Lähteet näihin kiitos. Tähän tapaan:
Twitteristä bongattua:
Vei aikaa minuutin.
Eikö Karhua kiinnostanut, vai halusiko Järvi itse nimenomaan takaisin pk-seudulle?
Veikkaan et molemmat osui oikeaan.Eikö Karhua kiinnostanut, vai halusiko Järvi itse nimenomaan takaisin pk-seudulle?
Niinhän sen piti olla viime vuonnakin...Tähän päälle pari roolipelaajaa ja pätevät jenkit niin alkaa homma näyttää hyvältä
Niinhän sen piti olla viime vuonnakin...
Missäs noin mainitaan? Korisliiga inside?Ymmärtäiskös Kotti lopettaa....
"Joukkueen monivuotinen sentteri Tuukka Kotti jää myös pois Gullsista. Seura ei ole tarjonnut Kotille jatkosopimusta."
Missäs noin mainitaan? Kotisliiga inside?
Todennäköisesti joutuu lopettamaan jos ei seuraa löydy. Lähteekö kenties divariin vielä, esim Bisonsiin nostamaan heitä, tai muuhun liigaseuraan, esim Honka? Nuo lienevät ne kaksi vaihtoehtoa. Huom, täysin omaa spekulointia.
Höpöhöpö. Korisliigasta löytyy useampi ottaja Kotin tasoiselle sentterille.Missäs noin mainitaan? Kotisliiga inside?
Todennäköisesti joutuu lopettamaan jos ei seuraa löydy. Lähteekö kenties divariin vielä, esim Bisonsiin nostamaan heitä, tai muuhun liigaseuraan, esim Honka? Nuo lienevät ne kaksi vaihtoehtoa. Huom, täysin omaa spekulointia.
Gulls jatkaa hyväksi havaitsemallaan jenkkistrategialla.
Pahoittelen vilpittömästi kommenttiani, mutta näin maallikon näkökulmasta Gulls signaa jälleen kerran jenkin, joka ei oikein ole linjassa Lokkien kotimaisiin. Olen mielelläni väärässä.Oh man. Vuoden tyylikkäin v*ttuilu -palkinto menee tällä kertaa MattHeldmanille Nokian suuntaan.