Vs: Honka 2011-2012 RIP
Hongan taival siis päätyi odotetusti SM-sarjassa. Olen todella pahoillani. Kaikki te, jotka olette arvostelleet seuran johdon toimintaa niin onko käynyt mielessä, että jospa taustalla on vaikka vaikea sairaus tai surullinen perhetapahtuma tms. joka on vaikuttanut asioiden hoitoon. Me emme voi kaikkea tietää. En tiedä minäkään ja siksi taidan jättää tällä kertaa arvostelematta.
Minun veikkaukseni on, että espoolaisia rahamiehiä liityy divari talkoisiin sillä seurauksilla, että Kopio ja Iisalo ainakin jatkavat divarissa. Rahalla saa kaksi todella hyvää jenkki vahvistústa ja nousu on varma. Syrjänen siirtyy syrjään tai siiretään ja akatemiaa valmentaa, joku muu ja se ei ole toivottavasti Pekka. Tietoa ei ole, mutta eikös Kopio jo pelannut jonkun peli Akatemiassa tällä harjoituskaudella? Mielenkiinolla odotan kuinka nopeasti ja millä volymillä Espoossa reagoidaan näihin ikäviin tapahtumiin. Ei siis minun mielikuvissa vaan realimailmassa.
Minusta mahdollisuuksia on kaksi.:
1. Satsataan saman tien niin paljon, että nousu on varma! Tämä osoittaisi, että Espoossa on rahaa ja siellä tehdään mitä halutaan. Toisaalta tässä olisi se pelko, että olisi vaikea saada ihmiset ymmärtään ettei kyseessä ole konkurssiin menneen toiminnan suora jatkumo, vaan täysin uudelta pohajalta lähtevä toiminta. Siinä on työtä, että ihmisille ja sponssoreille yms. saadaan kirkkasettua todellisesta muutoksesta.
2. Mennään tämä kausi omilla junioreilla ja satsataan sitten tosissaan nousuun ensi kaudella. Tehdään ilmeen puhdistus työtä ja kirkastetaan UUDEN Hongan imagoa.
Lopuksi minun täytyy ihmetella kuinka hitaasti emo Honka on tosiaan aloittanut tiedotuksen tulevasta strategiastaan ja imagon puhdistamisestaan. Sillä totuushan valitettavasti on se, että koko Hongan imago kärsi vaikka näin ei pitäisi olla.