Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Kyllä ja ei. Siis hiljaisuutta havaittavissa, mutta eihän tässä satavarmasti ihan selvä olla. Muutaman öltsikän olen nautiskellen ottanut raskaan työviikon jälkeen.

Pitää olla Haadesi hieman kärsivällisyyttä.

Itse töiden jälkeen vetäisin tirsat ja sitten, yksin kun kotona olen ( eukko taas koko viikonlopun iltavuorossa ), menin polttamaan laavun. Siis tulipesään pistin tulet. Lohen loimotin ja siinä meni öpaut puolitoista tuntia.

Nuorin poikakin eukkoineen kävi ja " ukin oma pojanpoikakin ". pitihän siinä hiukka kottikärrillä kaverille kyytiä antaa ja laavun tulipesään puita yhdessä nakella. Puhumattakaan kiikuttamisesta.

On tässä ollut kaikenlaista ohjelmaa ja kun vielä puitakin pinosin, niin eihän tässä mitään koneita olla ja koko ajan täällä ehditä päivystää. Toisin, kun jotkut lautturit, joilla ei ole muuta tekemistä, kun yli virran soudella taplettiensa kanssa....

Palaan vielä. Pysykää kanavalla. Missä partaluolamies?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kärsivällisyyttä? Mun viestien väliä oli lähes 9 tuntia. Nyt muuten olen samassa paikassa Ollin ja Tepan kanssa, parit kekkerit samassa paikassa. Tai kahden lapsenlapsensa kekkerit siis meinaan. Tässä on päällä pieni näpyttelytauko, kohta takaisin mässyttämään kaakkua.

Palaan myös.
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Kerro terkkuja Ollille, Tepalle, Rikulle ja kumppaneille.

Palataan, jos allah suo.

Ps. Mie meen kattomaan rillimökki. Pistin tulille senkin. Rillailen eukolle valmiiksi herkut, kun tule iltavuorosta. Ostin muuten tänään Karelian lihajalosteelta possukuutioita ja hirvikuutioita. pitänee tehdä Honkalammen paistii sunnuntaina....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Unohdin sitten kirjautua ulos edellisen viestin jälkeen, aina ei vaan onnistu. Sanon terveiset sunnuntaina, Rikun kuopuksella on konfirmaatio silloin.

Nyt takaisin tähän iltaan ja wimiin: huhuu? Onko siellä ketään? Toisaalta missäs muut (ei kuitenkaan nelijalkaiset muut) on? Ei kai jiiri kamppaile taas Macin kanssa? Veke, Kunkku, Tan3li, J&J? Joku?
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Mäkki on selätetty. Johto oli irti kovalevystä ja välillä yhteytti, välillä sitten taas ei.

Kynttilät on laitettu palamaan, sillä kohta menee kuitenkin sähköt. On nimittäin täällä maaseudulla mäen päällä sellainen vinkka, ettei paremmasta, eikä pahemmastakaan väliä.
 
Viestejä
1 734
Vs: JOEN SUU

Täsä mää oon.

Viikon ajan vaivannut flunssatauti alkaa olla voitettu, mutta työpäivän jälkeen puheääni kuulostaa krapulaiselta Matikaisen Penalta. Vai olisikohan se naisista seksikään kuuloinen? Jos tästä lähtisi Utra Pubiin tarinaa iskemään?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Krapulainen Matikaisen Pena? Huh. Siis ääni. Vai oli jiirillä johto irti, en olisi moista heti arvannut. Mutta hyvä, että löytyi. Olitko muuten yhdessä tapahtumassa? Aika tyly lopputulos näköjään.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jepjep. Anyways, ilta puksuttaa eteenpäin. Missäs muualla päin maata myrskyää kuin jiirin suunnalla? Jyväskylästä taisi ainakin tulla jotain rapsaa uutisissa, mutten oikein keskittynyt lähetykseen.

Mahtaa maahantulijoilla olla fiilistä pimeässä myrskyssä pohjoisessa maassa ja oliko viikonloppuna tulossa luntakin jonnekin?

Wimi?
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Konnunsuo on tuossa muutaman kilometrin päässä peltojen keskellä. Siellä on tuulella tilaa ottaa vauhtia kohti tp-hakijoiden telttoja. Voi olla maailmanlopun tunnelma.
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Tuossa kun alkuillasta laavulla lohta loimutin, niin kattelin, että kaatuuko naapurissa olevan leikkikentän isot männyt päälle.

Melkoinen myrsky oli, mutta ei meillä pelätä. jos allah niin päätää, että viimeinen hetki on puun alle jääminen, niin suotakonn se hänelle niin.

Sitten noista turvapaikanhakijoista.

Perkele! Ei kelpaa ruoka nuorille miehille, joilla on älykännykät kourissa. Ei kaurapuuro, eikä ruisleipä. Jossain olivat jätesäkillisiä ruispaloja pistäneen roskiin, saakeli.

Sen vaan sanon, että, jos minä olisin siellä niitten vastaanottopisteissä, niin samantien pistäisin takaisin, jos ei meidän ruoka kelpaa.

Eikä kuulemmä nukkumapaikatkaan ole olleet tyydyttävät. Hyi hitto!

Siellä aavikoilla, joissa lehmänpaskasta on majat tehty ja jugurtit ravistellaan kamelin mahalaukuista tehdyillä huljuttimilla ja akat paskaisilla käsillä leipoo jotain vehnärieskaa, niin ne nuoret miehet vielä ilkeää valittaa meidän ruuista.

Minä en armoa annna moisille. Menköön sotimaan niitä isiksiä vastaan ja puolustakoot kotia, isänmaata ja uskontoaan, mutta jos täällä meinaavat oleilla viikkoa pitempään, niin turvat tukkoon.

Kassarat kätteen ja risusavottaan ne isomahaiset kännykkäjätkät. Ruppee kaurapuuro ja ruisleipä maistummaan. Kyllä jämti on niin, saakutti!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Saksassakin on kuulemma joku porukka marissut ruuasta, majoituksesta ja muusta, ihme meininkiä. Ja kuten täällä, niin pieni vähemmistö ulisee kaikesta.

Millähän tänne saataisiin kaikki tulijat niitä oikeasti apua tarvitsevia? Jos naiset lapsineen tulisivat ensin ja sitten perheiden miehet perästä?
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

En minä mitään ole seonnut. Se vaan on niin, että kun katselee niitä älypuhelinjätkiä, jotka tulevat tänne paijjattaviksi, niin pahhaa tekkee, kun ei asiat täällä ole kunnossa heidän mielestään.. Vastaanottorahaakin jaetaan. Ei minulle ole koskaan mitään " vastaanottorahaa " annettu. Aina on vastaanotolla veloitettu. Missä muuten niitten eukot ja lapset?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Love, peace and harmony! Kahteen tuntiin ei ole tullut yhtään meiliä, jokohan tässä saisi viikonlopun käyntiin 8]?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

All right, eiköhän tämä ilta ole tässä, on aika levolle, siispä öitä ja huomiseen!
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Hieno päivähän tämä.

Ja kun ei tuolla metsässä näkynyt maahanmuuttajia, romaaneja eikä muitakaan hyviä veronmaksajia, niin minä olin jo kolome tuntii. Söin ja otin ruokalevon. Nyt lähden ulos pinnoomaan.

Vaan olipa puita mennyt nurin Jyrissä. Juuri sieltä, mistä oli harvennettu, niin kymmenittäin oli tuulenkaatoja.
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Seittemän tuntii puusavottaa ja vielä vapaapäivänä. No eihän sitä tämmöisenä kreikkalaisena veistoksena pysyisikään, ellei ruumiillista työtä tee...

Saapi siihen lähtee moni nuorempi kloppi ja hyytyy varmasti ennen minua.

Omakehumisosio on nyt melko täysi jo. Pittäisiköhän alkaa kehua muita?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mä voin kehua sua. Mulla on muutamia pienoismalleja kreikkalaisista veistoksista matkoilta ostettuna ja ne ovat vähän muotopuolia. Puuttuu käsi, tai käsiä, nenää, jalkaterää.

Sulla on spitaali?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös