Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo biisonien toimistolla munaa potkia pois, vaikka ei ollut ensimmäinen töppäys kaverilla.Tosi ikävä juttu ja jos viime kaudelle palataan niin Ktpn jenkki sai lähteä samasta syystä joukkueesta. Tiedä sitten, mitä mieltä Biisonit ovat. Vaikea ainakin paikata tässä vaiheessa kautta suomalaisella pelaajalla.
Jenkkistatuksella jos olisi niin kenkäähän tuosta saisi, mutta Teukka on niin tärkeä kotimainen pelaaja Loimaalle, ettei ole varmaan kovin helppo ratkaisu.
Ei oo helppo ei... ja epäilen et ei saa kenkää. Ja puolustelematta tekoa ja pitäen sitä äärimmäisen sopimattomana, niin tavallaan myös ihan hyväkin että ei saisi lopullista tuomiota myös potkuilla... toivottavasti oppii ****tana...Jenkkistatuksella jos olisi niin kenkäähän tuosta saisi, mutta Teukka on niin tärkeä kotimainen pelaaja Loimaalle, ettei ole varmaan kovin helppo ratkaisu.
Toisen epäonni on toisen onni. Nyt ois Heinosen Veskulle ovi auki susijengiin...Tais mennä Kokon maajoukkueura siinä.. ikävä juttu susijengille.
Mitä itse olen kuullut, niin tämä ei ollut eka kerta kun Kokko on töppäillytEn puolustele ketään ja ihmiset ovat itse vastuussa tekemisistään. Minun mielestäni Suomessa saisi olla sama promilleraja kuin Virossa, eli nolla.
On kuitenkin aika suomalaista olla lyömässä lyötyä, erityisesti jos kyseessä on tavalla tai toisella julkisuuden henkilö. Ihmiset tekevät virheitä ja toivottavasti oppivat niistä. Itse antaisin toisen mahdollisuuden.
Toistuvat rikkeet kertovat välinpitämättömyydestä tai kyvyttömyydestä noudattaa sääntöjä. Silloin tilanne on erilainen.
Onneksi tämä virhe ei johtanut henkilövahinkoihin.
no Susijengi-potentiaalia en hänessä ilman tätäkään nähnyt, jos nyt miettii missä sarjoissa nykyiset takamiehet pelaavat ja millaista kritiikkiä hekin saavat maajoukkueen yleisöltä. Korisliigassa melko hallitsevienkin pelaajien Susijengi-debyytit eivät viime aikoina ole olleet vakuuttavia vrt. tapaukset Hannes Pöllä ja Mikael AaltoTais mennä Kokon maajoukkueura siinä.. ikävä juttu susijengille.
Taas se lyttääminen alkaa. Susijengissä pelaa tälläkin hetkellä viime vuonna korisliigaa tahkonut herra nimeltä Gustavson. Samoilla minuuttimäärillä Gustavson 12/5/2no Susijengi-potentiaalia en hänessä ilman tätäkään nähnyt, jos nyt miettii missä sarjoissa nykyiset takamiehet pelaavat ja millaista kritiikkiä hekin saavat maajoukkueen yleisöltä. Korisliigassa melko hallitsevienkin pelaajien Susijengi-debyytit eivät viime aikoina ole olleet vakuuttavia vrt. tapaukset Hannes Pöllä ja Mikael Aalto
Näähän on avauksen miehiä ollu susijengissä. Tais tämä nyt sinetöidä Muurisen Miikan kisapaikan EM-kisoissa. Ei tartte enää penkillä istuttaa.Toisen epäonni on toisen onni. Nyt ois Heinosen Veskulle ovi auki susijengiin...![]()
No tässä mitataan piisonien moraali....Kokon mahdollinen maajoukkueura saattoi mennä, mutta eiköhän pelit Biisoneissa jatku. Onhan meillä joukko kansanedustajiakin, jotka ovat kärynneet rattijuoppoudesta eikä se ole uraan vaikuttanut millään lailla. Eu-parlamentissakin on tällä hetkellä ainakin yksi.
Miten seuran antamat lisäsanktiot auttavat seuraa tai kyseistä pelaajaa? Typerä teko ja tuomittava ja varmasti ottaa pattiin, mutta uusi mahdollisuus ei ole keneltään pois. Näissä tilanteissa kannattaa hetkeksi itse asettua mokanneen asemaan.No tässä mitataan piisonien moraali....
Kova on hätä Loimaalla...kyllä muualla on laitettu vastaavassa tapauksessa monon kuva takamuksen...ei muuta kun kaljaa koneeseen...Miten seuran antamat lisäsanktiot auttavat seuraa tai kyseistä pelaajaa? Typerä teko ja tuomittava ja varmasti ottaa pattiin, mutta uusi mahdollisuus ei ole keneltään pois. Näissä tilanteissa kannattaa hetkeksi itse asettua mokanneen asemaan.