Koripallo.com

KARSINTASARJA ( I- ja II-divarin kesken )

Arvo H.

Re: KARSINTASARJA

Vaviskaa korisliiga rollo liigaan 2010 projekti on aloitettu!
 

00860

Re: KARSINTASARJA

Arvo H. sanoi:
Vaviskaa korisliiga rollo liigaan 2010 projekti on aloitettu!

Hiddo! Jos jälki on yhtä hyvää kuin Huima 2002 -projektissa, tässähän joutuu ihan vapisemaan.
 

aha1

Re: KARSINTASARJA

Kaikki ykkösdivarin jengit ovat kovempia kuin yksikään kakkosdivarin jengi. Turhaa hissiliikettä vain syntyy.
 

Putoaja

Re: KARSINTASARJA

Varma putoaja on Lapua, sillä karsinnoissa kentällä pelaavat vain omat pojat
 

"""

Re: KARSINTASARJA

EU? sanoi:
Mitä säännöt sanoo EUsta? Onko Rollo rekisteröinyt EUn ajoissa?

Kunhan läppää heittävät, ei ole maksettu ulkomaalaispelaajan rekisteröimismaksua liittoon, eli eivät voi enää värvätä edes marsilaisia joukkueeseen.
 

höpönlöpö

Re: KARSINTASARJA

tuon maksunhan voi maksaa milloin vaan, ei siinä mitään takarajaa ole, eli eikun marsilaisia kehiin vaan!
 

Hämähäkille

Re: KARSINTASARJA

Pakko oli puuttua tuohon hämiksen kommenttiin.

Oon seuraillu sun kirjottelua tonne etelän osastolle ja hyvää tekstiä ja runsaasti analyysiä ja asiallista sellasta oot saanu aikaan. Muistutan kuitenkin, että korista pelataan muuallakin kuin kehä 3:n sisällä ja mitä itse olen seuraillut tilannetta noin niinku yleisellä tasolla, olisin sitä mieltä, että tänä vuonna parhaat 2D jengit tulee kyllä sen kuuluisan kehän ulkopuolelta.

Kommenttisi oli asiallinen ja vailla sarkasmia, mutta jos korista seuraat edes vähän niin tiedät kyllä ketä nuo tuntemattomiksi sanomasi pelaajat ovat ja varmasti tiedät myös, että 2.divarissa jokainen noista jätkistä on aika helvetin kova pelimies.
 
Viestejä
7 460
Re: KARSINTASARJA

Hämähäkille sanoi:
Pakko oli puuttua tuohon hämiksen kommenttiin.

Oon seuraillu sun kirjottelua tonne etelän osastolle ja hyvää tekstiä ja runsaasti analyysiä ja asiallista sellasta oot saanu aikaan. Muistutan kuitenkin, että korista pelataan muuallakin kuin kehä 3:n sisällä ja mitä itse olen seuraillut tilannetta noin niinku yleisellä tasolla, olisin sitä mieltä, että tänä vuonna parhaat 2D jengit tulee kyllä sen kuuluisan kehän ulkopuolelta.

Kommenttisi oli asiallinen ja vailla sarkasmia, mutta jos korista seuraat edes vähän niin tiedät kyllä ketä nuo tuntemattomiksi sanomasi pelaajat ovat ja varmasti tiedät myös, että 2.divarissa jokainen noista jätkistä on aika helvetin kova pelimies.

Kunhan hetken mielijohteesta sutkaisin.

Vähän niin kuin näpäyttääkseni edellistä kirjoittajaa "meidän joukkueessa pelaa nää ja nää jätkät ja meikä heijaa bänkillä"-tyylisestä uhoamisesta.

En hetkeääkään epäile, etteikö "maalta" löytyisi todellakin kovia joukkueita tähän saumaan, mutta älkää tekään aliarvioiko Akatemiaa vain sen takia, että pojat kulkevat Länsi-Metrolla. Karsinnoista tulee varmasti mielenkiintoiset ja jos jotain pelejä pelataan Kehä-III:n sisäpuolella olen erittäin todennäköisesti katsomossa.

(Jos jota kuta oikeasti kiinnostaa, ei allekirjoittaneella ole palan kuvaa "suomalaisesta koripalloilusta" (eikä ollut noistakaan jätkistä ennen pientä gooooooglettelua), sillä olen junnuna pelannut seurassa, jolla ei tuolloin ollut kovatasoista edustusjoukkuetta, eikä SM- tai ykkösdivaripallo ole koskaan kiinnostanut. Näin ollen on tullut enemmänkin tuijottettua NBA:tä, NCAA:tä ja viimeaikoina miltei sairaalloisesti (E)M2D:tä. Tällä hetkellä olisi sitten tosi kova hinku päästä näkemään esim. Rollon ja SalPan pelejä, koska kakkosdivarikoris on kaikkein parasta.)
 

Ei uskon asia

Re: KARSINTASARJA

höpönlöpö sanoi:
tuon maksunhan voi maksaa milloin vaan, ei siinä mitään takarajaa ole, eli eikun marsilaisia kehiin vaan!

Toivottavasti kukaan ei elä tuollaisen uskomuksen varassa.
 

Gorillat

Re: KARSINTASARJA

Myös HNMKY näyttää mahdolliselta karsijalta. Katsokaapahan sijoitusta, tappioputkea ja jatko-ohjelmaa.
 

kyllä vaan

Re: KARSINTASARJA

Ei sillä maksulla mitään väliä oo. Koripalloliitto on just tässä kuussa laskuttanut tän kauden ulkomaalaispelaajat. Tärkeintä on, että pelaaja ei oo pelannut euroopassa tällä kaudella. Suomalainen pelaaja, joka on pelanut viime kaudella ei voi enää pelata uudessa seurassa. ne pelaajat jotka ovat viimeksi pelanneet suomessa kaudella 2003-2004, eivätkä sen jälkeen saavat vapaasti siirtyä uuteen seuraan.
 

kuka tietää

Re: KARSINTASARJA

säännöistä, jos Aura lopettaa toimintansa eikä jatka edes I divisioonassa miten toimitaan. Nouseeko I divariin kolme joukkuetta kahden sijaan.
 

nii

Re: KARSINTASARJA

nii, tai sit viimeinen vaan tippuu ja 2-divarin porukat karsii paikasta ykköseen? kaipa liitto siitä sitte tiedottaa kun sen aika on? pelataan nyt kausi loppuun ensin.
 
Viestejä
2 913
Re: KARSINTASARJA

Jos nyt kuitenkin käy niin kummallisesti, että Aura-Basket päättää pelata karsinnat läpi eikä siis tule pudotetuksi suoraan II divisioonaan ja samaan aikaan salolaisten keskinäinen vääntö pysyy niin kovana, että myös Salpa nousee tulevaksi kaudeksi miesten I divisioonan parketteja kuluttamaan, niin divarin kartan painopiste siirtyy kovasti Turun suuntaan.

Mahtaako seudulta löytyä tarpeeksi pelimerkkejä ja/tai -miehiä täyttämään neljä joukkuetta?
 

Aura karsii

Re: KARSINTASARJA

AURA Basket on tullut järkiinsä ja lähtee karsintasarjaan mukaan sittenkin! :D
Näinpä karsintasarjaan (mitä todennäköisimmin): AURA BASKET, TARMO, FoKoPo ja Vilpas.
 

jär

Re: KARSINTASARJA

Aura karsii sanoi:
AURA Basket on tullut järkiinsä ja lähtee karsintasarjaan mukaan sittenkin!  :D
Näinpä karsintasarjaan (mitä todennäköisimmin): AURA BASKET, TARMO, FoKoPo ja Vilpas.

Tarmohan on niukasti paras nelikosta, sen jälkeen selkeästi FoKoPo. Aura voittaa Salon aika helposti. Voi tulla mielenkiintoisia kamppailuja!
 

fs

Re: KARSINTASARJA

jär sanoi:
Tarmohan on niukasti paras nelikosta, sen jälkeen selkeästi FoKoPo. Aura voittaa Salon aika helposti. Voi tulla mielenkiintoisia kamppailuja!
Nämä viestit ovat vähän väärässä aiheessa (tämä on 1.div nousukarsinta, ei sm-karsinta)
 

Divarista

Mahodllsia karsijoita ovat

Lapua
Sixty
Jyväskylä
HNMKY

Wartti ilmeisesti tippuu suoraan ja muut ovat saletissa. Lapua voi nousta 7 tai 8 voittoon (jäljellä Visa, Sixty ja BC Nokia) Sixty 7-9 voittoa (keskinäinen jäljellä, lisäksi Pantterit ja Huima ). Jyväskylä päätyy 7 tai 8 voittoon (jäljellä RU, Compo ja FoKopo. Namikan kohtalon ratkaisee Pantterit tai WB, lisäksi jäljellä Salo Salossa.

Oma veikaukseni on

HNMKY 9 voittoa
Sixty 9 voittoa
Jyväskylä 8 voittoa
Lapua 7 voittoa ja karsimaan.

Ugh, olen puhunut

Karsinnoissa Lapua ei pysty säilyttämään divaripaikkaansa. SalPa ja Akatemia ovat liian kovia
 

GtB

Tässä minun näkemykseni.
WB:TC ja HNMKY vieraissa,Fokopo kotona. ei lisäpisteitä.10p ja matka alas.
BCJ:RU vieraissa,Compo ja Fokopo kotona.ei lisäpisteitä.14p ja karsimaan
Lapua:Visa ja BCN vieraissa,Turku kotona.yksi voitto.14p ja tiukka säilyminen
Turku:Huima ja Pantterit kotona,Lapua vieraissa.yksi voitto.16p ja säilyminen.

Muut vaihtoehdot ovat mielestäni ylläreitä.Toki täytyy muistaa,että mikäli vastustajalla(Fokopo) ei ole merkitystä kuinka pelissä käy,voi putoamiskurimuksessa oleva joukkue voittaa kotonaan huomattavastikin ennakolta vahvemman.Elämme mielenkiintoisia aikoja.Ja uskokaa pois,me kaikki Kauhajokiset pidämme peukkuja rakkaalle paikallisvastustaja Lapualle.Raiski on liekeissä jälleen. :mad:
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös