Koripallo.com

Ikä

Viestejä
4
6-7 vuotiaana aloitin ja pidin 9 vuotiaana yhden väli vuoden.. pelaan edelleen
 

jepejpepe

koripallo-A sanoi:
alotin koriksen 8v. :)
mikset voisi alottaa 14 v.
isänikin alotti 15v ja pelasi jo parivuotta myöhemmin maajoukkueessa.

sun isäs olikin n. 210cm pitkä
 

Ballero

Vs: Ikä


Minua patistettiin koriksen pariin jo 9-vuotiaana, koska olin pitkä ikäisekseni. Heittelinkin paljon naapurin koriin ja pidin koriksesta kun pelasimme sitä koulussa. Kuitenkin en halunnut aloittaa korista, enkä ymmärrä vieläkään miksi.. :( Olisi pitänyt, kun niin mahtava laji on ;D
Aloitinkin sitten 12-vuotiaana, ja "rakastuin" siihen ;) Olinkin vähän ajan päästä kehittynyt valtavasti ja saanut paljon hyviä kavereita, pidin heitä parempina ystävinä kuin luokkakavereitani jotka olin tuntenut n. 6 vuotta ( joukkuelaiset olin tuntenut silloin n. ½ vuotta.. ) !!
Edelleen pelaan, ja voin sanoa, että koris kannattaa aloittaa vaikka vanhana vaarina, on niin hyvä laji ;D
 
Viestejä
344
Vs: Ikä

Eikös Tim Duncan harrastanut uintia 15 vuotiaaksi asti, kunnes aloitti koripallon? Duncanilla oli silti urheilijatausta ja raameja etunaan. En tiedä mistä oon saanut tämmösen kuvan, mut korjatkaa jos oon väärässä.

EDIT: Eli joo ja ei. Duncan oli aikaisemmin uimari, mutta hurrikaani Hugo tuli ja tuhosi paikallisen uima-altaan ja pilasi hänen uima-uransa vuonna 1989, joten Tim päätti keskittyä koripalloon. Ja koska Duncan on syntynyt -76, hän oli joko 12 tai 13-vuotias onnettomuuden tahpahtuessa.

"He only began playing basketball in ninth grade when Hurricane Hugo destroyed his local pool and ruined his swimming career in 1989."
by: http://www.usoc.org/26_18029.htm
 

Utelias II

Vs: Ikä

Mites sulla Bass:lla on nyt mennyt? Jatkanut vielä?

Itse aloitin muistaakseni 3lk. eli 10 vuotiaana.
 
Viestejä
1 277
Vs: Ikä

joo vielä pelailen.
 

mig

Vs: Ikä

aloitin 10 vuotiaana. millonkaa ei oo liian möhästä alottaa koris. no jos nyt viilaa oikein, ni ei nyt 99-vuotiaana suosittele, ellei oo niin hyväkuntoinen.
jos aina löytyy hyvä ryhmä johon voi mennä, mene!!
 
Viestejä
7
Vs: Ikä

10 vuotiaana alotin kaks vuot pelannu ja kehittyny nopeest. ehdottomast kannattaa alottaa.
 
Viestejä
1 330
Vs: Ikä

15v tuli tänä kesänä täyteen. En aio alottaa harrastuksena, sen verran on kovaa kyytiä nykyjään jo! Taitanee olla parasta jatkaa noita kirjotushommia. Ja pelailla sitten kesällä. Eihän sitä tiedä, jos sitä vielä joku päivä pelais Tammelan koulun pihassa katukorista, miesten kuntosarjassa... :p valoisat näkymät...
 
Viestejä
19 542
Vs: Ikä

Jatka vaan heti koriksen pelaamista ja vähennä kirjoitushommia! Niin ja muista käydä ulkoilmassakin välillä ja nukkua yöt.

Nukkumatti-JOE
 

-MIGUÉL-

Vs: Ikä

Aloitin pelaamisen 8-vuotiaana. Ei sillä ole väliä minkä ikäisenä aloittaa. Ei ole pakko harrastaa seurassa, voi pelailla kavereiden kanssa ihan muuten vaan. ;)
 
Viestejä
1 330
Vs: Ikä

-MIGUÉL- sanoi:
Aloitin pelaamisen 8-vuotiaana. Ei sillä ole väliä minkä ikäisenä aloittaa. Ei ole pakko harrastaa seurassa, voi pelailla kavereiden kanssa ihan muuten vaan. ;)
Totta. Yksin pelaillessa ei vaan saa kunnolla kehitettyä fyysisyyttä. Puolustus kyllä kehittyy! Se vaan saattaa olla kavereiden kannalta vähän ikävämpi asia, jos sattuu olemaan aggressiivisempaa työskentelyä puolustuksessa :p ;D
 
Viestejä
362
Vs: Ikä

Ite alotin 5-6 vuotiaana. Jos et halua pelata kunnon joukkueessa niin kannattaa aloittaa pelaaminen vaikka jossain harraste porukassa. ;)
 
Viestejä
1 330
Vs: Ikä

Hoopo sanoi:
Ite alotin 5-6 vuotiaana. Jos et halua pelata kunnon joukkueessa niin kannattaa aloittaa pelaaminen vaikka jossain harraste porukassa. ;)
Ei taida löytyä näiltä kulmilta ku prooporukkaa. Sais ite perustaa sellasen harrasteporukan, mutta nou mani. tai siis on, mutta sikana muutaki menoo :D
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös