Koripallo.com

Ulkopallo

Viestejä
567
Vs: Ulkopallo

Alipito sanoi:
tarkoitettu sisälle ???

Sisälle ja ulos. Ulkona parhaimmillaan mun mielestä.
 
Viestejä
384
Vs: Ulkopallo

Nike 500 ja vanha kunnon Nordea Street Basket- pallo, joka painaa "vähän" liikaa.
 
Viestejä
1 277
Vs: Ulkopallo

mistäs tuollaisen wilson reaction pallon löytää ja mitä se maksaa?
 
Viestejä
567
Vs: Ulkopallo

bass sanoi:
mistäs tuollaisen wilson reaction pallon löytää ja mitä se maksaa?

Ainakin Citymarketeista ja Intersporteista noin kolmen kympin hintaan.
 
Viestejä
175
Vs: Ulkopallo

Juu, tuollanen Wilson Reaction tuli minunkin ostettua joskus kolmisen vuotta sitten. Onhan se nyt jo kaamean näköinen, mutta pito on edelleen brilliant. Paranee todellakin vanhetessaan ja kestää kyllä pitkään, eikä taida nykypäivinä olla edes pahan hintainen. Nyt kyllä taitaa uuden pallon hankinta olla edessä.
 

5

Vs: Ulkopallo

5 eurol sain hyvän ulkopallon, ei mitään valittamista. alennuksesta ;
 
Viestejä
654
Vs: Ulkopallo

Kokeilin vaihteeksi tollasta ProTouchin väriltään mustaa indoor/outdoor palloa, perinteisen Niken 500 sijaan. Vaikutti kaupas niin samanlaiselta (eli helvetin hyvältä) ku noi Viissataset, että päätin kokeilla. Ihan yhtä hyvä pallo on ollut ku noi Niken 500.

Kuvanki löysin:
1052555001-6231.jpg
Tollanen mutta musta. :-*
 
Viestejä
384
Vs: Ulkopallo

Nyt hylättiin kupruuntuneet 500 ja Street Basket-pallo. Tilalle huikeaan 8 euron hintaan Wilson NCAA Retro -kumipallo. Sillä palloilee tämän kesän ja osan seuraavaakin. Hinta-laatu -suhde kohdallaan.
 
Viestejä
38
Vs: Ulkopallo

Alipito sanoi:
Kokeilin vaihteeksi tollasta ProTouchin väriltään mustaa indoor/outdoor palloa, perinteisen Niken 500 sijaan. Vaikutti kaupas niin samanlaiselta (eli helvetin hyvältä) ku noi Viissataset, että päätin kokeilla. Ihan yhtä hyvä pallo on ollut ku noi Niken 500.

Kuvanki löysin:
1052555001-6231.jpg
Tollanen mutta musta. :-*

Mullakin on ollut jo pitkään tuollainen musta, mutta koska on myös ollut kovassa käytössä, niin on alkanut saumoista roikkumaan sellaisia valkoisia langanpätkiä. ;D Mutta muuten siis hyvä pallo. :-*
 
Viestejä
22
Vs: Ulkopallo

Ittelläni onsellainen niken kiiltävä, sileä valkoinen pallo. Todella siisti ja m-a-h-t-a-v-a tatsi
 
Viestejä
574
Vs: Ulkopallo

Itellä on toi Niken 500. Hyvä pallo pihapeleihin kun ei ole kovin kallis ja pito on helvetin hyvä ja pallo kestääkin aika pitkään kun itellä on ollut jo toista kesää aika kovassa käytössä
 
Viestejä
654
Vs: Ulkopallo

The Truth sanoi:
Mullakin on ollut jo pitkään tuollainen musta, mutta koska on myös ollut kovassa käytössä, niin on alkanut saumoista roikkumaan sellaisia valkoisia langanpätkiä. ;D Mutta muuten siis hyvä pallo. :-*
Valkoisia langanpätkiä? Mun palloon ei oo kyllä ainakaan vielä sellasia oireita tullut...
 
Viestejä
1 330
Vs: Ulkopallo

Pojat pojat. Turha tällasista asioista on enempää tapella, kun on yks varma voittaja. Se on Niken tämmönen Lebron -pallo. Just ulkokäyttöön suunniteltu - ja siihen se myös sopii! En tiiä tarkkaa nimee (vissiin joku Playground). Mutta se kuulkaa pitää! Ei oo liukas, vaikka rakeita tulis (en oo testannu, mutta luulisin näin). Kivantuntunen käteen ja tosi hyvin hallittavissa. Kannattaa ostaa eikä hintakaan oo ku n. 15€. Mulla on niit kaks ja on niin hyviä palloja, etten oo parempia nähny!

Ittellä on parit tollaset Indoor / Outdoor -merkinnällä varustetut ja kyllä ne on vähän sellasii, että mieluummin Indoor, mulla ainakin on menny aika "laatu"kuntoon, esim. Niken 1500HT. Kannattaa ostaa sellanen joka on just outdooria varten.
 
Viestejä
170
Vs: Ulkopallo

Wa$hington Po$t sanoi:
Pojat pojat. Turha tällasista asioista on enempää tapella, kun on yks varma voittaja. Se on Niken tämmönen Lebron -pallo. Just ulkokäyttöön suunniteltu - ja siihen se myös sopii! En tiiä tarkkaa nimee (vissiin joku Playground). Mutta se kuulkaa pitää! Ei oo liukas, vaikka rakeita tulis (en oo testannu, mutta luulisin näin). Kivantuntunen käteen ja tosi hyvin hallittavissa. Kannattaa ostaa eikä hintakaan oo ku n. 15€. Mulla on niit kaks ja on niin hyviä palloja, etten oo parempia nähny!

Ittellä on parit tollaset Indoor / Outdoor -merkinnällä varustetut ja kyllä ne on vähän sellasii, että mieluummin Indoor, mulla ainakin on menny aika "laatu"kuntoon, esim. Niken 1500HT. Kannattaa ostaa sellanen joka on just outdooria varten.
jaa yhellä kaverilla oli toi niken lebron pallo ja ei se minun mielestä kyllä 15 euron arvoinen ollut
 
Viestejä
38
Vs: Ulkopallo

Alipito sanoi:
Valkoisia langanpätkiä? Mun palloon ei oo kyllä ainakaan vielä sellasia oireita tullut...

Kaikki aikanaan. Tai sitten jotkut metsän eläimet ovat käyneet palloani jyrsimässä.Mene ja tiedä. ;D
 
Viestejä
1 330
Vs: Ulkopallo

tälleen sanoi:
jaa yhellä kaverilla oli toi niken lebron pallo ja ei se minun mielestä kyllä 15 euron arvoinen ollut
Siitä ei pallo paljoo halpene. Etenkin jos se on HYVÄ pallo, niin ku tässä tapauksessa ;) Joka sentin arvone. Kyllähän sitä tulee aina mietittyä, että mihinkä rahansa tänään laittaa ja mäki odotin 12 euron tarjousta ja sit nappasin, ku olin ittelleni eka 10 min perustellu, että se kannattaa ostaa. Jos on säästölinjalla, nii on vaikee ostaa mitään 8)
 
Viestejä
175
Vs: Ulkopallo

Meni viime syksynä lopullisesti puhki tuo Wilson Reaction pallo... Palveli kyllä erinomaisesti omistajaansa ulkokentillä. Pito oli aina hyvä ja sanoisin, että oli kohtuullisen kestäväkin pallo, kun kesti röpelöiselläkin asfaltilla pelaamista monia vuosia. Nyt pitäisi sitten hankkia uusi pallo ennen lumien sulamista. Mene ja tiedä ostanko samanmoisen Wilsonin vai virkistääkö vaihtelu.
 
Viestejä
762
Vs: Ulkopallo

LBJ pallon ostin kympillä katukorikseen. Ei kovin hyvä ::)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös