Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
280
Tänään vaihteeksi (taas?) väsynyttä läppää.
Lidl’istä porukka kuulemma painaa seuraavan kauppaan ostamaan muutakin kuin kivennäisvettä, pakasteita ja voisarvia. Kolmas kauppa sitten vielä kahvitarjouksen mukaan, jos bensa riittää.
En ole löytänyt kirpputorilta 70-luvun A by Torstai tuulipukua.
Stockalla en erotu.
 
Viestejä
19 557
Jokohan aaännä kuulee piippa-auton äänen? Hakijat nimittäin ovat kovaa vauhtia lähestymässä. Joku naapuri varmaan soittanut, että kaveri on lopullisesti sekoamassa tai siis jo seonnut....

Eihän kukaan tervejärkinen tuollaisia asioita pohtisi....
 
Viestejä
1 600
Melkoista vastoinkäymistä on ollut. Hirveä ihottuma iski ja kun Joensuussa ei ole iho- ja sukupuolitautien erikoislääkäriä, jouduin ajamaan Varkauteen. Ihmettelin kun työterveyslääkäri kyseli diagnoosia tehdessään, valuuko jotain hepin päästä. Kerroin, että ei muuten jos kusettaa. Lääkäri arvasi keliakian ja psoriaksen välillä ja kun ei osannut päättää, laittoi erikoislääkärille Varkauteen.

Itse rupesin jo sopeutumaan keliakiaan ja kävin lähikauppojen gluteiinittomat oluet selvittämään. Valikoima oli kyllä ihan hyvä, joten masennus alkoi helpottanaan. Tuttavanaiselta selvisi myös miksi lääkäri kyseliu hepin vuotoja. Kuulemma sukupuolitaudeissa esiintyy myös ihottumaa.

No Varkaudessa selvisi, että tuskin on keliakia, psoriasis tai sukupuolitautikaan, Verikokeet oli puhtaat.

Sensijaan selvisi että yhdessä kohtaa ihoa oli luomen tapainen, joka ei ollut luomi, ihomuutos, jossa oli tyvisolukasvain. Aika vakavaksi menin, mutta lääkäri sanoi, ettei ole syöpä eikä se leviä minnekkään. Hoito oli helppo, eli lääkäri otti tuutin esille, jolla suhhuutti jotain tosi kylmää, että veri vain roiskui. Sinne hävisi kasvain. No ainakin toivon niin.
 
Viestejä
19 557
Pyydä tuplaamaan lääkitys....Tosin eihän lääkkeetkään ja hyvätkään sentään mihinkään ihmeisiin pysty.
 
Viestejä
19 557
Se voi olla niin ja onkin, että jos työntää puupäänsä puukattilaan, niin mitä todennäköisimmin saa sen puupattikuumeen....
 
Viestejä
543
Tänään vaihteeksi (taas?) väsynyttä läppää.
Lidl’istä porukka kuulemma painaa seuraavan kauppaan ostamaan muutakin kuin kivennäisvettä, pakasteita ja voisarvia. Kolmas kauppa sitten vielä kahvitarjouksen mukaan, jos bensa riittää.
En ole löytänyt kirpputorilta 70-luvun A by Torstai tuulipukua.
Stockalla en erotu.
Itte kyllä ostan Litlistä, tuoreet kotimaiset kasvikset, lihat, kalat, kanat maitotuotteet, kananmunat, sekä kissanruuat. Tietysti pesuaineita, sappisaippua tahroille kuulemma erittäin hyvä.
Muuten AN, mulla on Jormakan tuulipuku tallessa.
 
Viestejä
19 557
Perjantaita kaikki sairaalloiset, vaivaalloiset ja muutkin loiset! Etenkin jalkapuolille hyvää iltaa!

Mikä se sellainen tuulipuku on? Mulla ei ainakaan ole koskaan ollut.

Eilen olin metsähommissa, kuten niitä edeltävinäkin päivina ja tuuli ihan hyvin ilman sitä pukuakin. Eipähän itikat ja paarmat pysyneet perässäni.

Eilen sattui muuten sellainen pikku juttu, joka on pkko kertoa. Varmaan vuoden tauon jälkeen jouduin tekemään luonnollisen ja isomman tarpeeni metsään ja pyyhkimään sammalella....

Vaan kyllähän vanha sissi siitäkin selvisi.

Nyt alkaa kohta lohen loimotus ja muukin rillaaminen. Yksiksen oon kotona tai vain kissan kanssa. Eukko iltavuorossa.

Imuroinkin.

Passaa sitä eukon tulla illalla siistiin kotiin ja hyvälle ruualle.
 
Viestejä
19 557
Entäs juostessa?

Minä en käytä pukuja kuin korkeintaan häissä ja hautajaisissa. Ja kravattihan se on kaikista pahoista pahin. Kuristaakin.

Just sain pojan tytön nukahtamaan, kun kauloin unilauluja puoli tuntia. Yksin on mulla hoidossa, kunnes eukko tulee kolmen maissa töistä. Ja huomennakin koko päivän. Siinä menee taas yksi päivä pelastusarmeijalle, kun ei voi metsään mennä....

No puuthan kyllä jaksaa odottaa. Minä en.
 
Viestejä
19 557
Piru on taas täällä päin ja melkein merrassa.

Multa meinasi kunto loppua tänään metsässä. Huonolle jäi tuo syöminen. Nyt vasta alkaa tulla tolkkuihin, kun tein maksakastiketta perunoitten kera. Ja tietenkin söin.

Eukko ei voi maksaa tai sen hajua edes sietää, mutta minusta se vaan on niin hyvää, vaikka kai siihen elukastakin kaikki myrkyt menevät....
 
Viestejä
543
Piru on taas täällä päin ja melkein merrassa.

Multa meinasi kunto loppua tänään metsässä. Huonolle jäi tuo syöminen. Nyt vasta alkaa tulla tolkkuihin, kun tein maksakastiketta perunoitten kera. Ja tietenkin söin.

Eukko ei voi maksaa tai sen hajua edes sietää, mutta minusta se vaan on niin hyvää, vaikka kai siihen elukastakin kaikki myrkyt menevät....
Maksakastike, tähän perään se Homer Simpsonin " kurlaus", parempaa ruokaa ei ole.
 
Viestejä
19 557
Perjantaita kaikille niille, jotka tämänkin lukevat! Muut voivat haistaa vaikka kanan paskan.

Rilli-ilta taas. Ihme kyllä....

Ostin muuten paikallisen kaupan omaa olutta. Laakerrii. Oli pantu Joensuussa. Osataan sitä täälläkin päin panna.

Hyvvää oli. Se olut.
 
Viestejä
19 557
Miss Helsinki ehdokkaat on näköjään valittu. Miksiköhän?

Miksei joskus valittaisi Miss Utsjoki-Kevo tai Miss RajaJooseppi....? On niissä heinäkengisäkin missiainesta. Ja kovia ovat tekemään töitä. Talvellakin tekevät lumityöt ynnä muut poroerottelut.

Mutta pistäpä näitä helsinkiläispimuja vaikka pannukakkuja paistamaan tai sultsinoita tekemään, niin sormet on rannetta myöten suussa. Meikata kyllä osataan. Saunan jälkeen ei kukkaan tunne, kun pakkelit on poissa.

Saakeli, kun ottaa päähän!

No otan oluen. Eikös se Donnerikin jossain telkkumainoksessa sanonut, että " Oluen juonti kannattaa aina "?

Ja niinhän se onkin. Mitä enemmän juon, niin sitä enemmän saan panteista rahhaa....hahhaa!
 
Viestejä
19 557
Veke, tuo linssilude! Piti taas Vimpelissä päästä kuvattavien eturiviin.

Sinänsä hyvä, ettei ollut vielä siinä " kunnossa " kuin yleensä vieraspelimatkoilla...., vaan eiköhän sekin homma tulomatkalla korjaannu? Eipähän häpäissyt koko kaupunkia telkkariyleisön edessä....

Luin muuten tämän aamun epistolasta, että riski kuolla ennenaikaisesti pienenee koko ajan. No me vielä elossaolijathan sen olemme aina tienneet....

Mihinkähän aikaan sitä oikein pitäisi kuolla, että kuolisi ajallaan? Ei liian aikaisin eikä liian myöhään?

Metässä olin taas koko päivän. Sahasin Husgulla ja pilkoin Fiskarssilla. Perkeleenmoisen kärryllisen tein hiki lippahatussa. Ei siinä äidin omat pullamössönuoret olisi mukana pysyneet. Ne mamikset!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös