Mulle on samantekevää kuka on mistäkin kotosin, kuka on kussut kenenkin muroihin ja kenen selkiä on pesty. En silti hetkeäkään epäile etteikö piirit oo helposti liian pieniä ja kilpailua huipulla liian vähän suomalaisissa korispiireissä. Ja silloin maito varmasti happanee myös helpommin.
Mut tää on silti aika koomista:
Enpä minäkään ymmärrä mikä tässä jatkuvuudessa on nyt niin hyvää. Kaikki jatkuu samalla tavalla ja tasapaksu suorittaminen sijoilla 12-> tuntuu riittävän. Nyt ois ollut hyvä paikka ravistella majun staffia oikein kunnolla ja lopettaa se mukavuusalueella oleminen.
1. Tasapaksu suorittaminen? Kun joukkue materiaaliin nähden jatkuvasti voittaa itseään parempia jengejä?
2. Kenelle riittää sijat 12->? Ja ennen kaikkea kenet pitää haukkua jos ei päästä sen paremmalle puolelle?
3. Mukavuusalueella ilmeisesti viitataan tässä siihen ettei valmentajia eikä pelaajia ole vaihdettu kun ei ole joka vuosi oltu parempia kuin edellisenä vuonna. Tai sitten siihen ettei aikalisillä ole huudettu ja paiskottu fläppitaulua. Nimittäin näähän on niitä parhaita keinoja tehdä tulosta. Kun niitä loistavia valkkuja ja pelaajia on jonoksi asti.
Vaikka hetkinen. Tässähän on toistakymmentä vuotta koko ajan suoriuduttu paremmin ja paremmin. Pelaajistosta on samaan aikaan vaihtunut kahta vaille kaikki, valmennustiimistä ens vuoden jälkeen… hetkinen, kaikki?
Aivan varmasti ois voinut tehdä asioita toisin mut väittäisin silti että jatkuvuudella on saavutettu enemmän kuin menetetty. Ja mukavuusalueetta on taatusti venytetty kun tiukat matsitkin on kerran käännetty usein voitoksi.
Mä oon aidosti yllättynyt siitä että HD lähtee jo nyt. Sehän vaikuttaa suorastaan järkevältä, oisin odottanut vielä monta vuotta purkanjauhamista ja tasapaksua suorittamista.