Koripallo.com

FIBA TV

Viestejä
14
Jostain syystä tätä Fiban nettiTV-palvelua koskeva ketju on hävinnyt? Jos aihe on jostain syystä kielletty, niin modet poistakoon tämänkin viestin.

Eilen viimeksi aiheesta lueskeltuani huomasin, että palvelu ei ollut kaikilla oikein toiminut moitteetta. Mitenkäs Suomen peli eilen näkyi ja ovatko palvelun ostaneet olleet tyytyväisiä - uskallanko tilata itsellenikin. VeikkausTV:n ohjelmatiedoissa ei ainakaan eilen vielä korista näkynyt.
 
Viestejä
889
Vs: FIBA Tv

Kapteeni sanoi:
Jostain syystä tätä Fiban nettiTV-palvelua koskeva ketju on hävinnyt? Jos aihe on jostain syystä kielletty, niin modet poistakoon tämänkin viestin.

Ihan pakko kysyä: mihin ketjuun ajattelit kirjoittavasi tätä viestiä? ;D
 
Viestejä
1 955
Vs: FIBA TV

jaripk77 sanoi:
Nyt toimii. Laatu ei oo kummonen, mut ei pätki. En tiedä tekivätkö jotain, mut alko toimimaan sen jälkeen kun laitoin palautetta aiheesta ja oman accountin tiedot jollekin Guru -nimiselle hepulle ;)

Pankaa ihmeessä kaikista toimimattomuuksista palautetta!

Ilmeisesti ovat sielläkin päässä ihmeissään, mulla meni kanssa aika paljon aikaa ennen kuin löysin sivuilta oikeat subscribet, joilla lähti sitten pyörimään. Ja oikein hyvää kuvaa tuli hauskasti välillä hukassa olevalla brittiselostuksella.
 
Viestejä
14
Vs: FIBA Tv

Dreier sanoi:
Ihan pakko kysyä: mihin ketjuun ajattelit kirjoittavasi tätä viestiä? ;D

Perustin ihka oman uuden jonka modet poistivat ja siirsivät viestit tähän alkuperäiseen.
 
Viestejä
889
Vs: FIBA TV

Todettakoon, että ainakin Espanja-Portugali lähti pienen odottelun jälkeen pyörimään ihan mallikkaasti. Kuvanlaatu on "ihan jees" eikä näyttäisi pätkivän. Ihan jees diili 11 eurolla, vaikka eilen vielä jurppikin.
 
Viestejä
1 506
Vs: FIBA TV

ChicagonHulluPakki sanoi:
toimiiko jollain tällä hetkellä, mulla kuuluu vaan ääni ja kuva ei näy...
Hyvin toimi äskeisissä matseissa. Kuvan taso nyt ei ole ihan parasta tasoa, mutta eipä ainakaan pätki.
 
Viestejä
7 427
Vs: FIBA TV

Ei todellakaan toimi.

Tilaus näyttää olevan voimassa, mutta silti saitti vaan jankkaa: "You must be a subscriber to access this content."

P*skan möivät, prkl.
 
Viestejä
11
Vs: FIBA TV

hamahakkimies sanoi:
Ei todellakaan toimi.

Tilaus näyttää olevan voimassa, mutta silti saitti vaan jankkaa: "You must be a subscriber to access this content."

P*skan möivät, prkl.

Täsmälleen sama ongelma. Vinkkejä kellään?
 
Viestejä
1 722
Vs: FIBA TV

Toiminut koko aika moitteitta, kuvakin on hyvä. Erittäin hyvin sijoitetut 11e.
 
Viestejä
18
Vs: FIBA TV

kuokka sanoi:
Täsmälleen sama ongelma. Vinkkejä kellään?

Minulla oli eilen tuo sama ongelma. Sain ylläpidolta jatkuvasti samaa toitotusta, että cookiet pitää poistaa ja päivittää sivu. Tein tuon useaan kertaan eikä toiminut. Sitten tuli joku päähänpisto asentaa kannettavaan chrome, kun siinä ei sitä ollut. Siinä kirjautuminen toimi. Ja tämän jälkeen alkoi toimia myös pöytäkoneella. En tiedä oliko sattumaa, mutta tuon jälkeen minulla on homma toiminut. Tosin ennen tuota laitoin tilini tiedot ylläpidolle, en tiedä tekivätkö siellä jotain.
 
Viestejä
3
Vs: FIBA TV


Melko erikoista. Sain iltapäivällä viimein tehtyä tilauksen loppuun asti. Nyt kirjautuminen ei kuitenkaan ensin onnistunut - siinä oli sivun mukaan virheitä. Nopea tsekkaus sähköpostiin paljasti, että salasanani oli vaihdettu - eikä edes minkään generaattorin toimesta, viestin oli ystävällisesti allekirjoittanut muuan Ruth. WTF?

No, kirjautuminen kuitenkin toimi ja sain vaihdettua salasanankin, mutta yllättäen lähetysten katsomisesta ei tule mitään. Jos tää ei ala skulata, taidan tehdä Paypalin kautta valituksen ja karhuta rahat takaisin.
 
Viestejä
7
Vs: FIBA TV

En päässyt aluksi minäkään kirjautumaan FIBATV-sivuille. Lähetin asiasta mailia asiakaspalveluun, josta kehoittivat kokeilemaan Google Chromea, jolla homma alkoikin sitten pelittämään.
 
Viestejä
189
Vs: FIBA TV

Pääseeks muut katsomaan Liettua vs Puola peliä? Mulla lukee vaan "highlights coming". Eikö pelin kuitenkin vielä pitäis olla käynnissä...
 
Viestejä
889
Vs: FIBA TV

Kovin kummallista. Mulla alkoi tosiaan eilen toimia ja toimi koko illan moitteetta. FIBAtv:n selostaja oli myös yllättävän hyvä ja heitteli hauskoja sarkastisia kommentteja pitkin peliä. Ei tullut Tiilikaista ikävä, varsinkin kun FIBAnkin heppu oli selvästi Suomen puolella...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös