Koripallo.com

Salon Vilpas 2020-2021

Viestejä
3 137
Kenes sopimus julkistetaan? Vilppaan infossa seuraajilleen oli seuraava teksti: "Suunnitelmat ensi kaudelle ovat pitkällä ja itseasiassa taitaa olla niin, että pääsemme kertomaan todella hienoja sopimusuutisia vielä tällä viikolla, mutta palataan tähän sitten myöhemmin."

Onko valistuneita veikkauksia? Saako Juho uuden pahvin? Vai onko tulossa uusi kasvo tai joku vanha tuttu?
Kaikki rahat keskelle Koiviston puolesta.
 
Viestejä
1 896
Kaikki rahat keskelle Koiviston puolesta.
Eikös Mikolla ole sopimus ensi kaudesta? Jos ei niin olen valmis osallistumaan talkoisiin Mikon täällä pitämiseksi.

Vilppaan sivuille voisi lisätä sopimuksen keston niin ei tarvitsisi ihmetellä.
 
Viestejä
3 137
Eikös Mikolla ole sopimus ensi kaudesta? Jos ei niin olen valmis osallistumaan talkoisiin Mikon täällä pitämiseksi.

Vilppaan sivuille voisi lisätä sopimuksen keston niin ei tarvitsisi ihmetellä.
Mun mielestä loppuu tähän kauteen.
E: avausviestissö oli

Pelaajat
G/F, Mikko Koivisto 2020-21
F, Juho Nenonen 2020-21
G, Aatu Kivimäki 2020-22
F, Riku Laine 2020-22
G, Leevi-Matias Taimela 2020-21
G, Tuukka Juntunen 2020-22
G, Taneli Lindström 2020-21
C, Jeremiah Wood 2020-21
G, Elias Eerikinharju 2020-21
Mun mielestä Blomgrenilla myös ensikausi.
 
Viestejä
2 263
Kenes sopimus julkistetaan? Vilppaan infossa seuraajilleen oli seuraava teksti: "Suunnitelmat ensi kaudelle ovat pitkällä ja itseasiassa taitaa olla niin, että pääsemme kertomaan todella hienoja sopimusuutisia vielä tällä viikolla, mutta palataan tähän sitten myöhemmin."

Onko valistuneita veikkauksia? Saako Juho uuden pahvin? Vai onko tulossa uusi kasvo tai joku vanha tuttu?

Missä infossa?

Mutta joo. Koivisto, Nenonen, Eerikinharju....
 
Viestejä
3 094
Mun mielestä loppuu tähän kauteen.
E: avausviestissö oli

Pelaajat
G/F, Mikko Koivisto 2020-21
F, Juho Nenonen 2020-21
G, Aatu Kivimäki 2020-22
F, Riku Laine 2020-22
G, Leevi-Matias Taimela 2020-21
G, Tuukka Juntunen 2020-22
G, Taneli Lindström 2020-21
C, Jeremiah Wood 2020-21
G, Elias Eerikinharju 2020-21
Mun mielestä Blomgrenilla myös ensikausi.
Pertulla on sopimus ulkomaan optiolla myös ensi kaudeksi
 
Viestejä
3 137
Screenshot_20210311_092144_com.instagram.android.jpg
 
Viestejä
3 137
Onko kuva vihje?

Rannikko valmennustiimiin? OR one more year?

Jälkimmäinen lähinnä ajatuksena, koska kuluneesta vuodesta hänen pelaaminen jäi aika vähälle ja on tehnyt kuitenkin ihan järkyttävän ison duunin, että ylipäätään on pelikuntoon päässyt.
Voihan se nhyvinkin olla näin ja ainakin mulle kelpaisi. Koiviston jatko olisi kuitenkin se paras uutinen mikä voisi tulla.
 
Viestejä
291
Perniön taksitolpalla kuulin varmaa tietoa, että Peun luottomies, Jussi "Melkein triplatupla" Savone olisi tekemässä comebackia Vilppaan paitaan ilahduttamaan salolaista koripallokansaa. Loppuelämän kattava suullinen sopimushan on jo aikoja sitten tehty.
Eli veikkaisin, että tänään julkaistaan "Air Savosen" sopimus mallia 1+1 sisältäen ulkomaanoption.
:hymiö
 
Viestejä
2 263
No La Bombahan se oli. Seuraavatkin 2 vuotta Salossa.

Jeps.. eiköhän siis Koivari pelaa uransa loppuun Salossa. 2+1 oli sopimus muoto tällä kerralla. Liekö tuo +1 sitten tulevaisuudessa pelaajan päätös vai molempien vaiko seuran. Epäilisin tässä tapauksessa pelaajan päätöstä siten, että mikäli jatkaa uraa vielä niin jatkuu Vilppaassa...?
 
Viestejä
19 541
Siinä saa taas valmennusjohto päänvaivaa, miten Koivarin saa piilotettua kahdeksi vuodeksi puolustukseen.....

No ei vainaskaan. Kaikki selostajatkin aina muistuttavat, että Mikko korvaa puutteellisen nopeutensa hyvällä sijoittumisella. Sitä paisi jos antaa hyökkääjän ajaa ohitseen kakkoseen, niin seuraavassa hyökkäyksessä sitten kova kolkki korvaukseksi....
 
Viestejä
5 500
Vaikka on tullut sukunimikaimaa dissattua vuosien varrella moneenkin kertaan maajoukkuekuvioissa, niin onhan Koivisto tällä kaudella ollut sarjan parhaita pelaajia - jenkit mukaan lukien. Hienoa myös nähdä sarjassa 30+ kotimaisia, joita ei todellakaan liian montaa nykyisin ole.
 

SC

Viestejä
1 284
Täytyy sanoa että tämä oli hyvä uutinen! Koivisto on kieltämättä ollut tälläkin kaudella lähellä sarjan parhaan kotimaisen titteliä ja meno näyttää paranevan. Tärkeä palanen
 
Viestejä
19 541
Millä mittarilla Koivarin meno näyttää tulevaisuudessa parantuvan?

Siitä toki samaa mieltä, että on ollut kauden kovimpia pelaajia, mutta tuskin se meno seuravina kahtena vuotena tuosta paranee. Pikemminkin voisi olettaa, että hidastuu....

Tosin ihmeitäkin joskus tapahtuu, että mitä vanhemmaksi ihminen tulee, niin muuttuu vieläkin rivakammaksi. Niin kuin minä.....
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös