Koripallo.com

Inhokkipelaajasi NBA:ssa?

Viestejä
2 307
Näin tuota viime yön Pacers-Celticsiä katselleena tuli tällaisen ketjun avaaminen mieleen. Ketkä ovat siis omat inhokkipelaajasi NBA:ssa?

Jayson Tatum: En ole koskaan tykännyt, mutta inho nousi ihan uudelle tasolle viime vuoden All Star -ottelussa. Paskoi koko matsin, kun alkoi jahdata itselleen MVP:tä. Jumalauta, ukko ajaa tyhjää kenttää vastaan lay-upeja kerta toisensa jälkeen - ja sitten juhlii itseään suurena sankarina.

Tuntuu tarvitsevan jatkuvasti, että kaikki kehuvat ja hurraavat ja jotenkin "needy" tyyppi. Kun painoi sen 50 pinnaa 76ersia vastaan, niin kävelee minuutin ympäri kenttää näytellen, että hurratkaa mulle lisää. Tuomareille pitää mussuttaa kaikesta myös, ja vielä överiksi vedettynä. Viime yönäkin ihan normaali kova rike, millä Pacers esti layupin, niin piti näytellä että häntä kuristettiin kurkusta.

Lisäksi nyppii vastaan tapa, miten on omasta taaperopojastaan rakentanut jonkun julkkiksen. Kantaa mukaan joka haastikseen ja kameran eteen. Arvostan paljon enemmän esim. Markkasen tapaa, että omia lapsia ei tuoda esille lainkaan. Saattaa pojallakin olla erilaiset ajatukset teini-ikäisenä, että olisiko halunnut olla linssiluteena joka hetki.

Draymond Green: Väkivaltarikollinen.

Mo Wagner: Keskijakaus ja jatkuva mussutus.
 
Viestejä
419
Hyvä Susi! Tällainen ketju on hyvä idea! ja mahtavan hyviä inhokkeja jo keksitkin! Itse haluaisin tykätä Draymond Greenistä, sen rooli dubseissa on makee, ja se täyttää paikkansa niin hyvin... mutta sitten, juuri kun Draymondin pahimmat kolttoset uhkaa unohtua mielestä, se tekee taas kentällä jotakin käsittämättömän älytöntä ja vaarallista. Jumalauta aikuinen mies, joka tuntuu monissa yhteyksissä ihan fiksultakin, jotain kummaa sille siellä kentällä tapahtuu päässä, liian usein.

Pitää vähän miettiä omia ehdokkaita.
 
Viestejä
1 865
Luka Doncic

Ekana tuli tämä mieleen. Vitsillä hyppäsin vihaajien joukkoon silloin joskus, vihasta tullut totta. Liikaa faneja (Suomessa), joten Luka on koripalloilun Nickelback, Juha Tapio, Arttu Wiskari.


Mut jos tässä tulis joskus pelejäkin katsottua niin ehkä vois keksiä jonku muun nimen tänne.
 
Viestejä
134
Harden. Hänessä kulminoituu kaikki se, mikä "Olen joukkuettani suurempi ja tärkeämpi" -tyypeissä on vialla. Luka on valitettavasti muuttunut myös tähän suuntaan, mutta ei ole edes Hardenin kanssa samassa sarjassa, tuskin edes yhtä sarjaa alempana. Tatum voisi tulla hyvänä kakkosena, mutten ole Celticsin pelejä katsonut, niin olen säästynyt tältä.

Embiid. Pelityylillisesti ei ole missään nimessä samanlainen syöpä, kuin Harden, mutta koittaa paikata tätä persoonallaan, ja valitettavasti onnistuu siinä.

Draymond samoista syistä, kuin mainittu. Samaan voi laittaa myös Zazan, muttei taida enää onneksi pelata.
 
Viestejä
2 307
Itseäni eivät nuo pallon halaajat, pompottelijat ja chuckaajat niin jaksa ärsyttää. Koska tuntuisi, että silloin ei saisi muuta tehdäkään kuin ärsyyntyä, kun niitä on tietysti joka jengissä. On se sitten Luka, Clarkson tai kuka tahansa niistä kymmenistä pallorohmu-takureista, niin se nyt vaan on osa NBA:ta - tai ainakin näin olen sen hyväksynyt ja itselleni ajatellut.

Hardenin kohdalla ärsytystä laskee se, että mies on saanut mitä ansaitsee: eli ei yhtään mitään. Henkilökohtaisia palkintoja ja glooriaa toki, mutta ei joukkuemenestystä (eikä tule tälläkään kaudella).
 
Viestejä
1 416
Karl-Anthony Towns. Pääsyy: Naama aina norsun vitulla itkemässä ja veltto kasa sitä itseään pakissa. Eikä kovin kummonen pelaaja sitten kun pitäisi oikeasti suorittaa . Lisänä vielä että mielestään kovakin hahmo, mutta tosi paikan tullen vellit housussa takarivissä, vaikka esim. kun Draymond hoiteli Gobertia. Onneksi rangaistukseksi kaikesta on Butlerin Jimmy, tuo hieno mies, käynyt huhujen tuuppaamassa KATin tyttöystävää aikoinaan.

PatBev ikuisine "too small"-merkkeineen myös mutta sen verran last season-hahmo, ettei ansaitse huomiota.
 
Viestejä
4 072
Ekana tuli tämä mieleen. Vitsillä hyppäsin vihaajien joukkoon silloin joskus, vihasta tullut totta. Liikaa faneja (Suomessa), joten Luka on koripalloilun Nickelback, Juha Tapio, Arttu Wiskari.


Mut jos tässä tulis joskus pelejäkin katsottua niin ehkä vois keksiä jonku muun nimen tänne.

Nickelback, Juha Tapio ja Arttu Wiskari kieltämättä hyvä vertaus.

Korvat vuotaa verta.
 

Vt

Viestejä
68
Chris Paul jo clippersin aikoihin jatkuva valitus tuomareille. Lisäksi floppailu ja kaikenlainen ylimääräinen likaiset hommat mitä tekee kentällä. Toinen ei ole pelaaja vaan gm eli Daryl Morey jatkuva nillitys kaikesta niinkuin viimeisin Mvp kisa jossa väitti Boston median olevan embiidiä vastaan + kaikki nämä "tuomari investigationit" hävittyjen playoff pelien jälkeen.
 
Viestejä
461
Olen yllättynyt ettei kukaan ole maininnut Dillon Brooksia. Itseäni ärsyttää pelkästään jo kaverin naama, puhumattakaan siitä, että tyypin elekieli on kun jollain superstaralla.

Lisäksi Jordan Poole on alkanut ärsyttämään. "Turpa kii, tää on mun jengi" ja jotain 3/20 tauluun joka pelissä. Hohhoijaa.
 
Viestejä
30
Olen yllättynyt ettei kukaan ole maininnut Dillon Brooksia. Itseäni ärsyttää pelkästään jo kaverin naama, puhumattakaan siitä, että tyypin elekieli on kun jollain superstaralla.

Lisäksi Jordan Poole on alkanut ärsyttämään. "Turpa kii, tää on mun jengi" ja jotain 3/20 tauluun joka pelissä. Hohhoijaa.
Sanokaa mitä sanotte mutta Dillon Brooks on top 5 puolustaja nba:ssa
 
Viestejä
52
Brooks olisi ollut hyvä ehdokas vielä viime kaudella, mutta tuntuu että mies koki jonkun asteen heräämisen maajoukkuekesän aikana, ja nyt pelaaminen paljon fiksumpaa Houstonissa: 1. Ei enää samanlainen katastrofi hyökkäyspäässä, ja 2. Kuten Mozza mainitsi, niin onhan mies pallollisten takamiesten/laiturien puolustamisessa liigan eliittiä.
Kentän ulkopuoliset kepposet sitten erikseen.

Omat inhokkini: CP3, Mo Wagner ja jollakin asteella myös Kyle Kuzma.
Paulin & Wagnerin sikailut (polviin syöksymiset jne.) ja muut kyseenalaiset temput eivät vaan kuulu koripallokentälle.
 
Viestejä
532
Sanokaa mitä sanotte mutta Dillon Brooks on top 5 puolustaja nba:ssa
Kyllä.

Ja hän pyrkii olemaan ärsyttävä. Ja on stara siinä hommassa. Jostain syystä itseäni ei kyllä ärsytä tällaiset tarkoituksella ärsyttävinä esiintyvät pelaajat (esim. Dillon tai Draymond), on ihan viihteellistä seurata kuinka onnistuvat horjuttamaan vastustajan keskittymistä itse asiaan
 
Viestejä
532
Mitä inhokkipelaajiin tulee, niin jo aiemmin ääniä saanut KAT on kyllä varmasti omassa top-3:ssa. Yksi vastenmielisimmistä mieleen syöpyneistä hetkistä on n. 5 sekuntia lähikuvaa KAT:sta tuomarin vihellyksen jälkeen, missä mies hokee teinityttö-ilmeellä OMG, OMG, OMG!
 
Viestejä
250
Dillon Brooksin viihdyttävyys on myös sitä, että pappa-LeBron hiljentää kukkoilijan täysin jonkun lesoilun jälkeen. Ulkonäköön ei saisi mennä, mutta onhan Brooksin todella ärsyttävä naamataulu kanssa vain plussaa.
 
Viestejä
1 416
Aamulla muistui mieleen että kyllä Kyrie kuuluu kaikkine pelin ulkopuolisine touhuineen itseoikeutetusti tähän ketjuun. Sinällään sääli koska huippua pelimiehenä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös