No, itse sanoisin jos ottaa, niin silloin pitäisi päästä myös näyttämään sinne päin maailmaa myös kaksisuuntaisella sopimuksella.Mahtaisko joku joukkue ottaa kesäliigaan taas näytille, toivottavasti.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, itse sanoisin jos ottaa, niin silloin pitäisi päästä myös näyttämään sinne päin maailmaa myös kaksisuuntaisella sopimuksella.Mahtaisko joku joukkue ottaa kesäliigaan taas näytille, toivottavasti.![]()
Zachary Sogolow, koripallotoimintojen johtaja: «Olemme innoissamme voidessamme toivottaa Olivierin tervetulleeksi Vareseen. Olemme työskennelleet tämän pelaajan parissa lähes vuoden ajan, ja uskomme yhdessä valmentaja Kastritisin kanssa, että hän pystyy tarjoamaan erinomaista hyökkäys- ja puolustuspelin monipuolisuutta kokonsa ja urheilullisuutensa lisäksi. Olemme myös varmoja, että hän tuo Vareseen saman intensiteetin ja positiivisuuden, jota hän on osoittanut koko uransa ajan» .
Tuon uutisen kun näin muualta, niin ihmettelin ensin miksi Valtonen tekisi sopparin Espanjan kakkosliigaan. MUTTA, pienellä tonkimisella selvisi ACB:n päättäneen viime viikolla ettei Real Betis, joka olisi noussut Granadan tilalle ACB:een, täytä lisenssiehtoja, joten Granada jatkaakin ACB:ssa.Valtonen jatkaa Coviran Granadassa:
Elias Valtonen continuará en el Coviran Granada una temporada más – Coviran Granada
fundacioncbgranada.es
No, siellä sitten ainakin lienee ”vahvistus”.![]()
Mäntynen Italian kolmoseen. Hieman pettynyt olen tähän siirtoon.
No, siellä sitten ainakin lienee ”vahvistus”.