Koripallo.com

Virallinen hiphop-thread. (R&B, Reggaeton yms. myäs)

Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
1 555
qqq sanoi:
Listatkaa omasta mielestänne top10 parhaat levyt all time.
Oman listan laitan myöhemmin jos jaksan. ;)

Alltime listojen muodostaminen on v***llisen vaikeeta.. mutta, jätetään järjestys vähän epäselväks ku nää heittelee ja on vähä vaikee järjestellä.

Dr Dre - Chronic 2001
2pac - All Eyez On Me
Jay-Z - The Black Album
N.W.A. - Straight outta Compton
Ice Cube - Death Certificate
Lil Jon - Crunk Juice
Eminem - Slim Shady LP
R.Kelly & Jay-Z - The Best of Both Worlds
T.I. - The King
Westside Connection - Bow Down

Kanyen levyt on hyviä, mutta ei itelleni niin "tärkeitä", vähän sama Wu-Tang, Biggie, Big L ja Bluebrintin kanssa.. aika mahdoton listata.
Biiseistä on AIVAN TÄYSIN MAHDOTON tehdä mitään top-listaa. korkeintaan top-100 epämääräisessä järjestyksessä vois onnistua. Vanhat 2pac, N.W.A ja Westside Connection biisit on kovimpia. Nykyään tulee vitun tiukkoja biisejä clubeille kokoajan mutta ei niitä voi vertailla noihin.. Huippuja kuitenkin.
 
Viestejä
171
Ville Seinä sanoi:
Alltime listojen muodostaminen on v***llisen vaikeeta.. mutta, jätetään järjestys vähän epäselväks ku nää heittelee ja on vähä vaikee järjestellä.

mun ois pitäny tehä samalla tavalla
 

IsoT

Ei kyl pysty antaan tarkkaa järjestystä, mut epämääräisessä järjestyksessä ne kymmenen kovinta vois olla:

Eminem - The Marshall Mathers LP
Eminem - The Eminem Show
Jay-Z - The Blueprint
2Pac - All Eyez on Me
Nas - I Am
Nas - Stillmatic
Talib Kweli - Quality
50 Cent - Get rich or die tryin'
Dr. Dre - 2001
Twista - Kamikaze

Siinä joitain esimerkkejä....
Ville yllätti mut tolla R.Kelly & Jay-Z - The Best of Both Worlds En oo ite sitä ikinä kuunnellu. Joitain biisejä kuullu, mut en koko levyä läheskään... Onko tosiaan niin hyvä levy?
 
Viestejä
1 277
dr dre - the chronic
snoop doggy dogg - doggystyle
eazy-e - Eternal E (Gangsta Memorial Edition)
Notorious B.I.G - born again
Cypress hill - temples of boom
Ice Cube - war & peace vol 2 (peace disc)
westside connection - terrorist threats
Big L - Lifestyle Ov Da Poor & Dangerous
Cypress hill - black sunday
2pac & outlaws - still i rise
 
Viestejä
1 229
Jooooo sanoi:
No tässäolis nyt neljä erittäin kovaa kipaletta.

Apathy - Eastern Philosophy
Jedi Mind Tricks Presents Army Of The Pharaohs - The Torture Paper
Ghostface - Fishscale
Blaq Poet - Rewind

Käynpä poistaa noista levyistä ton Apathyn ja Blaq Poetin.. The Torture Papers on mun mielestäni ainoo jenkkiläinen julkasu tänä vuonna, joka on ollut parempi kuin tuo T.I. n levy... Ghostfacen - Fishscale oli mulle pettymys vaikka sekin on hyvä platta..
 

Jooooo

Pace sanoi:
Käynpä poistaa noista levyistä ton Apathyn ja Blaq Poetin.. The Torture Papers on mun mielestäni ainoo jenkkiläinen julkasu tänä vuonna, joka on ollut parempi kuin tuo T.I. n levy... Ghostfacen - Fishscale oli mulle pettymys vaikka sekin on hyvä platta..

Khyl kannattaa..
No mä yritän laittaa muutamia kovia levyjä.. Nämä ei kyl varmaankaa ole mun mielest kovimmat mut kuiteskin.. ;D

The Game - The Documentary 'Se vaan oli niin kova'
50 Cent - Get Rich Or Die Tryin' 'Legenda, mut sen jäälkee paskaa'
Big L - Lifestyle Ov Da Poor & ... 'KOVA'
Big Pun - Yeaaah Baby, Capital Punishment,
Killarmy/Dom Pachino - Niin monia...
Dr. Dre - The Chronic
Immortal Technique - Revolutionary Vol. 1 ja 2
JMT - Jaksa edes sanoa
Nas - Illmatic, Stillmatic, Street's Disciple....
Non Phixion - The Future Is Now
Saigon....
2Pac - Kaikki oli aika kovia..
The Lost Children Of Babylon - Kaikki 3
Westside Connection - Bow Down
Siin olis muutama
 

qwqw

Jotain hyvii levyi, mut ei voi laittaa järjestykseen:

Jaylib-Champion sound
Jedi mind tricks-Visions of Gandhi
Buckshot,9th wonder-Chemistry
Little Brother-The Minstrel Show
Dr. Dre- 2001
Nas-lllmatic
Jay-z-The Black Album, Reasonable Doubt

Ei nää kyl mitään alltime parhaita kaikki oo, mut hyviä kaikki...
 

IsoT

Tos oli muutama sellanen, mitkä olis voinu olla kans mun kymmenen joukossa...

The Game - The Documentary (tää jotenkin unohtu)
Eazy-E - Eternal E (Gangsta Memorial Edition) (tätä jopa harkitsin alkup. kymmenen joukkoon, mutta en lopulta laittanu.)
2Pac - 2pacalypse Now
2Pac - Until the End of Time
 
Viestejä
284
Ei järjestyksessä:

Capone N Noreaga - The War Report
Capone N Noreaga - The Reunion
2pac - All Eyez On Me
Jay-Z - The Black Album
Mos Def and Talib Kweli are The Black Star
LoopTroop - The Struggle Continues
2pac - Strictly 4 My N.I.G.G.A.Z
Nas - Illmatic
Dr.Dre - 2001
Rascalz - Reloaded
Promoe - The Long Distance Runner

Oho.. tuli 11 mut sama kai tuo
 
Viestejä
284
Jummi jammi oon viissiin vähän myöhään liikkeellä mut eniveis... onko porukka kuulluu 50centin guess whos back levyä? On meinaan todella mahtava levy, jotaki semmosta mitä ei vois uskoo ku kuuntelee tämän päivän 50cent paskaa. Kannattaa tarkastaa!
 
Viestejä
1 555
IsoT sanoi:
Ville yllätti mut tolla R.Kelly & Jay-Z - The Best of Both Worlds En oo ite sitä ikinä kuunnellu. Joitain biisejä kuullu, mut en koko levyä läheskään... Onko tosiaan niin hyvä levy?

No tuota.. tän levyn suuruudesta taikka huonoudesta voi olla erittäinkin montaa mieltä. levyhän meni loppujenlopuks aivan käsille johtuen parhaaseen promoaikaan tapahtuneesta R.Kellyn lapsiseksi skandaalista.. Itelleni tää levy on kuitenkin ehdottomasti top-10 kamaa jo aivan erinomaisen tuotannon ansiosta. R.Kelly ja Jay-Z ovat molemmat myös omien genrejensä suvereenit legendat joiden yhteistyöstä ei oikein muuta voi tulla kun mahtavaa kamaa. Jos tykkää r&b:stä ni kyllä tää levy on aivan ehdoton hankinta.. löytää alelaareista jollain femmalla monestakin anttilasta.

kannattaa kattoa Fade to Black dvd ja todeta minkä fiiliksen se luo kun Kelly päräyttää Jayn kanssa lavalle.. oha se jotain ihan mahtavaa.. sitä kylmävärepaskaa.

muitten listoihin voisin ottaa kantaa jossain välissä kun töiltä kerkeen ;) muutenkin ottakaa kaikki vaan kantaa ni saadaan jotain keskustelua!!

Ville
 

IsoT

Jep... Kannattaa kattoo mutenkin toi Fade To Black, koska se on ihan vitun hyvä keikka.... Jay- Z on ihan tulessa...

Loistava DVD!!!
 
Viestejä
171
Liityen mun listaan, onko kukaan kuullu tuota lootpackin soundpieces - da antidote!-levyä? kun ei ole kukaan maininnut,...
 
Viestejä
1 277
SmokeR sanoi:
Jummi jammi oon viissiin vähän myöhään liikkeellä mut eniveis... onko porukka kuulluu 50centin guess whos back levyä? On meinaan todella mahtava levy, jotaki semmosta mitä ei vois uskoo ku kuuntelee tämän päivän 50cent paskaa. Kannattaa tarkastaa!

on toi iha hyvä, kuuntelen just täl hetkel
 
Viestejä
1 113
Muuten onkos kukaan kuullut G.A.G.E. - Crack Murder And Missed Meals tape? On aika hotti jollen sanois.. ;)

Ps. Joooo up in this bitch ;)
 
Viestejä
1 555
Technique sanoi:
Muuten onkos kukaan kuullut G.A.G.E. - Crack Murder And Missed Meals tape? On aika hotti jollen sanois.. ;)

Ps. Joooo up in this bitch ;)

tottahan toki! aika mahtava mixtape mutta miinuksena se, että biisit on nii lyhyitä. toki siinä on sitten enemmän mutta kuitenkin.. sen verran hyviä biitti valintoja, että ois voinu vetää pitempiä settejä joihinkin niihin.. mutta hyvä näinkin. en kyllä tiiä lähteekö Aftermath tällä kovinkaan suureen nousuun.. vähintään muutama tape vielä tarvitaan sekä helvetin tiukat fiitit uudelle Gamen levylle plus tietty G-Unit levyille että saa nimeä.
 
Viestejä
1 113
Ville Seinä sanoi:
tottahan toki! aika mahtava mixtape mutta miinuksena se, että biisit on nii lyhyitä. toki siinä on sitten enemmän mutta kuitenkin.. sen verran hyviä biitti valintoja, että ois voinu vetää pitempiä settejä joihinkin niihin.. mutta hyvä näinkin. en kyllä tiiä lähteekö Aftermath tällä kovinkaan suureen nousuun.. vähintään muutama tape vielä tarvitaan sekä helvetin tiukat fiitit uudelle Gamen levylle plus tietty G-Unit levyille että saa nimeä.

Khyl.. Veit sanat suustani! Tämä äijä vois kyllä nousta aika korkealle viel, jos viittiäis pistää esille..
 
Viestejä
1 555
Tää Pharrelin uus mixtape on hauska.. ajattelin etten ees jaksa tutustua mutta oli pakko kun kaikki hehkuttaa Neptunesia, vaikka ite vihaan koko juttua.

noh, kannatti kuunnella. nyt tiiän miltä kuulostaa Pharrelin räppäys Lil Jon biittiin hahaha. DJ Drama on aivopessy tän jäbän.
 
Viestejä
1 229
Kävin tälleen hieman myöhäsessä vaiheessa ostaa Nasin levyjä... God's Son, Stillmatic ja Street's Disciple. Emsimmäinen on kyllä hyvä, mutta toi stillmatic on tooosi kova platta. Street's disciplee ennoo vielä ehtiny edes kuunnella.

images
images
images


Varmaan kaikki kuunnellu noi levyt läpi lähemmäks sata kertaa, mutta kuhan nyt kirjottelen..
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös