Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 541
Kavin juuri lekurissa. Sanoi, että jos aamulla herään, niin todennäköisesti herään vielä seuraavinakin aamuina, ellei suunta mene pahempaan....

Perjantaita vaan kaikille lääkäreille, puoskareille, shamaaneille, poppamiehille ja noidille!
 
Viestejä
19 541
Pistelin äsken ääntä kohti HL:mon lihapiirakan KLJ:een kahdella nakilla. Näläkä livahti tiehensä noppeesti kuin telekkä pöntöstä.
 
Viestejä
242
Perjantain nostalgia pläjäys.
PIENI MIES, sua kauan ihmettelin,
PIENI MIES, sinuun katsoin säälien,
PIENI MIES, sua viimein ymmärsin,
PIENI MIES, sinun toivon kasvavan,
PIENI MIES, PIENI MIES, PIENI MIES.
 
Viestejä
1 596
3 viikkoa hotellielämää takana. Tämä alkaa olla jo pikkuisen koti. Hohto on kaikonnut. Olen keksinyt erinomaisia syitä miksi en aja enää polkupyörällä 6 km matkaa, kun ennen ajoin 4 km. Lopun ylämäki on syynä, joskus vesisade, joskus aamukylmä, joskus kauppaostokset jne. Ihminen on kyllä kekseliäs keksimään tekosyitä. Emäntä on vain urhoollisesti aina polkenut kaupunkiin.

Nyt viimeinen viikko alkaa. Maanantaina kuitenkin mestarikeilaaja pelaaja yrittää voittaa 300 euron voittopalkintoa. Lukekaa tiistain tai keskiviikon Karjalainen tarkkaan. Tulen antamaan jäätäviä lausuntoja. Kiitospuheessani tulen mainitsemaan myös teidät hyvät kp-komin ystävät. Ilman teitä en olisi onnistunut.

Jos epäonnistun, tulen kuitenkin muistamaan teitä.
 
Viestejä
1 596
Miten ihmeessä voitte vielä uida meressä. Kylmää. Ja ... menee kurttuun. <mutta Wimi se vain porskuttaa.. Mahtavaa. Pimeää, sauna ja kuuma nainen. Voiko enempää toivoa. Tietysti makkarat kiukaalla
 
Viestejä
5 339
Ja oli kaloja . Totta hitossa voi oman Lammen omistaa. Jos itse sen olen kaivannut .no oli kaivinkone jolle annoin löpöö. Ja hän oli tyytyväinen.ja lampi on mun pihalla tynnyrisaunan
 
Viestejä
19 541
Venemiehenä wimi on varmaan rakentanut tynnyrisaunan ponttoonien päälle ja lampeen....?

Mutta sitten tärkeisiin asioihin. Ne valtion virkamiehet ottivat taas meikäläisen selkänahasta omat palkankorotuksensa. Olen nimittäin maksanut pieneläkkeestäni niitten hunsvottien määräämän veroprosentin mukaan liian vähän ja lisäveroa tiedossa. Ei ne sitäkään osanneet oikein laskea, lierot!

Ei voi muuta sanoa, kun että ottaa päähän. Jos syylliset tietäisin ja tavoittaisin, niin raipaniskuja olisi tiedossa ja paljon....
 
Viestejä
5 339
Joe tein näin . Kuiva kesä . kaikki kaivot oli tyhjillään . Oli heinäkuu. Minä ja naapuri päätettiin kaivetaan pois toi perunapelto . kaikki piti meitä hulluina . niin pidettiin päää ja kaivettiin .5m+30m alue .Nyt on vettä 3.5m syvässä kohtaa ..Ja sen jälkeen tein tynnyrisaunan .tai alun ostin . Jatkoin sen puolet lisää . Sen tein itse . Ja se on kärryn päällä .
 
Viestejä
19 541
Elä wimi välitä. Meitä keksijöitä ja edelläkävijöitä on aina pidetty hulluina.....

Privat oli mennyt jotenkin lukkoon, mutta kyllä se eukko on Päivi.
 
Viestejä
19 541
Auki on privaatti. Taisin vaan hölmöillä ihan itse, kuten niin monella muulla aina on tapana....

Kyllä on taas ollut kiire päivä. On ollut kaikenlaista nakertamista, rakentamista, pakertamista ja vässäämistä. Ja vielä sähläämistä, hösläämistä ja tuhraamista. Enkä ole oikein mittään aikaansaanut. No muutaman elukan sentään. Suden....

Mutta nyt päätin, että vietän loppupäivän pelkästään eläkeläiselämää.

Heja Sverige! Eiku...
 
Viestejä
19 541
Viime yönä taas kuumetta 38,5. Kävin taas äsken lääkärissä. Mittään kummempaa vikkaa ei kuulemma miehessä ole, sanoi nuori ja nätti naislääkäri.

Eli pittää vaan kärvistellä. Kuulemma voin parantua vielä melkein entiselleni.....
 
Viestejä
1 596
No nyt on kotiuduttu. Jääkaappi oli tyhä, mutta nyt on taas täynnä olutta. Ruokaakin kävin hiukan hakemassa. Onneksi emäntä kerkisi siivota jo päivällä, niin pääsin puhtaaseen kämppään.

Joutuu taas pyöräilemään, kun matka keskustaan lyhenee huomattavasti. No eipä tuo haittaa, kun huomenna pääsee etkoille Gaudeen.

Ja jälleen pukkaa keilailussa finaalipaikkaa. Tosin joutuu vielä 4 viikkoa odottamaan finaalipäivää.

Töissä naiset aina kysyy minulta, jos muut ei osaa vastata. Tänäänkin neuvoin, missä kuumemittari on.
 
Viestejä
19 541
No minä ainakin tiedän, missä se kuumemittari on. Kainalossahan tuo lähes aina on.

Nytkin mittasin ja 38 oli. Eipä tässä taida tulla enää kunnon eläjää, vaan allah vie...

Eipä tässä sen puoleen hyvä häviä.....

Mutta tässä on muita lieveilmiöitä paljon. Ei maistu olut eikä lonkero. Väsyttää ja muutenkin on paska olo. Joka paikaa särkee.
 

42

Viestejä
3 365
Pitää vaan muistaa, että jos edellinen käyttäjä on takapuolesta kuumetta koetellut, niin ei sitten saa sitä seuraavaksi kielen alle laittaa. :p
 
Viestejä
19 541
Mitähän maailman kenkä-ja vaateteollisuudessa tapahtuisi, jos urheilu ja kaikki ns. urheilu, kuten keilaus, pesäpallo, golffi, frispii ja mitä niitä jonniinjoutavia harrastuksia on, kiellettäisiin tai muuten vaan into moisiin kotkotuksiin lopahtaisi?

Taitaisi maailma tehdä oikein kunnon konkan. Nythän jokaisella lajilla pitää olla oma vaatetus ja kengät. Keilailussakin.

No ainahan on tehtaiden mahdollisuus siirtyä " kiinalaismalleihin " Vain yhdenlaisia pukuja ja kenkiä, sekä tietenkin yhdenmallisia polkupyöriä alkaisivat valmistaa....

Eli JOE ratkaisi tämänkin ongelman, joka on vaivannut itseäni jo jonkin aikaa. Eläkkeellä kun on aikaa mietiskellä ja kehittääkin vielä ongelmnratkaisukykyä näin vanhemmallakin iällä.

Elikkä, jos jollakulla on sellaisia ongelmia, joihin ei itse osaa ratkaisua keksiä ja homma jää harmittamaan, niin eikun vaan rohkeasti sormet näppäimistölle ja minulta neuvoa kysymään.

En edes veloita mitään.

Tietoniekka-JOE, kaikkien alojen asiantuntija
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös