Vs: B-pojat SM-sarja 2009-2010
Oraakkeli sanoi:
Mentääskös asiassa jo eteenpäin... Seuraava kierros 7.2.2010:
Wartti Basket - Lapuan Korikobrat, tasainen taisto, mutta toinenkin kohtaaminen taitaa kääntyä pohjanmaan pojille muutamalla pisteellä.
PuHu Juniorit - Tapiolan Honka, tasaista täälläkin. Kotivoitolle voisi laittaa pienen panoksen. PuHulle +5.
Torpan Pojat - Kotkan Työväen Palloilijat, kierroksen varma kohde. ToPo voittaa 10-15 pisteen marginaalilla.
Ei tullut itse veikattua, joten kommentoin arvon Oraakkelin arvauksia...
WB - Kobrat (90-49) ei tällä kertaa osunut alkuunkaan - väärä etumerkki ja yhteensä pieleen n. 50p. Itse olisin veikannut n. 10-15p kotivoittoa, eli pieni huti olisi sekin ollut...
- Pohjanmaan pojat olivat ilmeisesti todella pehmeitä. Joku mainitsikin jo, että levyrit menivät WB:lle 63-32! WB:n Myöhänen ja Mikkonen (23/17 & 19/11) nautiskelivat tupla-tuplien verran ja puun takaa nousi matsin kovimmaksi skooraajaksi Teileri (24/6). Övermark & Myllyniemi jäivät jalkoihin (yht. siedettävät 25/9, mutta muista ei ollut apuja). Ei taida vierasvoittoja Lapualle kertyä.
PuHu-Honka matsi munattiin, eli ei saatu järjestettyä ollenkaan. Veikkaan kuitenkin Hongalle 6p voittoa aikanaan.
ToPo - KTP (95-83) osui Oraakkelilla hyvin. Itse olisin veikannut ToPolle +25p
- Näyttää tilastojen valossa olleen aikamoista
rusettiluistelua parketilla. ToPo teki juuri sen verran kuin voittoon tarvitsi. Lehtorannan (27/8) ja Röpelisen (25/3) annettiin herkutella kovalla heittoprossalla ja ToPolta taas Kainulainen (23/5), Kauppinen (22/5) ja Huovinen (22/0) pääsivät heiluttelemaan korisukkaa. Kotijoukkueen asennetta kuvaa parhaiten se, että KTP kukisti sarjan kovimman levypallojoukkueen levyreissä 42-34!
Seuraava kierros:
13.2. Pyrintö - KTP: selvää kauraa. +30.
14.2. NoRa - Pyrintö: lay up-treeni. - 50.
14.2. Honka - TuNMKY: kierroksen jännäri ja molemmille tuiki tärkeä matsi. - 7.
14.2. Lapua - KTP: hankala pelipitäjä...tuomarien "onnistuessa" +2, muuten -15.
14.2. PuHu - ToPo: Syksyllä PuHu piti sarjakärkeä tiukoilla. Nyt Nikkarinen haluaa näyttää. -22.
14.2. RU - WB: RU:n hämärä kotiluola on hankala, mutta nousuvireinen Wartti vääntää voiton. -15.