Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
110
Imurivalmistaja Dyson on alkanut valmistaa myös suojamaskeja.
Ensimmäinen miljoonan kappaleen erä on toimitettu Huoltovarmuuskeskukselle.
1586528397584.jpeg
 
Viestejä
19 541
Minä ostin lähikaupoista kaikki suodatinpussit ja ilmastointiteipit. Pussi nokkaan ja jesusteipillä pään takkaa yksi kierros, niin eipä tuuli irrottele eikä viima vie....Ja yhtä varmat kun Jylhänkin....
 
Viestejä
110
Puusavotassa on käyty joka päivä. Tännäänkin olin jo ja saatanpa lähteä vielä uudelleenkin. On niin hyvä kelikin. Muuten on menny kotona puukkoja tehdessä ja telkkaria katsellessa.....
Kato sinä varauduit paremmin kuin huoltovarmuuskeskus:
”Lankalauvvantaina saa tehäm mitä tahtoo vaikka miehijä tappaa kun sillon eij ooj jumalaa maassa eikä taivaassa.”
 
Viestejä
19 541
No eipä sitä muutenkaan oo mulla. Ei jumalaa eikä taivasta. Paitti tietysti tuo näkyvä oikea taivas....Mutta eihän sitä kettään saa tappaa. Ei minään päivänä. Ne on muut, jotka senkin asian muistavat hoitaa....
 
Viestejä
110
Tämä ketju oli jo kuolemassa. Perjantai ja toivottavasti monet muut toivovat ketjulle pitkää ikää. Tai ollakseni rehellinen ketjun loimutukset ja kaikenmaailman vuolutukset on pannut vituttamaan.
Vittu mä mitään valoa näe.
 
Viestejä
19 541
Mihinkäs tää ketju kuolisi? Ollut jo yli viisitoista vuotta. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. Nyt tietysti vähemmän, kun koko kpcomi on kuolemassa... No kaikkihan me jossain vaiheessa kuollaan.

Ja jos vituttaa loimotukset tai se, ettei näe valoa, niin minä en ainakaan sille mitään voi. Minä en ala kenenkään vitutuksista pulttia ottamaan.
 
Viestejä
2 858
Kannattaa loimutettua lohta maistella, on hyvää. Ite ostan aina K-Marketin parkkipaikalla olevalta paikalliselta yrittäjältä. On hyvää. Ja jos jotain v-ituttaa, niin kannattaa muutama rauhoittava paukku nykästä naamariin, niin helpottaa kummasti ;)
 
Viestejä
19 541
No niin. Se on taas huomenna perjantai. Ja ihan Perjantain kunniaksi ja eukon syntymäpäivänkin kunniaksi täytynee pistää rilli tulille. Mitä herkkua sieltä sitten tulee, selviää huomenissa.... Tuskin lohta......eihän sitä joka perjantai sellaiseen ole varaa köyhällä pieneläkeläisellä. Muutaman Fransiskaanimunkkioluen voinen ottaa? Meinaan, ettei se ketään varmaan harmita tai ala ihan jopa Vi-----maan. Omia kuitenkin ovat ja jo hankittu.

Tai voihan olla niinkin, että pistän vaan tulille, kun on tuota puuta sen verran varastossa, että taitaisi riittää loppuiäksi rillaushommiin, vaikka satavuotiaaksi eläisin....Tänäänkin olin siellä Tapiolan vainioilla ja pistin puita matalaksi melkoisen määrän. Ainakin enemmän kuin yksi, mutta vähemmän kuin sata. Tuohtakin on jemmassa muutama jätesäkillinen.

Ymmärrän kyllä niitäkin, joilla ei ole näitä mahdollisuuksia harrastaa tai eivät osaa. Eli puuntekoa ja niiden polttamista ja samalla hyödyntäen tulta rillaushommissa…..
 
Viestejä
1 734
Osta JOE itselles ulos pizzauuni. Sellainen puulämmitteinen Ooni-merkkinen. Siinä alkaisi jo naapurin rouvan housut kostua, kun oreganon ja valkosipulin tuoksut leijalisivat kesäiltana terassille.
 
Viestejä
19 541
En tiijjä noista naapurin naisista. Toinen taitaa olla tytöistä tykkäävä kolomekymppinen ja toinen on yli seitenkymppinen, jonka parasta ennen päiväkin on jo aikoja sitten mennyt ja housut voivat kastua enää vain lirahduksista.....

Mutta Lihajalosteelta kävin rillattavaa ja aloitan kun ehdin.....
 
Viestejä
2 858
Oliko lihajalosteen tiskillä tytöillä jotain uutta kerrottavaa? Mitäs sieltä mukaan lähti? Varmasti ainakin jokipoika- rillimakkaraa, se on hyvvää myös. Pitäis katajanki kehitellä Katajainen rillimakkara!
Ite kävin pilkillä, vielä uskalsin jäälle, oli kyllä märkäpuku päällä ja naskalit kaulassa. Isoja ahvenia nous kymmenkunta reilu, pitää varmaan ihan pannulle vaan iskeän kärisemään.

Mökkinaapurilta kuulin, että kun tekee töitä etänä - mökillään- nii sano jotta kun pysty keskittymään kunnolla, kun on niin kauniit näkymät joka päivä ja välissä voi aina tehä mitä huvittaa. Kuulema kahvitkin juovat etänä, myönsi kyllä että välillä on lorahtanut väliin myöskin konjakkia, että työnteko taas alkas luistaa.
 
Viestejä
110
Tämä ketju kuuluu iän puolesta riskiryhmään, joten tätä kirjoittaessani olen ottanut huomioon kaiken varovaisuuden virustartunnan estämiseksi.
  1. Käytän Sarmasteen toimittamaa suojamaskia, sillä Dysonin valmistaman käyttö on kielletty, koska alihankkijan toimittama suojaverkko ei läpäissyt VTT:n testejä. Tiedon mukaan Veikko1:en tililtä on jäädytetty 2mEUR (lue:kaksi miljoonaa euroa).
  2. Olen vähintään kahden metrin päässä näppäimistöstä.
  3. Käytän näppylähanskoja. Valitettavasti ei ollut uusia ja nää vanhat on jo tahmaset.
  4. Kirjoitan vain perjantaisin ylimääräisten näppäinkosketusten välttämiseksi.

Pressa tänään ”pirulainen on voitettavissa, me nujerramme sen.” Hiukan minua häiritsee hänen uskonsa horjuminen. Uuden vuoden puheensa hän päättää sanoihin ”jumalan siunausta”.
Mihin hän sen jumalansa nyt unohti kun sentään pirusta puhutaan?!
Toisaalta hän sanoi ”ME nujerramme sen”. Hartaana raamatun lukijana tuli mieleen ”istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella...”
Toivottavasti ei tule peräpukamia.
 
Viestejä
19 541
Ei siis eilen tullut lohta loimotettua, eikä kyllä Jokipoika-makkaroitakaan käristeltyä. Rillailin ihan perus possupiffeja ja kanafileitä. Yksi paketti oli myös Hirvibalkania. Senkin rillaaminen onnistui tällä kokemuksella suorastaan mainiosti, josta sainkin ainakin itseltäni monta kiitoksen sanaa. Muita syöjiähän niille ei ilmaantunutkaan kuin minä. Eukolle kelpasi vain kanat....Toki tein oheksi valkosipulilohkoperunoitakin. Kyytipojaksi otin muutaman oluen, joka tässä mainittakoon muiden kiusalla. Ainakin niiden, jotka eivät yhtäkään saaneet tai älynneet ottaa.....
 
Viestejä
19 541
Mitä taas tulee Lihajalosteen " tyttöihin ", niin parhaalla mittarillakaan mitattuna tai vaikka kovasti fotosopattuina, en sanoisi heitä enää tytöiksi....Ja eipä nuo leidit mitään muuta kertoneet kuin sen, että maskit olivat ottaneet pois sitten viime kerran, kun kävin. Kuulemma olivat alkaneet pyörryttää....Lieköhän sitten olleet niitä halppismalleja?
 
Viestejä
1 595
Päätin ruveta tehtailijaksi. Koska valtio jäädyttyi tilitäni 2 miljoonaa maskirahoja eikä luottoa enää saa, päätin ruveta valmistamaan itse kasvosuojia. Eilen ostin ompelukoneen. Sain aamulla jo luettua käyttöohjeen ja rouvan avustuksella sain langat pujotettua. Ensimmäiset siksakit jo vedetty.

Nyt pitäisi vain ottaa lakanat käyttöön. Tässä saattaa piillä pieni riidan siemen, koska emäntä ei meinaa millään luopua lakanoistaan. Ilmoitan kun ensimmäinen suoja on valmis.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös