Vs: Bisons 2015-2016
kylläjänö sanoi:Olikos se nyt niin, että Clark ei ole ulkomaalainen tulevalla kaudella?
kylläjänö sanoi:Olikos se nyt niin, että Clark ei ole ulkomaalainen tulevalla kaudella?
CMEPTb sanoi:Koskahan Khimki-pelin liput tulee myyntiin ?
Suuret kiitokset ! Luulin et tulevat Lippupalveluun kuten muutkin pelit ja kotisivuilla ei ole linkkiä lipun ostoon...Layup sanoi:
Joo itse olin paikalla. Mielestäni kaikki takamiehet olivat pelinpyörityksestä sekaisin, eniten oli kyllä Edwards. Yllätyin että tilastot olivat noinkin hyvät. Pelaa itseään ulos Suomesta näillä näytöillä. Zenolta ajoittain ihan hyvännäköistä tekemistä. Jacksonille merkitty blokkeja kaksi, mutta mielestäni neljä blokkia sai pelin aikana. 1vs1 hyökkäys ei oikeen tänään sujunut ja helppoja koreja hyökkäyslevyistä laittoi ohi parit. Niemistö ja Alanen antoivat ihan hyvänpanoksen peliin osaltaan.Layup sanoi:Harjoituspeli nro 3 Lohjalla. Bisons - Norrköping 69-79.
Mahtoiko joku palstaveljistä ollut paikalla?
Itse vain tilastoja katselin:
Zeno eniten pisteitä: 16p
Ilahduttavaa on Jacksonin 16 levypalloa
Muuten aika vaisut tilastot itse kullakin.
Edwardsia taidettiin testata ensi kertaa kunnolla. Yli 30 min peliaikaa, mutta tilastot.
2p 2/8, 3p 0/1, 1 levypallo, 4 syöttöä ja kolme menetystä. Ei kovin vakuuttavaa....
Vastustajalla oli Katajasta tuttu Johnell Smith pyörittämässä peliä.
Hyvinhän tuosta saaLe Bron James sanoi:Jos peleistä kerran tilastoja laitetaan näkyville, niistä olisi mukava myös saada selvää
travisbickle sanoi:Muuten näyttää hyvältä kunhan toipilaat saadaan riviin.
odotettu vaihto, toivottavasti on tekijämiehiäZetas sanoi:Niin siinä kävi, kuten uumoilin; Edwards saa lähteä. Tilalle Paul "PJ" Hill jr.
Layup sanoi:Astanasta paluu viimein Loimaalle, niin jokos vastaan asettuu Euroliiga-joukkue Lokomotiv. Delaney, Fesenko, Randolph, Broekhoff, Draper, Claver ja kumppanit Loimaan Liikuntahallissa!!! ;D
Lokakuu:
4.10 @ Helsingin Jäähalli vs Seagulls
7.10 @ Energia Areena vs Khimki,
11.10 @ Novgorod
14.10 @ Kotka
16.10 @ Kouvola
19.10 @ Tallinna vs Kalev
22.10 @ Astana
25.10 @ Loimaa vs Lokomotiv Kuban
30.10 @ Loimaa vs Vilpas
Kaipa mies lähtee tämän pelin jälkeen johonkin, mutta Pj Hill pyörii porukan mukana. Eilen katselemass dirre matsia Forssassa. Tänään siviileissä Helsingin jäähallilla penkin takanaMammutti sanoi:Miks Edwards on tuolla kentällä ???
Eipä siinä mitään, on tainnu meikäläiseltä jäädä joku tiedote vaan lukematta 8] tai sit en ymmärrä lukemaani http://www.bisons.fi/ajankohtaista/edwards-vaihtuu-hilliin/
BlueFish sanoi:Edwards voi ihan hyvin jatkaa vielä VTB:n tahkoamista.