Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JOEN SUU sanoi:Puskajussi puhuu kokemuksesta. On varmaan saanut muutaman kerran etälamauttimesta.
JOEN SUU sanoi:Kysytäänpä Puskajussilta tai muiltakin: Mikä on mesenaatti?
Onko se jokin mukulakasvi? Vaikkapa samantapainen kuin bataatti tai potaatti?
Entäpä jonkin lajin pinaatti?
Vai olisiko se väsynyt mesettäjä?
Tai liittyisikö se jotenkin senaattiin?
Tässä tapauksessa vastaukseksi ei käy jokin " taiteilijoiden ( kuten muuten minun ) tukeminen ja suosiminen ".
Vähän. Ei tullu vieläkään sitä lottovoittoa..JOEN SUU sanoi:Kyllähän kunnon harrastuksiin aika aina riittää. Mikähän lienee kunto nyt? Nokka maassa?
JOEN SUU sanoi:Puskajussikin on taivaltanut täällä kpcomissa kohta jo kymmenen vuotta. Vihreät tähdet voivat viitata jo homeeseen ja nimenomaan homekorvaksi tulemiseen?
Kukahan muuten oli se, joka tämän aloitti ja kuka ensimmäisenä kirjoitti tänne ja milloin se oikeasti tapahtui? Itse kun aloitin muistaakseni vuonna 2003, niin olihan kpcomi ilmeisesti ollut jo olemassa pari vuotta.Tosin mitään tarkkaa tietoa ei ainakaan minulla ole.
Puskajussi voisi hyvinkin olla jokin perustajajäsen, koskapa on nostanut itsensä ihan mesenaatin asemaan ja ollutkin varmaan yksi ensimmäisistä?