Koripallo.com

Finaali Gallup

Kumman TOIVOT voittavan mestaruuden?

• Äänestäjiä
    138
Vs: Finaali Gallup

Veskun pakitus rautaa! LAHTI!

[MAINOS] Kaikki Isku Areenaan 14.5.2009! [/MAINOS]

Rocky

vv sanoi:
Ettei vain olisi että sympatiat menee suomen parhaalle kasvattajaseuralle? Tarvitseeko "vihata" katajaa äänestääkseen lahtea?

Juuri näin. Ei varmaankaan Lahden kannattaminen ja kannustaminen tarkoita automaattisesti Katajan vihaamista. Kyseessä on kuitenkin kaksi aika erilaista jengiä, joten mielipiteet ja tuntemukset jakaantuvat jo senkin puolesta aika lailla.

Katajalle sympatiapisteet pyrkimyksestä rakentaa Karjalan kunnaille koripallokeskusta paikallisyliopiston tuella. 8]

Ehdottomasti Katajan puolella olen. Sais sinne susirajallekki se pantteri patsas joskus mennä.

Kyllähän kaikki merkit viittaavat siihen, että Kataja lopulta vie koko sarjan. Jos niin ei käy, niin uskon kyllä vakaasti Lahden mestaruuteen.

Nyt vain kaikki jälleen lisää toitottamaan ja iskostamaan Lahden pelaajiin sitä varmaa mestaruutta. Takki auki vaan lauantaina Areenalle.

Onkohan muuten Areenalla lauantaina muita kuin lahtelaiset ja Katajan rumpalikaksikko?

Mun pitäisi saada helikopteri määräaikaishuollosta perjantaina ja voisi tullakin. Nyt vaan pitäisi saada takuut siitä, että Kataja alkaa niitä voittoja poimimaan. Voitko Joe taata tämän?

Kyllähän JOE takaa vaikka mitä. Voisinhan minä hakea Haadeksen yksityissuihkarillanikin. Eipä tärisytä niin kuin heppelikoppelissa. Otan toki kuskin mukaan, niin voidaan ottaa yhdet oluset jo tullessa koneessa.

JOEN SUU sanoi:
Kyllähän JOE takaa vaikka mitä. Voisinhan minä hakea Haadeksen yksityissuihkarillanikin. Eipä tärisytä niin kuin heppelikoppelissa. Otan toki kuskin mukaan, niin voidaan ottaa yhdet oluset jo tullessa koneessa.
Mie kiitän ja harkitsen. Kopterissa vaan saa niitä Martineja juotua silleen Bondmaisesti "shaken", pitää vaan lasia kädessä. Ja viimeisetkin paukut nyt siihen kotipeliin; nostihan se Von Munchausenkin itsensä heppoineen suosta omasta ponihännästään pidellen. Ei tämä ole taputeltu, vaikka nyt tekee kipeää.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.