Koripallo.com

Ura Basket 2021-2022

Viestejä
20
Talous doping, ja ameriiiiiiikan perintö.. Ja sitten joku öljysheikki sieltä vielä mukaan.. Kristika vaan liigaan.

Voisiko Kristika hakea villikortti-paikkaa Uran tilalle? Halli on loistava ja organisaatiokin taitaa olla liiga kelpoinen.
 
Viestejä
688
Voisiko Kristika hakea villikortti-paikkaa Uran tilalle? Halli on loistava ja organisaatiokin taitaa olla liiga kelpoinen.

Ei. Ja nyt kun 13 joukkueella on mahdollisuus hakea liigalisenssiä, niin mikäli vain 12 hakee/todetaan lisenssikelpoiseksi, ei käsittääkseni kenellekään muulle tarjota mahdollisuutta nousta, koska lähtökohtaisesti Korisliiga on 12 joukkueen sarja, ja tämän hetken 13 joukkuetta johtuu koronasta johtuvasta päätöksestä olla pudottamatta ketään alemmalle sarjatasolle.
 
Viestejä
20
Liigakelpoinen organisaatio? Turussa? Interillä ei ole koripalloa ohjelmistossaan. Muut ehkä 2030.

Menee jo hieman otsikon ulkopuolelle, mutta eikö Kristikan taustalla kuitenkin ole Ailus ja Ronde? Molemmat vielä Namikan palkkalistoilla, eli kyllä siellä jotain on tekeillä.
 
Viestejä
496
eli kyllä siellä jotain on tekeillä.

Junnuissa joo. Ura on perinteisesti ollut alueen suurseura junioripuolella, nyt on viime vuosina "pelaajaliikenne" kääntynyt toiseen suuntaan.

Mutta siis tippaakaan junnupöhinä ei edarin kyvykkyydessä näy, eikä toisaalta kuulukaan näkyä, kun seuran panokset ovat junnupuolen kunnostamisessa.
 
Viestejä
2 832
Puks.. turuus pitäs luoda ensin kestävä Pohja rauhassa 2-3v aikana ennen kun voi liigasta puhua.. Ja kokeilua samaa malliin kun jns, kaikki seurat tekee yht.työtä keskenään kaiken saralla, eikä oo uppiniskaisia.. vois oman cityn rahoittajatkin kiinnostuu..
 
Viestejä
20
Junnuissa joo. Ura on perinteisesti ollut alueen suurseura junioripuolella, nyt on viime vuosina "pelaajaliikenne" kääntynyt toiseen suuntaan.

Mutta siis tippaakaan junnupöhinä ei edarin kyvykkyydessä näy, eikä toisaalta kuulukaan näkyä, kun seuran panokset ovat junnupuolen kunnostamisessa.

Okei, mielenkiintoista... Minä olen ymmärtänyt, mitä ihmisten kanssa olen jutellut, että Turussa ”pöhistään” vain edustusjoukkuetta ja muutamia ”huippu”ikäluokkia. Nousu on ainoa tavoite. Toki joku paikallinen voi korjata, jos huhut ovat vääriä.

Yhteistyö Turun ja Kaarinan välillä voisi tuottaa hedelmää. Aura Basket verkkarit naftaliinista? Valmentajakin olisi vielä sama kuin viimeksi :D
 
Viestejä
27
Okei, mielenkiintoista... Minä olen ymmärtänyt, mitä ihmisten kanssa olen jutellut, että Turussa ”pöhistään” vain edustusjoukkuetta ja muutamia ”huippu”ikäluokkia. Nousu on ainoa tavoite. Toki joku paikallinen voi korjata, jos huhut ovat vääriä.

Yhteistyö Turun ja Kaarinan välillä voisi tuottaa hedelmää. Aura Basket verkkarit naftaliinista? Valmentajakin olisi vielä sama kuin viimeksi :D

Se mitä itse olen kuullut niin sama ongelma Kristikalla on kuin Urallakin. Rahoittajaa ei liigaan löydy, budjetin pitäisi moninkertaistua verrattuna divariin. Toivottovasti Kristika hoitaa hommat fiksummin eikä lähde ns. Tyhjä taskuisena hakemaan lottovoittoa.
 
Viestejä
13
Ei Kristikalla ole mitään edellytyksiä liigaan. Talous - ei edes kädestä suuhun. Yhteistyö ei tulisi sujumaan Uran kanssa - vanhat jermut pyörineet molemmissa seuroissa ja eivät pysty tekemään yhteistyötä. Aika paljon kertoo kun eräs Kouvostoliittoon siirtyneelle pelaajalle näytettiin heti ovea kun siirto ilmaantui ja kaveri pyysi saada treenata kesällä joukkueen mukana. Aika monet muut seurat olisivat julkaisseet jonkun pienen uutisen asiasta ja kiittäneet. Kristika puukotti selkään ja ilmoitti näin et painu ...ttuun. Turun seudulla on ja tulee olemaan aina ongelmana raha, poissulkien Salo ja Loimaa.
 
Viestejä
20
Ei Kristikalla ole mitään edellytyksiä liigaan. Talous - ei edes kädestä suuhun. Yhteistyö ei tulisi sujumaan Uran kanssa - vanhat jermut pyörineet molemmissa seuroissa ja eivät pysty tekemään yhteistyötä. Aika paljon kertoo kun eräs Kouvostoliittoon siirtyneelle pelaajalle näytettiin heti ovea kun siirto ilmaantui ja kaveri pyysi saada treenata kesällä joukkueen mukana. Aika monet muut seurat olisivat julkaisseet jonkun pienen uutisen asiasta ja kiittäneet. Kristika puukotti selkään ja ilmoitti näin et painu ...ttuun. Turun seudulla on ja tulee olemaan aina ongelmana raha, poissulkien Salo ja Loimaa.

No tuo kuulostaa fiksulta toiminnalta :D voikin siis unohtaa ne huhupuheet Kristikan liiganoususta.

Pari päivää armonaikaa. Onko Kaarinasta kantautunut uusia uutisia?
 
Viestejä
1 352
Perjantaina ollut ilmeisesti kokous asiasta miten edustus jatkaa ja onko saanut rahoitusta kuntoon että voi hakea lisenssiä korisliigaan
 
Viestejä
4
Ei Kristikalla ole mitään edellytyksiä liigaan. Talous - ei edes kädestä suuhun. Yhteistyö ei tulisi sujumaan Uran kanssa - vanhat jermut pyörineet molemmissa seuroissa ja eivät pysty tekemään yhteistyötä. Aika paljon kertoo kun eräs Kouvostoliittoon siirtyneelle pelaajalle näytettiin heti ovea kun siirto ilmaantui ja kaveri pyysi saada treenata kesällä joukkueen mukana. Aika monet muut seurat olisivat julkaisseet jonkun pienen uutisen asiasta ja kiittäneet. Kristika puukotti selkään ja ilmoitti näin et painu ...ttuun. Turun seudulla on ja tulee olemaan aina ongelmana raha, poissulkien Salo ja Loimaa.
Kristikan suurin ongelma on nimenomaan ne kaksi sitä johtavaa gubbea. R&R Show. Ei jatkoon.
 
Viestejä
20
Perjantaina ollut ilmeisesti kokous asiasta miten edustus jatkaa ja onko saanut rahoitusta kuntoon että voi hakea lisenssiä korisliigaan

Okei, kiitos tiedosta. Seuran viestinnän linja pitää loppuun asti, eli mitään ei ulos kerrota :D
 
Viestejä
1 674
Kiitos ja heippa.

Tämäkin tapaus osoittaa sen että seuraavan kauden topicit tulisi avata vasta sitten kun lisenssit on jaettu.
 
Viestejä
20
Sieltä se odotettu uutinen tuli. Todella kurja juttu, vaikka viestinä ovat saattaneet vaikuttaa kyynisiltä.

Milloin Turussa nähdään seuraavaksi Korisliigaa? Hieno halli siellä ainakin on.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös