Matias-Salsa
Vs: Donkkaus...&Donkkaatko?
voi voi onhan tässä tullu donkkailtua... muutama sata kertaa
, niin paljon että on tuo ensi huuma jo hävinny :-[
voi voi onhan tässä tullu donkkailtua... muutama sata kertaa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mahdollistahan tuo on, mutta vaatii treeniä.Alokas sanoi::-[ Olen itse 171 cm ja en tiedä onko minun pituudella mahdollista hypätä donkki?
Spudd Webb 173cm ja voitti NBA:n donkkikisan joskus muinoin. Eli mahdollistahan tuo donkkaaminen on sun pitusena.Alokas sanoi::-[ Olen itse 171 cm ja en tiedä onko minun pituudella mahdollista hypätä donkki?
-_- sanoi:Spudd Webb 173cm ja voitti NBA:n donkkikisan joskus muinoin. Eli mahdollistahan tuo donkkaaminen on sun pitusena.
Jos en aivan väärin muista niin Spudd on mielestäni joskus sanonut että suurin merkitys on "synnynnäisillä" hopseilla.NIGGA PLZZZ sanoi:Kyykkyyy vaa puntilla ja pohkeita, rinnallevetoo jne...... ;D
meikä hyppää saman verran, mut on reilun 8 kilon verran enemmän painoasfsfsfsfsfsfsfsf sanoi:185 pitkä ja painoo joku 72 kg, hypppään (tasa jalkaa) 59cm-[) ja siis dunkki donkki menee :-*
Lol, mun donkkini on ladannut jo 45 ihmistä, palvon teitäHoust-mac sanoi:Tuosta voi katsella meikäläisen donkkaamista (1 donkki,kestää 3s)
http://rapidshare.de/files/4641050/Donkki123.avi.html
Ei, vaan me palvomme sinua.Houst-mac sanoi:Lol, mun donkkini on ladannut jo 45 ihmistä, palvon teitä
shaqe sanoi:190cm 135kg 20v
Ei tällä mahalla, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa.
Snaquille 217cm 150kg eikä millään mahalla ku lihaksella
Pitkät kädetsfsfsfsfsfsfsfsf sanoi:185 pitkä ja painoo joku 72 kg, hypppään (tasa jalkaa) 59cm-[) ja siis dunkki donkki menee :-*
onpa sanoi:Pitkät kädet
En koria koskaan mitannut ole, mutta ei se ainakaan kaukana 305 oleSmokeR sanoi:Houst mac onko toi muka oikeesti 305?? näyttää aika matalalta mut saatan olla kyl väärässäki
asdasd sanoi:eka donkki 13v, 168cm
minkä ikänen?Mista Mef sanoi:Oon 188cm, pomppu tasajalkaa 77cm ja lähtee iha hyviä slämejä :![]()