rannikko-fani sanoi:Teemu oli tänään Radio Sadassa vieraana. Teemu siirtyy Venäjälle luottavaisena ja uskoo siihen että hän voi lyödä itsensä lopullisesti läpi. Minä uskon myös tähän. Teemu sanoi myös että nyt on se paikka jossa todella nähdään mihin rahkeet riittää.