Vs: Kataja 2008-2009
Niin kuin eräs on sanonut - "peli kertoo kaiken": jos jonkun mielestä kaikkien tulee maksaa 10 egeä per peli ihan vaan kaupunkiuskollisuuden nimissä ja pistää suut suppuun, niin ok. Viihdyttävä ja balanssissa oleva joukkue jolla on pelikirja hallussa riittää minulle, menestys on vain sivutuote.
Mielestäni urheiluun kuuluu tälläinen "kannattajien asettama paine" ja avoin keskustelu (tai tulen ainakin itse jatkamaan niitä). Enkä kyllä usko Törmälän tätä foorumia tai Katajan keskustelupalstaa lukevan, Ailus kenties lukeekin... ;DShe-Man sanoi:Yksi asia, jota täällä - yllätysyllätys - ei ole lainkaan pohdittu, on seuran kannattajat. Jos ei Katajan seurajohto saa kaudesta ruusuja, niin eipä kyllä ole syytä jakaa niitä kannattajillekaan. Kun Katajalla alkoi mennä vähän huonommin, niin seuran kannattajat hävisivät katsomosta. Samaan aikaan keskustelupalstoilla vaadittiin jos jonkinmoisia muutoksia. Milloin vaadittiin valmentajaa eroamaan, milloin oltiin iskemässä jenkeille lentolippuja käteen.
Ei kyllä käy kateeksi Katajan seurajohtoa, jos joukkueen kannattajat eivät siedä minkäänlaisia epäonnistumisia. Menestystä on tultava nyt ja heti ja ikuisesti.
Niin kuin eräs on sanonut - "peli kertoo kaiken": jos jonkun mielestä kaikkien tulee maksaa 10 egeä per peli ihan vaan kaupunkiuskollisuuden nimissä ja pistää suut suppuun, niin ok. Viihdyttävä ja balanssissa oleva joukkue jolla on pelikirja hallussa riittää minulle, menestys on vain sivutuote.