Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Tänään varmaan pitää avata telkkari pitkästä aikaan .
Johan Falkin uudet jaksot alkaa.

Nyt on hieno sadepäivä lähden katsomaan onko metsässä kantarelleijä ja muita syötäviä sieniä .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jees, melkoisen kostea ja harmaa päivä tänään. Mutta ei anneta sen häiritä eloa enempää, kuin on tarpeellista.

Vai että uudet Falkit alkaa? Hyvä tietää.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Minä avaan tänään uudet Farkut ja todennäköisesti uuden kertakäyttösadetakinkin......

Kolmen maissa lähdetään kartsalle. Ensin syömään jonnekin ja sitten hyvin kylläisinä sinne musiikkia kuuntelemaan ja nauttimaan.....

Onkohan siellä muuten A-oikeudet? Airiskoffeeta kun kylymällä ja satteisella ilimalla tekkee mieli.

Vai on wimikin kotona sieltä Lapin tungoksesta ja ihmishälinästä. Hyvä niin. On aikaa rauhoittua hieman.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Jonkun se on kesälläkin töitä tehtävä ei auta lomailla kesällä kaikki yhtä aikaa . Saadaan suomi nousuun .
Minä lomaillen sitten syksyllä . Nyt pitää lähtee tien päälle tyttären autosta meni ilmat renkaasta . Minä osaan korjata
Josku olen tehny niitäkin hommii.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Minä olen enemmänkin pistellyt ilmoja pihalle.....

Mutta ossaan minäkin sellaisen vaahtopullon tyhjentää renkaaseen.

Minä olen tehnyt töitä jo viisikymmentä vuotta ja Suomi se vaan on samalla paikalla. Toki hyvä ettei olekaan noussut mihinkään. On tässäkin paikassa tarpeeksi, talvella kärvistellä....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Hyvä vaan että töitä tehdään, vaikkei se tämän maan alavireistä sukellusta tunnukaan auttavan. Minä makselin äsken läjän laskuja, mikä ei sekään ole kansantalouden kiertokulun kannalta huono asia. Vaikkei se tämän maan alavireistä sukellusta tunnukaan auttavan.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Katselin tuossa ohjelmatietojen mukaan naisten tennisfinaalia (siitähän täällä saa kirjoitella). Molemmilla puolilla oli kentällä viisikollinen hieman karvaisempia ja mailattomia taistelijoita kamppailemassa isosta nahkaisesta tennispallosta.

Jostain kummasta syystä pelivälinettä ei yritetty saada verkon yli, vaan sen läpi neuloksen keskeltä olevasta reiästä. Niin ne säännöt ja peli on muuttunut vuosien varrella.

Tässä naisten tennisfinaalissa oli hienosti huomioitu myös mahdolliset väsymystilat ja muut, molemmilla puolilla oli useampia vaihtonaismiehiä jatkuvassa valmiudessa. Tunnelma oli hieno, yleisö sai kerrankin pitää ääntä mielin määrin ilman tuomareiden nuhteita.

Huomiona, että nykyisin ei tarvitse enää pelata hameessa ja kukaan ei käyttänyt niitä ärsyttäviä pantalippiksiä, tai mitä lie.

Huikea kamppailu päättyi kahden tie breakin jälkeen Argentiinan edustajanjien voittoon. Tykkäsin!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Aamun vedenpaisumuksen jälkeen on ollut hieno keli. Toki pakko tunnustaa, että päivä on mennyt enempi tekemättä mitään, jos töllön töllöttämistä ei tekemiseksi lasketa.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Ja näin kääntyi päivä iltaan, viikonloppu määränpäähänsä, kulunut viikko täyttymykseensä. Ei ollut huono taival, jos ei loisteliaskaan. Jäävät tapahtuneet tuokiot muistojen harmaaseen hämärään, unohtuvatko nuo vai jäävät elämään omaa tarinaansa?

Kenties, kuka tietää?

Tämä on kuitenkin tässä, end of story. Huomenna sivu kääntyy, on maanantai ja lähdetään liikkeelle kohti tuntematonta. Onko edessä yllätyksiä, tuttuja asioita, iloa vai surua?

Mikä ei muutu, se pysyy.

Näihin hajatelmiin lopettelen suunnaten seuraavaan polun haaraan, tai mutkaan, notkelmaan. Vaeltaja löytää vastauksen edestään, älköön kuitenkaan lepoa laiminlyöden. Siispä öitä jo nyt, on aika vastaanottaa syvenevä ilta siltana yön saarelle, unen valtakuntaan tutkimattomaan.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jos otsikon mukaan miehet tienaavat keskimäärin tonnin naisia enemmän yksityisellä sektorilla ja tarkentavassa jutussa eroa on 823,00€; niin mietityttää, mitä kumman pyöristyssääntöä Maikkari käyttää?

Kyllähän tuollaisella 177,00€ (todellisella summien erotuksella) jotain tekisi, vaikka "toimittajalla" lieneekin ollut käytössä se kuuluisa Ihan Sama-oppikirja, jota monet ovat opiskelleet.

Jälleen mietityttää, että jos ei pääse mihinkään opiskelemaan / saa töitä, niin onko silloin vaihtoehtona monet toimittajan pestit? Näitä "mä nyt tässä vähän näppäilen jotain stoorii" uutisointeja näkee tämän tästä.

Edit: kirotusvihre.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Hei miksi kukaan ei eilen muistuttanut, että tänään on perjantai. Ihan meinasi ohi mennä.

Pikkuisen vielä kävin puusavotassa ja pojanpoika tuli yökylään. Äsken rillattiin muutama nakki hänen kanssaan. Pitäähän lapsenlapset opettaa rillimestariksi kuten ukkinsakin.

Vaan ei ole suomalaisista enää pitkän matkan kävelijöiksi. Kaukopartiokaverit veti helposti tuollaiset viisikymppiset ja vieläpä monenkymmenen kilon reppu selässä. No ihan vähän pervitiininappeja ottivat. Mutta napeillahan nämä nykyisetkin....

Napeista puheenollen, niin kun katseli eilen kuulantyöntäjäjätkiä, niin ei helkkari kaurapuurolla eikä ruisleivällä tuollaisia voi tulla.

No naiskolffarit varmaan on puhtaita? Eikö? Ja osa on ihan nättejäkin.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

JOEN SUU sanoi:
Hei miksi kukaan ei eilen muistuttanut, että tänään on perjantai. Ihan meinasi ohi mennä.
Sori siitä, oli muuta puuhaa.

Ja sitä paitsi sä olet tavannut muistuttaa torstaisin seuraavan päivän olevan perjantai. Mä olen keskittynyt enemmän itse asiaan, tosin enpä tänään ole sitä syystä tai toisesta julistellut, ehkä jopa ilman mitään syytä. Vielä.

On perjantai 8]!

Ja eteenpäin. Lohimedaljonkeja tuli vaihteeksi syöpöteltyä. Eihän se maku siitä toiseksi muutu, mutta (esteettinen) vaihtelu virkistää. Nam joka tapauksessa.

Sitten pauselle epämääräiseksi toviksi, viiden renkaan kisojen ääreen takaisin.
 
Viestejä
1 597
Vs: JOEN SUU

Juuri katsoin 10 uutisen kevennyksestä miehestä, joka rakentaa rakennuksia klapeista. Mahtavia rakennuksia. Kehykset ja täytetty vapailta osin klapeilla. Joelta menisi muutama kymmenen vuotta täyttää pari kirkkoa klapeilla. Grillikatoskin olisi mahtava, jos olisi tehty klapeista. Tai siis täytetty klapeilla seinät ja katto. Helppo grilltata kun ottaiis sieltä mistä rakennus ei romahda.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Meikäläisen tekemät klapipinot on kuin monumentaalisia taideteoksia. Tervetuloa vaan tutustumaan!

Kohta lähdetään tytön luo brunssille.

Vettä satelee.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Jaa että siellä wimi esiintyy. No hyvä on.

Sadekin lakkasi. Kirkastuu. Toivottavasti huomenna on jo aurinkopäivä, niin kuin ennusteet lupasivat. Ihan hellettä olisi tiedossa.

Viimeiset klapit pitäisi pinota.

Nyt saunaan.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

;DTääkin tuli nähtyksi VALVOJAT kysyi multa wimi kuin monta rajanapuuri meillä on . Poisti mun viestin :)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös