Koripallo.com

KINGJAMES

Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
1 734
Vs: KINGJAMES

Kinky Jamesilla on saamieni tietojen mukaan hiihtoloma ensi viikolla. Onkohan Stiga jo iskussa ja suuntana Näyttämönpuiston pulkkamäki?
220px-Snowracer_in_Yyteri_1.jpg
 
Viestejä
1 870
Vs: KINGJAMES

King James sanoi:
Töissä tietenkin, kuten kaikki kunnolliset ihmiset ovat.

Minkälaista se semmonen työ on, missä on aikaa roikkua kaiket päivät Internetissä? Siihen aikaan kun minä ja nimimerkki "JOEN SUU" oltiin nuoria, niin me kaivettiin salaojia 12 tuntia päivässä eikä silloin ollut tietokoneita tai muita vempaimia, perkele!
 
Viestejä
1 870
Vs: KINGJAMES

Hommasin eilen joukkueen saunailtaan kaksi koppaa olutta. 8] Meni totaalisesti hermot narsismia sairastavaan tuomariin. En kuitenkin näyttänyt sisälläni vallitsevaa tunnemyrskyä itkuraivarein, vaan sivalsin janaria osuvasti tasaisella äänenpainolla, eikä tuomarin kupoli tätä kestänyt. Tämän jälkeen vielä josemourinhomaisesti sarkastinen littipeukun näyttö ja aplodeeraus ja tuloksena toinen tekninen virhe.
 
Viestejä
1 404
Vs: KINGJAMES

King James sanoi:
Pitääpä tulla toista puoliskoa seurailemaan kp.comiin, kunhan leffasta kotiutuu. Toivottavasti Heat ei ratkaise peliä ihan heti alkuun. 8]

Kulman Pojat vai Titanic 3D?
 
Viestejä
9 123
Vs: KINGJAMES

Tein tänään muuten "bengordonit" höntsyissä. Voitettiin yhtä vaille jokainen peli, jossa olin kentällä ja hävittiin molemmat jotka lepäsin. 3-BALL!!!
 
Viestejä
9 123
Vs: KINGJAMES

Olen pois kp.comista tovin nyt tärkeämpien asioiden vuoksi, mutta palataan asiaan viimeistään kesäkuussa Heatin kohdatessa Lännen haastajan NBA:n finaaleissa. 8]
 
Viestejä
1 729
Vs: KINGJAMES

Villi veikkaus: King James palaa ylihuomenna, jos Heat voittaa Pacersin ja LeBron pelaa "MVP" -ottelun. :p
 
Viestejä
19 540
Vs: KINGJAMES

Vihiä saatu Susirajalle asti, että KJ on menossa ympärileikkaukseen.....Liian kireä esinahka voi olla jopa vaarallinen murrosikäisille. Reppee vielä yöunien aikana....?

Mutta ei hätää. Kun olin kerran polvileikkauksessa, niin naapuripetin kaverille tehtiin se ja oli tosi vapautunut operaation jälkeen ja pääsi parin päivän päästä jo kotiin, kun lupasi pidättätyä tietyistä toimista. Olisikohan edes kyennytkään? Kingillähän ei vielä niitä ongelmia ole. Fantasioita vain.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös