Koripallo.com

Kataja Basket 2022-23

Viestejä
1 432
jytkyttely
jytkytellään
vois minun mielestä
meiner Meinung nach
loppua täälä, mitä jytkyttelyn aikaan on voitettu, paremminnii kaik on mänt päin peetä vuositolkulla
 
Viestejä
6 198
Taitaa Kataja jäädä ilman edes lähelle jytkyä jos kotimaisista puhutaan... Ja eurokentille ollaan menossa...
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 554
Viestejä
1 106
Lisää Katajasta Karjalaisessa:

- Europeleihin haetaan
- RHJ:n jatko ensi kaudelle selviää tällä viikolla
- Sopimusuutisia tulossa ja hyvältä näyttää
- Kotimaisten pelaajien jälkeen palkataan jenkit
- Divarijoukkueen pelaajilla täydennetään edustusjoukkuetta tarvittaessa, esim. Kuivalainen ja Pöntinen
- Divarijoukkueeseen tarkoitus hakea jenkkisentteri, joka olisi mukana edustusjoukkueen europeleissä, harjoituksissa ja tarvittaessa liigassa
 
Viestejä
2 089
Lisää Katajasta Karjalaisessa:

- Europeleihin haetaan
- RHJ:n jatko ensi kaudelle selviää tällä viikolla
- Sopimusuutisia tulossa ja hyvältä näyttää
- Kotimaisten pelaajien jälkeen palkataan jenkit
- Divarijoukkueen pelaajilla täydennetään edustusjoukkuetta tarvittaessa, esim. Kuivalainen ja Pöntinen
- Divarijoukkueeseen tarkoitus hakea jenkkisentteri, joka olisi mukana edustusjoukkueen europeleissä, harjoituksissa ja tarvittaessa liigassa




Ja taas kerran Pistooli istuu lehtikuvassa päätteen edessä ja katsoo 24 tuntia jenkkivideoita, toivottavasti videoita korispelaajista.

Auttasko jos välillä kattos vain 23t vuorokaudessa niin vois osuu kohilleen?

Nuorennusleikkaus jatkuu, Hirvonen saatiin ja hyvä niin.
 
Viestejä
833
Jes minun lempipelaaja Katajaan, siis aivan fantastinen asia! Vau! Mitä ihmettä. Minä olen huutanut ja jytkyttänyt täällä ilosta niin paljon, että vaimo käski lähteä pihalle!

Tupi! Hirvonen. Se on totta. Kaksi kausikorttia tänne, makso mitä tahansa!
 
Viestejä
1 734
Niin, nythän kai oletettavasti tuli avaava pointti. Jos nyt jenkkiisasto tulee avausviisikon miehiä, sitten penkiltä Sebu kakkospaikalle, Lommi kolmospaikalle ja Joona koulitaan neloseksi, niin tarpeethan olisi pointin ja sentterin kotimaiset backupit. Ja siihen vielä ns. Perniö-Salo-mallin-vitos-jenkki-sentteri Talentsiin pelaamaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös