Sitähän mä sanoin
On toi huhu jo liikkunut pidempään et Sebun ens kauden osoite on JoensuuSebastian Lindberg Katajaan. Lähde : SSS
Juuri näinNyt sitten googletellaan guka on Sebastian Lindberg.
Nyt sitten googletellaan guka on Sebastian Lindberg.
Vuoden 2019 Tangokuningas, vitsi, vitsi, oli vasta kolmas.Nyt sitten googletellaan guka on Sebastian Lindberg.
Lindberg pudottaa Biisonit liigasta kaksi kertaa kuukauden sisään?Ratkoo tuolla piisonien kohtaloa.
Juuri niinKlo 18 uutisia luvassa. Se Limperikö nyt ilmoitetaan?
Hyvä poika. Mitään sääntöjähän tässä ei rikota, mutta vähän erikoista nähdä kundin pelaavan liigaa yhden kauden, siirtyvän divariseuraan välieriä varten ja sitten vielä eriliigaaeuraa ennen ratkaisevaa finaalia.
Ja jumakauta, ensimmäisenä k22-23 topikki pystyyn! tämän kauden osalta ollaan menossa sivulla 77. On tää hienoa
Tämä oli itselleni suuri yllätys. Olin aivan varma, että Sebu katsoisi ensin nämä divarifinaalit, ja jatkaisi Hongassa jos tämä nousee liigaanJuuri niin
Erinomaisen Korisliiga-tulokaskauden pelannut Sebastian Lindberg kaksivuotisella sopimuksella Kataja Basketiin - KatajaBasket.fi
Joensuulainen Kataja Basket ja 19-vuotias Sebastian Lindberg ovat tehneet sopimuksen kahdesta seuraavasta pelikaudesta. 193-senttinen espoolaisen Tapiolan Hongan kasvatti edusti tällä kaudella Korisliigassa Uudenkaupungin Korihaita, jonka riveissä kirjautti tilastolukemat 7,1 pistettä ja 2,5...www.katajabasket.fi
Tämä oli itselleni suuri yllätys. Olin aivan varma, että Sebu katsoisi ensin nämä divarifinaalit, ja jatkaisi Hongassa jos tämä nousee liigaan
Näin on huhuttu et opiskelu veisi Sebun JoensuuOlisikohan opiskelupaikka Sebun siirron takana!