Koripallo.com

Donkkaus...&Donkkaatko?

Vs: Donkkaus...&Donkkaatko?

Tuon täytyy olla puppua, 157 cm ja 90 kg. Trolli olet.

svidunääs

TOP sanoi:
Tuon täytyy olla puppua, 157 cm ja 90 kg. Trolli olet.

MITÄ!? Onko trollit ton kokosii? Meikäpoika on 125,45 cm ja 130 kg. Donkki irtoo jotenkuten isoon koriin puolesta kentästä.

alkaa täs kuus vissii harjotukset ku alan harrastaa korist. en yletä vielä edes täysikokoisen korin sukkaan.

olen 12vee,ja 155cm.tod lyhyt pomppu joku 70cm.et donkki aika kaukana.treenan kyl pomppuu mut enk keskity siihen et koska voin donkata,mielummi meen heitttelemään ja kehtän heitoo.harvemin pelis pääsee koko aja donkkailee.heittää voi aina kuha va on pallo.

S_F

tarmo05 sanoi:
olen 12vee,ja 155cm.tod lyhyt pomppu joku 70cm.et donkki aika kaukana.treenan kyl pomppuu mut enk keskity siihen et koska voin donkata,mielummi meen heitttelemään ja kehtän heitoo.harvemin pelis pääsee koko aja donkkailee.heittää voi aina kuha va on pallo.

jaa lyhyt!?

okei, on se aikas piäni pomppu, jos vertaa air up thereiin.... ;)

oon sata 156 pitkä ja vedän aika kepee windmillin ja 900 astetta donkin kolmella voltilla. ;)

Shq

baller sanoi:
oon sata 156 pitkä ja vedän aika kepee windmillin ja 900 astetta donkin kolmella voltilla. ;)
selvä...

Yletänköhän ees sukkaan..? :-[
Nooh, kehitellään nyt vähäsen, vaik jätetäänkin se raudassa roikkuminen ja alaspäin iskeminen pidemmille - ja lähinnä miehille :D

Olen 93 syntynyt ja yllän melkein rautaan. Tämä taisi olla aika turha postaus.

jos kehititte hyppynarulla pomppua niin kuinka usein hypitte, miten hypitte jne.

NiQzU sanoi:
No eikö se joka päivä 1-2 tuntia tai enemmän?
Ja kolmen vuden pääst on sitte polvet niin sökönä et ees pomppaa 5 sentti tai polvet on solmus...

aa

NiQzU sanoi:
1-2 minuuttia voisi olla ehkä hieman parempi.

NiQzU sanoi:

lol...

Älä sekoita juoksemista (hölkkä jne.) naruhyppimiseen. Tollaisellahan tavalla tosiaan polvet,nilkat ja siteet ovat helvetin kovilla...

baller90

dynastY sanoi:
lol...

Älä sekoita juoksemista (hölkkä jne.) naruhyppimiseen. Tollaisellahan tavalla tosiaan polvet,nilkat ja siteet ovat helvetin kovilla...

Moro. Hei dynasy, voisitko kertoa meille miten esim itse treenaat, ois vaan kiva tietää esim omista kokemuksistasi jne. Näytät kumminki tietävän koriksesta ja sen treenaamisesta niin paljon, et mietin just et voisitko vaik laittaa oman treeniohjelmas tai kertoa vähä omaa taustaas :)

kiitti jo nyt avusta!!

Reenailen unissani 6-6-6 ohjelmaa, aivan kuten esikuvani Kobe "Beanie" Bryant. Tulokset ja saavutukset ovat -- uskomattomia.

Kunhan muuten vaan käyn välillä pelailemassa ja heittelemässä siellä sun täällä...
Ei tässä paljoa ole ruutia reenailla/harjoitella työn puolesta kun 8 h rankkaa fyysistä hommaa...

utelias.

skaze sanoi:
millanen tää plyometrinen harjottelu sit on?
vaatiiko jumpsoleil reenaaminen painoja? eikö niil voi reenaa ilman salil käymist?

ilah

AIhetta ylöspäin, minusta hieno tobicci mahtavia ohjeita myös ;) Itse olen 170-175 ja yllän siihen ''tukirautaan''. Olen 92 elikohta pituuttakin alkaa löytyä että eiköhän se kohta mene (pieni tavoite: kesällä rautaan:D treeniä vaan, kenelläkään mitäänhyviä neuvoja ?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.