Koripallo.com

Honka - ToPo, 5.2.2007 LänsiAuto Arena

Kumpi vie ja kumpi vikisee?

  • Honka

    Ääniä: 26 68,4%
  • ToPo

    Ääniä: 12 31,6%

  • Äänestäjiä
    38
  • Poll closed .
Viestejä
2 819
Honka Fan Clubin raportin mukaan Cummingsin sairasloma jatkuu vielä viikon verran. ToPo:n uusi mies on puolestaan kehissä jo maanantaina.

Mookie Thomas on erinomainen vastus Petskulle "tasonmittausmatsiin." Saapa nähdä, onko tässä paikalliskamppailussa samaa säpinää kuin kuumatunteisissa Kisahallin (95-86 ToPolle) ja Tapiolan (115-97 Hongalle) matseissa.
 
Viestejä
14
Honka-fanina toivon espoolaisten voittavan, mutta Pyrintö-pelin jälkeen on usko hieman hiipunut ja ikuinen pessimisti tullut pintaan. Yliyrittääkö Koponen, täriseekö Matisen käsi taas, katoaako Williamsilta jälleen usko omiin tekemisiinsä? ToPo vie niukasti 4 pinnalla.
 
Viestejä
14
Jos Kimmo ei pelaa ja Matinen uskaltaa heittää heti alusta alkaen, niin Honka vie, mutta jos Jukka katselee sivusta kun Kimmo paiskoo, niinkuin Pyrintöä vastaan kävi niin ToPo vie. Veikkaan 78-89 ToPolle. Thomas nöyryyttää Koposta.
 
Viestejä
174
Mookie pitää oppitunnin Koposelle ja West on ihmeissään mikä tämä pieni ja tumma moottoriturpa onkaan. ;) ;D ;D
 
Viestejä
112
Pitää mennä kattomaan tota peliä, kun on 2 ilmasta lippua sinne. :p
 
Viestejä
1 354
Pablito sanoi:
Mookie pitää oppitunnin Koposelle ja West on ihmeissään mikä tämä pieni ja tumma moottoriturpa onkaan.  ;) ;D ;D

Mä veikkaan että Zitting tulee puskan takaa ja West ostaa Heikin saman tien NBA:han. Kommentti tulee olemaan joko
"He's by far the most talented player we've ever worked with"
tai sitten vaan "Impressive defensive presence. He's the only guy I've seen who can stop Nowitzki. In offense Heikki is probably going to have smaller role at first".
 
Viestejä
1 763
Kyllä on kamalaa katsottavaa Koposen peli ensimmäiset 5 min... Ei taida kestää hermo.. Koko muukin Hongan joukkue on ala-arvoisesti esiintynyt..
 
Viestejä
16 284
Karseeta peliä, hyvän kuvan saa West Suomi-koriksesta. Tulisi lauantaina Joensuu Areenalle, niin näytettäisiin kunnon korista.
 
Viestejä
146
Ei yksistään Koposen peli vaan molempien joukkueiden täyttä sähläystä. Pallo on aivan hukassa, taitaa turhan moni nyt pyrkiä näyttämään NBA taitojaan. Ei sieltä sentään paikkoja aukene tämän pelin perusteella.
 
Viestejä
22
JoKaFan sanoi:
Karseeta peliä, hyvän kuvan saa West Suomi-koriksesta.

Ja taas mietitään mitä muut ajattelevat.. ei siis mitään uutta tässä maassa. Siitä olen tosin yllättynyt, että pallo polttaa muidenkin kuin Koposen käsissä. Koposen hermostuneisuus on varsin ymmärrettävää - jätkä on hei 18v.

edit: Anselmi Vanjoki kruunasi hienosti pelin ekan puoliskon:

Haastattelija: "Tervetuloa"
Vanjoki: "Tervetuloa"

TV-viihdettä parhaimmillaan
 
Viestejä
1 226
haha hyvä toi haastis vanjoelta ;D "TERVETULOA HAASTATTELUUN" "TERVETULOA.. öhöm KIITOS" ;D
 
Viestejä
16 284
MalDavis sanoi:
Ja taas mietitään mitä muut ajattelevat.. ei siis mitään uutta tässä maassa. Siitä olen tosin yllättynyt, että pallo polttaa muidenkin kuin Koposen käsissä. Koposen hermostuneisuus on varsin ymmärrettävää - jätkä on hei 18v.

Minä puhuin joukkueista, en Koposesta. Jännitys hänelle ihan normaalia. Mutta muut kokeneet kehäketut ovat kuin kusi sukassa yhden 68-vuotiaan ukon ja erilaisen miljöön takia.
 
Viestejä
116
Tulis kattoo Pyynikille, alkaa jo tuntua siltä että se on ainut paikka missä osataan pelata korista.
 
Viestejä
786
olematon sanoi:
Ei yksistään Koposen peli vaan molempien joukkueiden täyttä sähläystä. Pallo on aivan hukassa, taitaa turhan moni nyt pyrkiä näyttämään NBA taitojaan. Ei sieltä sentään paikkoja aukene tämän pelin perusteella.
Juurikin näin, enkä nyt jaksa uskoa että Koposellekaan paikka aukeaa mistään vain tämän pelin perusteella.
West nyt varmaan pelimiehenä tietää läsnäolonsa vaikutuksen Koposen peliin ja luulen että Koponen on
kyllä riittävästi hyviä näyttöjä antanut tällä kaudella. Koposen otteluita nyt varmaan löytyy videolta useampia
ja luulen että Westikin näitä videoita ennen tätä ottelua on nähnyt.
 
Viestejä
1 258
Muuriselta kaksi kertaa ensimmäinen vapari ohi ja toinen kylmästi levyn kautta. Pistää naurattamaan! Itseäni ihmetyttää miksei Kimmo lyö näistä takaovileikkauksistaan palloa alaspäin, vaan yrittää jotain ihme veivejä raudan toiselta puolen. Myös Hickeyn skreeneihin on tullut kiinnitetty huomiota jo aiemmin ja suuri osa niistä on omasta mielestäni vääriä. Kyllä Hurrikaani-Tuominen on symppis!

Edit: Sählynpelaajat ja nyrkkeilyvalmentajat helvettiin sieltä lähetyksestä. Näyttäisivät ennemmin lämmittelyä tai jotain peliin liittyvää haastattelua kehiin. Esim. Valavuori haluaisi varmasti ilmaista kantansa johonkin asiaan.
 
Viestejä
4 017
Jontsa sanoi:
Tulis kattoo Pyynikille, alkaa jo tuntua siltä että se on ainut paikka missä osataan pelata korista.

Samoja amerikkalaisia kaveri käy kattomassa joka päivä, vaan parempia.
 
Viestejä
189
Jep, jep. Minä olin aivan varma, että Koposen hermo ei kestä tällaisessa paikassa (miten se voisi kestää?), mutta en myöskään ole yhtään ihmeissäni, että muillakin käsi tärisee kuin autokolarin jäljiltä. Näin suomalaisessa koriksessa aina käy -- yleensä ei tarvita kuin tv-ottelu, niin pallo alkaa tuntua kokeneemmistakin konkareista lämmitetyltä silitysraudalta.

Lisäksi en usko hetkeäkään vakuuttelua siitä, ettei Westin läsnäolo katsomossa ole mielessä. Kamoon, niin kuin amerikan-serkku sanoisi: tämä on lähin mitä suurin osa näistä miehistä tulee koskaan pääsemään NBA:ta ja joka ikinen ukko parketilla haluaisi näyttää parastaan (ja unelmoi vähintään alitajuisesti armottomasta breakout-pelistä, jonka perusteella heidät kiinnitetään 10-päiväisellä sopparilla NBA:han jonkin seuran ollessa vailla juuri sellaista niche-osaamista, jota he voivat tarjota).

On tämä oikeasti vähän nolo näyteikkuna suomalaisesta koriksesta -- huonoa kollektiivista itsetuntoa ja turhaa ruikutusta tai ei.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös