Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Namika on jostain syystä aina ollut Biisoneille paha. Jännä juttu vaikka pelaajatkin vaihtuu. Mutta joo, voitto vähän huonommallakin pelillä on aina hyvä merkkiEi Helsingin NMKY joukkue ihan heikoimmasta päästä ole ja aina ollut vaikea vastus Loimaalle. Tärkeä voitto!
Pakko nyt tarttua tähän....jatkoajan jälkeen pisteellä pataan..Tasapainoinen, rauhallinen ja varsin tehokas Bisons eilen. Tuohon vielä Rucklin ja Latimer lisäksi, Syrjämäki täyteen iskuun ja Tahvanaiselle lisää onnistumisia kuten eilen, niin tälle nipulle ei tällä kaudella pysäyttäjää löydy.
Missä MVA on syksyn pelannut?![]()
Harri Rantala
Ura jatkuu Topossa! Pistetään kaikki likoon ja katotaan mihin se riittää! #topowww.facebook.com
Kiinnitin samaan huomiota. Ihmetyttää miten edes mahdollistaBisons - Kouvot Akatemia 92 - 59
Vesa Heinonen, 16.55 min +43
Aaro Lehtikangas, 9:48 min, +13
Jordan Roberts, 19:06min , -11
Ei mulla muuta...
Koko kauden otannalla miehen +/- on joukkueen 2. paras heti Eemeli Hollon jälkeen… en ehkä itse lähtisi yhden pelin perusteella vetelemään ”ei mulla muuta…” tason kommentteja. Mutta taitaa olla ettei miestä muutenkaan Loimaalla arvosteta, mikä lie syy. Kuitenkin joukkueelle todella tärkeä pelaaja, sillä pystyy pelaamaan sekä Syrjämäen, että Latimerin, että Heinosen kanssa yhtäaikaa.Bisons - Kouvot Akatemia 92 - 59
Vesa Heinonen, 16.55 min +43
Aaro Lehtikangas, 9:48 min, +13
Jordan Roberts, 19:06min , -11
Ei mulla muuta...