PekLa sanoi:Eurobasketin mukaan Karhu saattaa etsiä myös valmentajaa. Salminen?
Eikö Gibson ole vapaana ?aapee sanoi:Karhun valmentajan paikka laitetaan pikapuoliin yleiseen hakuun, katotaan sitten ketä haaviin tarttuu vai jatketaanko nykyisellä...
Meinasin itsekin hakea, mutta jos Joe on tulossa katsomovalmentajaksi, niin täytyy harkita uudestaan. Joella tuntuu olevan niin paljon kiinnostusta kentän ulkopuolisiin asioihin, että en oikein ole vakuuttunut itse pelin sujuvuudesta hänen neuvoillaan.JOEN SUU sanoi:Pitääkin soitella Orpanan Jussille ja kysellä josko siellä tarvitaan katsomovalmentajaa? Etänä meinaan. Suosituksia kyllä löytyy.
vakaa skuuppi sanoi:Mutta asiaan: Tässä olisi varmaan aika mielenkiintoinen paikka jollekin nälkäiselle valmentajalle. Koossa on nyt jo (Skamo, Huuskonen, Wood ja kaksi muuta jenkkiä) vähintäänkin aika hyvä liigatason aloitusviisikko ja penkiltä löytyy Umoru, Leimu ja Latvala.
Niin joo, mikä muuten on Niskasen tilanne? Kaveria ei näkynyt kokoonpanoissa enää loppukaudesta. Oliko/onko loukkaantunut, vai mikä on homman nimi?Karhunpentu sanoi:Äläkä unohda Niskasta!
Pieniä loukkaantumisia kauden lopussa. Sopimus voimassa ihan normaalisti.vakaa skuuppi sanoi:Niin joo, mikä muuten on Niskasen tilanne? Kaveria ei näkynyt kokoonpanoissa enää loppukaudesta. Oliko/onko loukkaantunut, vai mikä on homman nimi?
Golson sanoi:Luotettavilta tahoilta kuultu että Hakamaa ei ole poissa pelistä ensi kauden valmentaja kuvioita mietittäessä.
M Hortonia tuskin nähdään Karhun paidassa ensi kaudella...liian epätasainen suorittaja...hyvänä päivänä loistava
huonona sitten suorastaan umpi surkea.
PikkuMikko sanoi:Kaikenkaikkiaan tuo julkinen haku tuntui hieman teennäiseltä. Minäkin luulen Hakamaan jatkavan, sen verran hyvä maku jäi keväästä. En oikein ymmärrä mitä seura tällä haulla hakee.
Maassa on kuitenkin niin monta hyvää valmentajaa vapaana (Ekström, Kujansivu, Sopanen, Mirolybov??, Salminen, Tammivaara) että valinnanvaraa luulisi olevan. Onko Toijala muuten ensimmäinen jonka sopimus on vahvistettu julkisuudessa.
Ei kyllä varmaan oo...Turha P. Uuno sanoi:Olisiko kysymys Hakamaan palkan pitämisestä alhaisena? On kyllä aika, noh, hupaisaa tuollainen toiminta. Onko missään muussa lajissa koskaan mikään joukkue hakenut valmentajaa vastaavalla tavalla? Tuohan on normaalia toki jos kyseessä olisi "puuhastelija/harraste-seura", mutta aika kovasti siellä on toimintaa yritetty ammattimaiseksi saada. Kukin tallaa kuitenkin omalla tyylillään, mikäpäs siinä :.
kamasa sanoi:Ei kyllä varmaan oo...
Eikös timppa tee mun käsittääkseni muitaki hommia ku valmenna miehiä...
On kyllä ollu kova valmennus pesti kun on joutunu valmentamisen yksin hoitamaan ja on hoitanu viä hyvin.
Varmasti seurallekki halvenmpi vaihtoehto kun 3 valmentajaa on vaihtunu yhteen vai mitä P UUNO
Mä vähä luulen,että timpalle maistuis joku muuki valmennus pesti ku päävalmentaja??ja sen takia kattotais jos joku sopiva löytyis...