Koripallo.com

Kentän moppaus

Viestejä
1
Korisliiga on käynnistynyt ja otteluita seuratessani olen ikäväkseni havainnut, että tuon tuostakin pelaajat liukastuvat parketilla. Onneksi ei mitään vakavaa ole sattunut, mutta voi sattua.
Mielestäni tähän asiaan pitäisi kiinnittää enemmän huomiota ja hoitaa se nykyistä paremmin loukkaantumisten välttämiseksi.
Tämä toki koskee moppausta koripallon kaikilla tasoilla.
 
Viestejä
640
Valitettavasti ne mainokset ynnä muut teippaukset parketilla ovat liukkaita ja riittää hikipisara, että voi liukastua. Ei niitä vaan käytännössä pysty koko aikaa pitää kuivana.
 
Viestejä
1 207
Suuri ongelma mitä olen jo monta vuotta katsonut on nuo peleihin laitettavat moppaajat. Lähes aina jotain 7-10v junnuja. On tietysti söpöä ja hieno kokemus heille jne, mutta todellisuudessa tuon ikäiset eivät vain kykene tekemään sitä työtä mikä olisi tärkeä tehdä kunnolla. Moppaukset tapahtuvat yleensä väärästä kohdasta, aivan liian "hellästi" ja kaiken lisäksi aikaa kuluu minuuttitolkulla kun pelaajat joutuvat lopulta itse moppaamaan. Ratkaisuna moppaajien ikärajaksi ~15 vuotta, jolloin hommasta saattaisi jotain tullakin.
 
Viestejä
204
Suuri ongelma mitä olen jo monta vuotta katsonut on nuo peleihin laitettavat moppaajat. Lähes aina jotain 7-10v junnuja. On tietysti söpöä ja hieno kokemus heille jne, mutta todellisuudessa tuon ikäiset eivät vain kykene tekemään sitä työtä mikä olisi tärkeä tehdä kunnolla. Moppaukset tapahtuvat yleensä väärästä kohdasta, aivan liian "hellästi" ja kaiken lisäksi aikaa kuluu minuuttitolkulla kun pelaajat joutuvat lopulta itse moppaamaan. Ratkaisuna moppaajien ikärajaksi ~15 vuotta, jolloin hommasta saattaisi jotain tullakin.

Samaa mieltä, kunnon moppaajat otteluihin.
 
Viestejä
417
Ongelmana vain on että harva +15v tulee ilmaiseksi moppailemaan. Sitten seurojen tulisi siis näille jotakin maksaa, muutakin kuin limppari ja pulla per matsi.

No, seurat ei halua maksaa, joten tyydytään alle 10-vuotiaisiin.
 
Viestejä
7 517
Voisi toki miettiä myös löytyisikö sellaista teippausmateriaalia, mikä ei olisi niin liukasta
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös