Vs: Korihait 2011-2012
1. Pleijaripelit, joissa yleisö lähes täpötäysi
2. Koko kauden ajan kalliimmat liput kuin aikaisemmin (6e hinnasta tuli 10e). Yleisöä kävi todella hyvin koko kauden ajan.
Ja niin, jos ei ole tietoutta ja on pelkkä sivustaseuraaja, on vaikeaa aprikoida taloustilannetta. Mutta kuka sanoo että minulla ei olisi mitään hajua asiasta?
Joka tapauksessa, tämä oli minun näkemykseni. Uskon vankasti, että Korihaiden organisaation rahatilanne on nyt parempi, kuin edellisinä kausina. Se uskokoon, ken tahtoo.
Hyvää viikonloppua!
raappa sanoi:Millä perusteella juuri tällä kaudella Korihailla olisi parempi taloudellinen tilanne hankkia paremmat jenkulat? Okei oli kolme kotipeliä enemmän, kuin aikaisempina kausina, mutta ei niidenkään tuotot taida automaattisesti plussaa olla? Ei tainnut Bojankaan ihan mahdottoman kalliilla kuitenkaan pelata, kun eikös sillä ollut vielä pitkä sopimus viime kaudella viimeistä vuotta? Jos ei sen isompaa tietoisuutta ole, niin aika vaikea sitä on tälleen sivusta seuraajana todellista taloustilannetta aprikoida.
1. Pleijaripelit, joissa yleisö lähes täpötäysi
2. Koko kauden ajan kalliimmat liput kuin aikaisemmin (6e hinnasta tuli 10e). Yleisöä kävi todella hyvin koko kauden ajan.
Ja niin, jos ei ole tietoutta ja on pelkkä sivustaseuraaja, on vaikeaa aprikoida taloustilannetta. Mutta kuka sanoo että minulla ei olisi mitään hajua asiasta?
Joka tapauksessa, tämä oli minun näkemykseni. Uskon vankasti, että Korihaiden organisaation rahatilanne on nyt parempi, kuin edellisinä kausina. Se uskokoon, ken tahtoo.
Hyvää viikonloppua!