Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 356
Gyltöö jos kertoo kellekään. Kuka niitä sotilaita liikuttaa sumussa tai myrkyssä .saaren tai toiseen . Wimi kuskaa .
 
Viestejä
1 600
Minähän olen melkein upseerimies eli hienon käytöksen ansiosta minusta tuli kersantti. Olin krh-komppaniassa. Olihan se melkoista ja raskasta, mutta hyväkuntoisena olin ihan huippumiehiä, Siitä ajasta on kyllä tullut 30 kg lisää, Toki suoritukseni olivat myös huippuluokkaa.

Ainut mitä en koskaan oppinut oli suunnistaminen. Onneksi osasin kieltäytyä monesta suunnistustehtävästä. Aina kun jouduin suunnistamaan ryhmäni puolesta, mentiin kauas oikeasta paikasta. Nykyisin annan emännälle suosiolla tehtäväksi kertoa missä olemme ja minne menemme.
 
Viestejä
19 563
Jaa että kaima on ollut pioneeri korialta.

Minä taas olin koria pioneeri....ennenkuin aloin titariksi.

Minulla kun oli niitä natsoja kertausharjoituksissa kiinnitettävä kauluksiin satoja, aina ylikessuksi asti, niin pyysin, että korottavat arvoni vääpeliksi....Näin tekivätkin varmaan säälistä. Sitten oli helpompi homma arvonsa osoittaa ja ehti metsiinkin muiden mukaan ajoissa.....
 
Viestejä
5 356
Joe elä sekoita Loirin tarina sinuun . kyllä sinusta sais kirjan. Ja kaikista
No et ole niin sanonutkaan . Mutta me kaikki vanhenutaan . meillä takaseinä näkyy . Meidän porukka ei ikinä tiedä mitä tekevät . Vaikka ollaan näin paljon nähty . Haades ei tule takaisin . miksi ... ... Kukaan ei osta saabia . Haades ostaa .
 
Viestejä
1 600
Mulla alkoi nyt kahden päivän juhlinta. Huomenna samaan aikaan nostelen pyttyä. Tarkkailkaa sosiaalista mediaa ja pääuutisia. Tulen antamaan arvokkaita lausuntoja.
 
Viestejä
292
Ja niinhän se onkin. Mitä enemmän juon, niin sitä enemmän saan panteista rahhaa....hahhaa![/QUOTE]

Säästökuurilla tässä ollaan itse kukinkin vai olisiko kukanenkin?
Minäkin juon potkurini kauniiksi ja säästän sen maalauksessa. Eroottinen suhteemme on voimissaan. Mitä nyt tikapuut on potkurille pikkasen mustis.
PS. ”kukinkin” enhän minä vielä kuki kun olen vasta kolmetoista.
 
Viestejä
544
Wimi, Gyltö tuttu, velipoika taannoin töissä siellä, tuli vietettyä juhanus siellä linnakkeella ja olihan se mielenkiintoinen reissu lauttamatkoineen juhanusaattona, minä kuskina 127 Fiatilla ja emäntä+ velipoika veti lahenerikoista.

Myöhemmin kävin siellä työreissulla parikin kertaa,
 
Viestejä
1 600
Nyt loppu juhliminen. Koska emäntä oli mukana ei tullut mitään sanomista. Oli muuten Motonetin omistaja höyli, kun avasi piikin ravintolassa kaikille tunnin ajaksi. No sehän johti siihen että ulkoa marssi porukkaa sisään.
 
Viestejä
5 356
Minä klappeja pinonut nättiin pinoon liiteriin että voi talvella poltaa. Uinu olen ja saunonut. Ja ryypännyt .oli kesäloma . Sieniä sikana.
 
Viestejä
359
Minä klappeja pinonut nättiin pinoon liiteriin että voi talvella poltaa. Uinu olen ja saunonut. Ja ryypännyt .oli kesäloma . Sieniä sikana.
Minä taas oon harrastanu vaan penkkiurheilua. En ole ees ryypänny. Ja huomenta itse kullekin.
 
Viestejä
1 600
Meikäläinen on ollut viikon hotelli Juliessa ja vielä nautiskelen 3 viikkoa.

Eikä ole ajettu emännän toimesta mieron tielle vaan kylppäriremontti, joten täällä paossa. Ihan kuin olisi lomalla. Juuri otin aamupalan jälkeen Jägermeisteria, koska eihän sitä tiedä mitä nämä ulkomaan ruoat sisältää. Normaalistihan hotellihuoneessa levittelen tavarat ympäri, mutta se tapa loppui heti alkuunsa, kun emäntä määräsi tarkast paikat minne omat tavarani laitan.

Niin oli rouva vanhassa tavassa kiinni, että siivouspäivänä eli torstaina siivosi huoneen. Ja minä vein tyhjät tölkit kauppaan. Ja tänään juhlat jatkuu. On tämä elämä hienoa.
 
Viestejä
19 563
Kiirettä on pitänyt ja pää on pyörinyt kuin pöllöllä.... No ehkäpä se olenkin? Ainakin han mannen mielestä....

On meinaan pitänyt seurata korista, nuukkerrii ja urheilukisoja yhtä aikaa. Ja tein siinä samalla pitsatkii. Aamupäivän pinosin klapeja.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös